Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Skolen krever oppmøte på feriedag.


Sny91

Anbefalte innlegg

Okey, så problemet mitt er at jeg har obligatorisk oppmøte på skolen i morgen. (1. Mai / Fridag) og er det lov? De fleste jeg spør sier at det ikke er lov, men de har ett slags smutthull (tror jeg ihvertfall) De som møter opp får avspassering en dag ('De' betyr alle andre enn meg) så det betyr jo at jeg må ha en hel skoledag alene. (+ en person, muligens) Så ja, jeg har veldig lite lyst til å møte opp i morgen, har planer i natt, og jeg klarer ikke det vi skal i morgen så bra heller. (Sosial angst. Skal på en slags fotofestival.) Så er det en måte jeg kan slippe begge deler?

 

Jada, muligens litt feilposting, men fant ikke ett bedre sted.

(Jada, teksten ble litt rotete, er den helt uforståelig så skrik ut)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1.Mai er jo arbeidernes dag, lærerne trenger seg et nakkedrag hvis de skal på jobb da. Dere elever har bare godt av det :tease:

 

Men det der er jo en sak for elevrådet, eller du kan snakke med kommunen.

 

neida, jeg synes det der hørtes helt på trynet ut, du får gå på skolen en dag alene og se hvilken lærer som gidder å være med deg.

Lenke til kommentar

Vel, gir rett og slett en faen i det i morgen jeg. Og får da heller ta konsekvensene av det senere, bedre med en dag på skolen uansett - mulig jeg får gjort noe skolearbeid og. :thumbup:

 

Da var det bare og overbevise min far om at jeg ikke kommer til og få fravær. Han er dog litt vanskelig og diskutere med om sånt, stoler ikek så mye på meg lengre dessverre.

 

Men ja, hjemme blir jeg uansett :]

Lenke til kommentar
Vel, gir rett og slett en faen i det i morgen jeg. Og får da heller ta konsekvensene av det senere, bedre med en dag på skolen uansett - mulig jeg får gjort noe skolearbeid og. :thumbup:

 

Da var det bare og overbevise min far om at jeg ikke kommer til og få fravær. Han er dog litt vanskelig og diskutere med om sånt, stoler ikek så mye på meg lengre dessverre.

 

Vel... det er kanskje ikke så rart at han ikke stoler på deg siden mistanken hans stemmer 100% i dette tilfellet? Såklart det er noe tull hvis skolen tvinger deg til å kaste bort en offentlig fridag, men du burde ihvertfall være ærlig med foreldrene dine.

Lenke til kommentar
Da var det bare og overbevise min far om at jeg ikke kommer til og få fravær. Han er dog litt vanskelig og diskutere med om sånt, stoler ikek så mye på meg lengre dessverre.

Planer natt til 1. mai kan vi vel anta betyr fest? I så fall kan du ikke hevde at du har sosial angst. Når du i tillegg går med planer om å juge til han, ser jeg ikke noen stor grunn til at faren din skulle stole på deg.

Lenke til kommentar

Vel, det var ikke fest. Jeg skulle møte en venn jeg ikke hadde møtt på lenge. Planlagt før jeg fikk vite om at jeg måtte på skolen da.

 

Og jeg lyver faktisk lite, eneste jeg faktisk ikke snakker sant om til min far er om oppmøtet på skolen. Jada jada, det er teit av meg etc, men det var ikke det vi skulle diskutere her :)

 

Og jada, jeg ble hjemme. Har ikke fått høre noe fra skolen enda heller om det, men det kommer vel.

Endret av ScreamRape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...