Gå til innhold

Nei til luft i potetgullposene!


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg er så sykt lei av at det er så mye luft i potetgullposene! jeg skjønner at det er for at det skal se ut som man kjøper mer, og det syntes jeg at er feil.

 

når minst 1/3 av posen er luft så transporteres det mye luft i bilene som leverer potetgull. det er ikke bra for miljøet. hvor kan man klage? hvor kan man si ifra?

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg er så sykt lei av at det er så mye luft i potetgullposene! jeg skjønner at det er for at det skal se ut som man kjøper mer, og det syntes jeg at er feil.

 

når minst 1/3 av posen er luft så transporteres det mye luft i bilene som leverer potetgull. det er ikke bra for miljøet. hvor kan man klage? hvor kan man si ifra?

Kan noen forklare meg hvorfor? Og hva luft kan ødelegge med? :hmm:

Lenke til kommentar
jeg er så sykt lei av at det er så mye luft i potetgullposene! jeg skjønner at det er for at det skal se ut som man kjøper mer, og det syntes jeg at er feil.

 

når minst 1/3 av posen er luft så transporteres det mye luft i bilene som leverer potetgull. det er ikke bra for miljøet. hvor kan man klage? hvor kan man si ifra?

Kan noen forklare meg hvorfor? Og hva luft kan ødelegge med? :hmm:

Hvis de kunne brukt mindre embalasje og kjørt flere potetgullposer i samme lastebil ville det vært mer miljøvennlig.

Lenke til kommentar

Må nok si meg enig i mange som har skrevet her før, at det er nok vekten av potetgull man betaler for, ikke for hvor mye volum snacksen og embalasjen dens opptar. For øvrig har jeg selv irritert meg over dette over lengre tid, men har etter hvert kommet frem til at det ikke er noe man kan få gjort med det. Som sagt, hvis alt hadde blitt tettpakket ville potetgullet vært pulver før det hadde kommet frem til forbruker.

Lenke til kommentar
jeg er så sykt lei av at det er så mye luft i potetgullposene! jeg skjønner at det er for at det skal se ut som man kjøper mer, og det syntes jeg at er feil.

 

når minst 1/3 av posen er luft så transporteres det mye luft i bilene som leverer potetgull. det er ikke bra for miljøet. hvor kan man klage? hvor kan man si ifra?

Kan noen forklare meg hvorfor? Og hva luft kan ødelegge med? :hmm:

Hvis de kunne brukt mindre embalasje og kjørt flere potetgullposer i samme lastebil ville det vært mer miljøvennlig.

 

Samtidig ville produktet bli ødelagt, ellers måtte de hatt mindre poser i hver chips eske, noe som går utover miljøvennligheten det også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...