Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Runk med venn/kompis eller noen jeg ikke kjenner?


Anbefalte innlegg

Det er faktisk helt vanlig å ha homoerotiske fantasier og ville eksperimentere, selv blandt heterofile:) Hvorfor ikke bare forsiktig fiske deg frem litt da, og prøve å snappe opp noen signaler om han er keen eller ikke? Blir han sint, kan det hende han bare er usikker, og det må en bare respektere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis dere skal si noe til meg som kan bli tatt vekk av moderator, så send det til meg på melding. Jeg synes det er veldig spennende å diskutere, så stå på.

 

Har dere noen andre tips, historie eller noe så skriv en melding hvis det er fare for å bli tatt vekk. (gjentagelse)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hei.

 

Jeg har så forferdelig lyst til å prøve å runke og suge en kompis eller en annens kuk.

Da jeg var 10-11 år lekte jeg og fetteren min oss med køllene våre, men jeg tør liksom ikke spørre om han vil runke eller suge meg.

 

Hilsen en fyr som er desperat etter hjelp.

 

"Du, husker du når vi var yngre og lekte med køllene våre?"

- "Ja..."

- "Kan du suge meg?"

 

------------------------

 

Jeg synes problemstillingen din er helt merkelig. Du vil suge fetteren din, fordi dere lekte med køllene når dere var mindre? ...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nå har han naboen spurt om jeg kan runke og suge ham, dette har vi gjort. Men nå vil han ha sex også, jeg vil jo også prøve dette men vet ikke om dette kan skade ham?

 

blir nok ikke skada hvis ikke du vil ha sado-sex med han.

 

 

hva er sado-sex?

 

det er sånn med l?r pisker at man blir bundet fast og slått, alt det samtidig som man har sex.

Lenke til kommentar
Nå har han naboen spurt om jeg kan runke og suge ham, dette har vi gjort. Men nå vil han ha sex også, jeg vil jo også prøve dette men vet ikke om dette kan skade ham?

 

blir nok ikke skada hvis ikke du vil ha sado-sex med han.

 

 

hva er sado-sex?

 

det er sånn med l?r pisker at man blir bundet fast og slått, alt det samtidig som man har sex.

 

 

noe i nærheten av voldtekt?

Lenke til kommentar
Nå har han naboen spurt om jeg kan runke og suge ham, dette har vi gjort. Men nå vil han ha sex også, jeg vil jo også prøve dette men vet ikke om dette kan skade ham?

 

blir nok ikke skada hvis ikke du vil ha sado-sex med han.

 

 

hva er sado-sex?

 

det er sånn med l?r pisker at man blir bundet fast og slått, alt det samtidig som man har sex.

 

 

noe i nærheten av voldtekt?

 

egentlig ikke for man har lyst til det selv.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Guest_Mrwarburton_*
Dette som gjør tilværelsen verdt å leve. Hadde alle vært kjipe streitinger som fulgte normen hadde jeg ikke trivdes her.

 

Du har jo ett poeng der, men å runke/suge en som er 12, når du selv er 15, er litt drøy synes jeg. Men Men, stå på, jeg har også blitt runket av en kompis, min første reaksjon på dette var at jeg skammet meg veldig, gikk inn i depresjon osv. Pga at jeg trodde jeg var homofil ( No offence til Homofile, jeg har ingenting i mot dere ) en livsstil jeg ikke helt har lyst til å ha. Men Eksprimentering er helt normalt, i følge en del "Poeter" jeg har sett på denne siden :p Så jeg håper dere har rett. Anyways Thommisen, Good Luck with your Neighbour.

Lenke til kommentar

Nå har du, trådstarter, jo fått deg noe da. Det er en liten aldersforskjell på deg og naboen din, men så lenge dere gjør det frivillig og er omtrent like modne og utviklet begge to ser jeg ikke noe galt i at dere nyter hverandre. Bare pass på at hvis dere har tenkt å prøve analsex, så må dere sette av god tid, og gå veldig forsiktig fram. Det er dessuten utrolig viktig at dere stoler på hverandre.

 

Hvis du vil utforske andre kompiser som er mer på din alder kan jeg anbefale følgende framgangsmåte:

 

"Først og fremst må du vite om du kan stole på kompisen din. Er han av typen som vil plappre om alt hvis du spør ham om dere kan utforske litt sammen? Hvis du tror du kan stole på ham, må du gå fram forsiktig. Gi ham hint om at du liker ham godt. Det trenger ikke være store greiene, et komplement som f.eks. "jeg syns du har bra stil"/"jeg digger deg"/"du er litt kjekk/sexy/hot/deilig/søt da". Sjekk hvordan han reagerer, for om du kan gå videre. Hvis det blir for vanskelig å gi passe pirrende kompementer, kan du late som du er ironisk når du sier at han tiltrekkende/delig etc. Hvis alt går etter planen, og han tar det fint, kan du f.eks. si: jeg har litt lyst på deg, eller bare har du lyst til å utforske litt? Hvis han ikke har vært avvisende til nå, er det store sjanser for at han sier ja. Men for sikkerhets skyld kan du lage en plan B, du kan f.eks. late som du bare tulla. Forhåpentligvis slipper du å iverksette plan B. Dermed kan dere kose dere, og ha det godt sammen uten at det oppstår noen pinlig situasjon. Lykke til!"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...