Gå til innhold

Den lille solbrilletråden


Anbefalte innlegg

Jeg trenger desperat et par nye solbriller, men jungelen er stor... Har blitt litt glad i Clubmasters, men jeg frykter at de kommer til å bli like vanlige som Wayfarers har blitt. Har dog enda ikke sett noen gutter her i byen med dem. Persol 649 er jo også ganske stilige, men det er ingen her i byen som fører dem. Da må jeg evt. dra til Oslo og prøve dem.

 

Jeg orker ikke lese gjennom hele tråden, så hvis noen har noen innspill eller andre forslag så tar jeg dem mer enn gjerne i mot! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Persol er ganske dyrt i Norge, sånn hvis du tenker å kjøpe her. Synsam her i gården skulle ha 3k for 714 med polariserte glass. Selv synes jeg det er mye penger, men nå vet jeg ikke hva slags forhold du har til penger.

Nettopp derfor man heller kjøper 649 som koster ca. halvparten etter min erfaring. Betalte 1k for min (på salg dog), men droppet polariserte glass, som la til ca. 500kr på prisen (drøyt prishopp for polariserte glass imo), om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar

Du kødder? Det er jo helt latterlig. 649 er ikke en utgått modell, og de måtte bestille inn et par i minste størrelse til meg da jeg kjøpte mine. Jeg mener å huske at fullprisen for mine var rundt 1500kr. Synes det der var litt merkelig.

 

Edit: Her er kvitteringen:

 

post-45729-0-39446300-1307569629_thumb.jpg

 

Spurte du etter en spesiell modell med diamanter..?

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Du kødder? Det er jo helt latterlig. 649 er ikke en utgått modell, og de måtte bestille inn et par i minste størrelse til meg da jeg kjøpte mine. Jeg mener å huske at fullprisen for mine var rundt 1500kr. Synes det der var litt merkelig.

 

 

 

Spurte du etter en spesiell modell med diamanter..?

Nei... Var det de sa det ville koste. Ikke vet jeg hvorfor.

Lenke til kommentar

Damen på den lokale synsamen sa at de ikke solgte persol til under 2,3k.. Prisene spente fra 2,3k til 3k, hvorav 714 + polariserte glass la seg i toppsiktet.

 

Ho har tydeligvis ikke peiling. Gå tilbake en annen dag, hvor det er noen andre på jobb der. Kommer de med samme leksa, informer dem om Synams priser i andre filialer.

Lenke til kommentar

Damen på den lokale synsamen sa at de ikke solgte persol til under 2,3k.. Prisene spente fra 2,3k til 3k, hvorav 714 + polariserte glass la seg i toppsiktet.

 

Jøss. Fant faktisk Persol 649 her i byen, og de kostet 1300kr... Merkelig.

Hvor var dette? Synsam det også? Hvis det er det så kan jeg jo gå tilbake og spørre hvorfor prisene her er så forferdelig mye høyere enn andre steder, slik som henrik sa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...