Gå til innhold

Øya 2009 i middelalderparken


Kakofoni

Anbefalte innlegg

skal prøve å få med meg det meste av dette: (spørs hva jeg/vi orker, ble litt mye stress i fjor)

 

Onsdag: Band of Horses, Bon Iver, Kåre and the Cavemen, Magnus Moriarty, Mew, Vampire Weekend

 

Torsdag: Arctic Monkeys, Fever Ray, Fjorden Baby!, Florence and the Machine, Grizzly Bears, I Was a King, John Olav Nilsen og Gjengen, Snøras

 

Fredag: Beach House, Datarock, GG Dance, Jay Reatard, Lily Allen, SMK (NATT),

 

Lørdag: Beirut, Bob hund, Crystal Castles, Harrys Gym, The New Wine, Norma Sass, Røyksopp, The Very Best

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, er det noen som vet om det går an å bytte et dagspass mot et annet. Altså om jeg har dagspass for fredag, kan jeg bytte dette mot et dagspass for torsdag?

 

(Grunnen til at jeg ikke orker å spørre på oyafestivalen.com sitt forum er at det virka slitsomt å registrere seg, så jeg spør her først :p)

Lenke til kommentar
Slagsmålsklubben spiller på Rockefeller, og på Rockefeller er det 18 ;)

Er forøvrig ikke så altfor stress å komme inn på 20 heller.

 

Hjelper ikke mye når jeg bare er 17.

 

Hei, er det noen som vet om det går an å bytte et dagspass mot et annet. Altså om jeg har dagspass for fredag, kan jeg bytte dette mot et dagspass for torsdag?

 

(Grunnen til at jeg ikke orker å spørre på oyafestivalen.com sitt forum er at det virka slitsomt å registrere seg, så jeg spør her først :p)

 

Det går nok ikke. Du kan prøve å bytte privat med noen som har lyst på daspass fredag.

Lenke til kommentar
Slagsmålsklubben spiller på Rockefeller, og på Rockefeller er det 18 ;)

Er forøvrig ikke så altfor stress å komme inn på 20 heller.

 

Hjelper ikke mye når jeg bare er 17.

Stemmer det. Nei da er det litt vanskeligere. Eller, om du først kommer inn på 20 (elller 18) så er det enten fordi du har falsk legg, eller fordi du drar sammen med endel folk som er så gamle at de ikke gidder å sjekke deg. Skaffer du deg øyabånd som signaliserer at du er over 18 hjelper vel det også.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ingen som ligner på meg og er et par år eldre, så falsk legg kan bli litt vanskelig. Jeg gidder heller ikke prøve å få tak i et på andre måter siden det ikke er altfor lenge til jeg blir 18. Det å satse på å gå inn sammen med eldre venner tror jeg også funker heller dårlig. Jeg er den laveste av kompisene mine, så jeg glir ikke akkurat rett inn.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...