Gå til innhold

NY Litago med Mokkasmak.


Anbefalte innlegg

Javel?

 

my.php?image=08052009171.jpg

(bilde)

08052009171.th.jpg

Smakte helt greit, uvannt og tidlig på morgenen, skal gi den et nytt forsøk i lunsjen! :thumbup:

 

Noen andre som har smakt denne og har andre opplevelser med den? :O

 

Skvatt litt når jeg så den, melkeku med bønner på ..

Endret av ۩ҲЖҲ۩
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, den var grei.

Selv har jeg aldri sett på melkeprodukter, hvertfall ikke sjokolademelk som tørsteslukkere, så det blir for mye med en litago for min del. Rakk ikke å drikke den opp før den ble litt lunka.

 

Men smaken var helt grei den, mye bedre en iskaffe synes jeg.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Det spørs vel egentlig om du liker kaffe/iskaffe-mokka, denne gror litt på meg, mangler koffeinsmaken.. blir som en EKSTREMT melk-overdrevet is-lattè mokka. Faller mer og mer i smak må jeg si, 3'dje testen nå, og den har fylden som Litago vaneligvis mangler. (Jeg foretrekker Tine Sjokomelk, fyldig og god!)

Lenke til kommentar
Denne må prøves. Elsker iskaffe med mokka! Men er dette sånn som bare skal selges i kantiner ol., slik som den med kokosbollesmak, eller vil den selges i butikker også?

Denne selges i butikker, kokkosbolle og den som jeg nevnte i posten over din som er på skoler.

Lenke til kommentar

Kokosbolle? Høres merkelig ut... Sjokomelk som kun selges på skoler.... Hvorfor er jeg overrasket at de ikke finns på vår crappy skole, tro...

 

Men er det seriøst? Kokkosbollesmak?

 

Uansett, så den med mokkasmak på Ica på onsdag, så den blir solgt i butikker, ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...