Gå til innhold

Øya 2009 i middelalderparken


Kakofoni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk greit for min del og, bortsett fra at jeg må ofre Vampire Weekend for Kåre And The Cavemen(alikevel, kan jeg jo drøye hvis de ikke spiller noen låter fra Soft Focus som de sikkert ikke kommer til å fokusere på siden det er en Kåre And The Cavemen-konsert). Gleder meg til å se Band of Horses live igjen, har ikke sett de siden Øya i 2005 eller 2006 hvor jeg støtta over dem ved en tilfeldighet og har vært fan av siden den tid.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

crystal castles og beirut overlapper hverandre. æsj. og crystal castles klokka 7? bleh, begynner å tenke litt for mye tilbake til roskilde allerede... røyksopp spilte midt på natta klokka 2, blir en helt annen stemning da enn når sola står og skinner på himmelen. bare en scene på øya som er under telt, og det er ikke noe ordentlig telt en gang

 

/complaints

Lenke til kommentar
Rekker å se 45 minutter Vampire Weekend før Kåre and the Cavemen går på, da. Holder ganske bra, det =)

 

Er det forresten noen som vet hvor denne skateparkscenen er hen? Er den ny i år, eller er det den som ligger nede ved vannet nedenfor Engascenen? Synes huske det lå en rampe der i fjor.

 

Den ligger ikke i selve Middelalderparken, men lenger opp i Gamlebyen. Der er det en gammel nedslitt skatepark hvor det skal være en scene.

Lenke til kommentar

Hehe, synes de 3 vanlige scenene til øya er barbarisk nok så i tilegg er det en bitteliten indie-scene i et telt på Øya i parken i tilegg hvis jeg ikke blander med en annen festival. Ble bare så tåpelig at folk måtte nesten danse i vannet når Spank Rock spilte i 2006 eller noe sånt. :p

 

Liker programmet til Øya bortsett fra selve Middelalderparken og. Gode artister som Miss Harmonica, Thom Hell, The Dirty Callahans, Shit City, Vinter In Hollywood, Truls & The Tree, Bloodlights, Andrew Bird o.s.v. Og selvfølgelig Slagsmålsklubben som jeg skal se på Rockefeller på fredagen. Lurer på hvor mye de stedene tjener på å kalle det Øyanatt nesten.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Hei!

 

Kan grunnet innkallelse til HMKG fra 4 august ikke være tilstede på Torsdagen, og det stiller seg sånn at jeg da har dagspass til denne dagen. Problemet som stiller seg da er det mulig å få solgt billetten i e-ticket format som jeg var så smart å bestille i, eller om det er evt mulig å gjøre om e-ticket til fast billett slik at det er lettere å bli kvitt?

Lenke til kommentar

Da må du være avhengig av andre steder enn billettservice. Det er bare fredag igjen, du kan jo prøve å stå foran porten på de dagene før portene åpner. Vet ikke om de selger biletter der igjen i år, men gjorde det i fjor og da mener jeg folk fra festivalen og ikke de polakkene og sånt som selger biletter for blodpris der og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...