Gå til innhold

Kaster du q-tips i do?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere som har argumentet at doen tetter seg, er det greit å kaste q-tips i dass om den klippes i mindre deler først?

 

HAHAHA! Dummeste jeg har hørt, hvem gidder det! :!: Da er det like greit å kaste den i søpla!

Tenkte bortimot det samme. Har du en eller annen syk trang til å hive ting i dassen ellernoe?

Lenke til kommentar
Hos kjæresten min kaster de våtservietter i do, lurer på om dette er noe særlig?

Har vanskelig for å tro at de oppløser seg i vann...

 

Det går heller dårlig.

Vi (felleseiet for en del rekkehus) har felles kloakkpumpe for å få dritten over haugen og inn i det kommunale anlegget. Bleiekluter (tilsvarende våtservietter) og kondomer tettet pumpen gang på gang. Det kom seg med ny pumpe, men vi er ikke helt kvitt problemet.

 

 

Som andre nevner. Kan du ikke kaste det i naturen med god samvittighet skel det heller ikke i avløpet.

Lenke til kommentar

KUN sanitære produkter som er meint å skylle ned skal kastes i toalettet. Makan til folk altså, skulle hatt seg ein runde med ein røyrleggar som staker opp tette røyr ein dag så kanskje dykk lærte noko.

 

Våtservietter, Q-tips, tanntråd, kondomer, uansett størrelse og form, det skal ikkje i toalettet. Å kaste sånt i eit toalett blir som å kaste det i naturen.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Hiver qtips i bosset og driter i dassen. Da jeg var i grekenland måtte jeg faktisk hive papiret i bosset og.

 

hehe "bosset"

Er det de tøffe sier vet du. Søppel er for pingler.

 

hehe skjønner det, nmå skal jeg begynne å si det å;)

men er det søppelkasse eller søppel det betyr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...