Gå til innhold

Øya 2009 i middelalderparken


Kakofoni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Festivalpass er nå utsolgt, folks....

Hmm, ser ut som om jeg kommer til å jobbe som frivillig i år også.

 

Det er kult det. Hva har du planer om å jobbe som? Jeg skal i hvertfall jobbe på opprigg. Chill jobb og alt arbeidet er ferdig når festivalen starter.

 

Hvor mange er det de har planer om å dytte inn i Middelalderparken?

Godt spørsmål. Ifjor solgte de flere billetter enn tidligere år og det ble merkbart trangere i middelalderparken. Liker ikke den utviklingen.

 

Det var trangt der i fjor ja, men jeg ser ikke på det som et problem. Øya er litt annerledes enn f.eks. Hove. Det er ikke en festival hvor man bor sover og har party en uke. Det er mer en festival hvor man kun drar for å se artister live. Da har jeg ingen problemer med at det er trangt. Det er bare kult når det er masse folk på konserter. Hvor mange var det der i fjor da?

Lenke til kommentar

7 000 festivalpass er utsolgt i år ifølge adressa.no

Ifjor skulle jeg prøve å se Lykke Li, men i og med at jeg kom litt etter at konserten hadde starta måtte jeg ha stått langt ute i vannet hvis jeg skulle fått ett glimt av henne.

(Akkurat Lykke Li-konserten var et resultat av dårlig logistikk da, mener å huske at ingen andre spilte samtidig ca og hun spilte den borteste scenen)

Lenke til kommentar
Næh. Midt i Oslo, vet du, så ingen vits med festivalpass siden ingen camper under hele festivalen. Billigere å bare kjøpe dagspass til de artistene du "må" se. :)

"Problemet" med årets program er at det er noen artister en "må" se hver dag.

 

Festivalpass er nå utsolgt, folks....

Hmm, ser ut som om jeg kommer til å jobbe som frivillig i år også.

Det er kult det. Hva har du planer om å jobbe som? Jeg skal i hvertfall jobbe på opprigg. Chill jobb og alt arbeidet er ferdig når festivalen starter.

Hmm. I fjor jobbet jeg i baren (noe som 'forsåvidt' var ganske fun), men er usikker på hva jeg gjør i år. Du har blitt kontaktet?

Endret av macros.
Lenke til kommentar

Hmm, vanskelig valg, i hvert fall når jeg ikke kjenner musikksmaken din/deres...

 

Personlig så hadde jeg nok valgt onsdagen. Dette fordi jeg har hatt ett stort ønske om å se Mew live siden jeg så ett opptak fra quart-festivalen (fra 03,04 elns) der de spillte Comforting Sounds. Helt sykt. Jaga Jazzist tror jeg også kommer til å bli tøft den dagen, og Bon Iver kommer helt sikkert til å skape stemning.

 

Men jeg foreslår egentlig at du eller dere sjekker ut så mye musikk som mulig fra de to dagene før dere bestemmer dere.

Lenke til kommentar
Hmm. I fjor jobbet jeg i baren (noe som 'forsåvidt' var ganske fun), men er usikker på hva jeg gjør i år. Du har blitt kontaktet?

 

Baren er sikkert litt morsom, men der er det selvfølgelig 18-årsgrense for å få jobbe. Jeg synes det er digg å være ferdig med alt arbeidet når festivalen starter. Jeg ble kontaktet for en ukes tid siden eller noe. Tror nok ikke du trenger å være nervøs for ikke å bli kontaktet, i hvertfall ikke før uti juni. Om du ikke får jobb, holdes det av billetter slik at du kan kjøpe da.

Lenke til kommentar

^Har en mistanke om at opprigg er ganske populært, så hadde ikke gjort noe å ha det sikra. For er absolutt ikke keen på å stå i baren i år, da ingen av dagene har konserter jeg ikke "må" se.

 

(Men bare det å stå i baren er faktisk ganske fett. Kjempestemning, har aldri vært så gøy å jobbe 24timer over to døgn noen gang :p)

Endret av macros.
Lenke til kommentar
Har kjøpt dagspass til lørdag, men meg og mine venner klarer ikke å bli enig om onsdag lr torsdag. Hvilke dag synes dere er best?

Jeg hadde lett tatt onsdag: Mew og Kåre and the Cavemen spiller jo. I tillegg kan det jo være fint å få med seg Band of Horses og Jaga Jazzist. Torsdagen har dog Grizzly Bear og Wilco, så det er heller ikke noe å gå glipp av. Det er i tillegg også vanvittig mange band som ikke er offentliggjort eller plassert på dager enda.

Lenke til kommentar

Gleder meg syykt til Øya!

 

Har meld meg som frivillig for lenge siden, men har ikke fått svar enda. Håper nesten at jeg ikke får jobb, for det er jo så utrooolig mye bra, at jeg nesten ikke kan gå glipp av noe! Gleder meg bl.a. til:

 

Arctic Monekys, Glaswegas, Crystal Castles, Bon Iver, Band of Horses, Charlift, Hello Saferide, Datarock, Røyksopp, Lilly allen, If I Was a King, Pony the pirate, Fever Ray....

 

Herregud, kan jo umulig få med meg så mye hvis jeg jobber frivillig? Da skal man vel ha griiiseflaks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...