Gå til innhold

Windows 7 RC er her


Anbefalte innlegg

Du er passe naiv om du tror på det da, hvordan i allverden forklarer du at Microsoft selv har lagt ut RC1 på TechNet og MSDN nå da? Lurer de sine egne betalende subscribers da eller?

 

Det blir nesten som å spørre nVIDIA om hva de syntes om AMD / ATI sitt nye HD 4770 som tok dem på senga, skal litt til for at de selv innrømmer at de har blitt tatt på senga?

 

Microsoft Norge dummer seg jo passe bra ut med å si at RC1 ikke er tilgjengelig overhode før 5. mai, for det vet jo med sikkerhet at er ren løgn, Technet og MSDN subscribers har ALLTID fått ting noen dager tidligere, samtidig som RC1 selvfølgelig må bli bygget og gjort klar før den legges ut, RC1 er bygget 21. April som gir en god del dager hvor den kan havne i gale henger å bli lekket, men dette innrømmer selvfølgelig ikke Microsoft selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var Windows 7 RC lastet ned fra MSDN og installert.. kan ikke si jeg ser så stor forskjell på dem sånn umiddelbart. Men det er mye under panseret som er endret.. så får gi det et par ukers tid så merker jeg nok forskjellen.

 

Siden jeg bruker Windows 7 Build 7000 på jobbpc så har jeg fått testet det ganske grundig. Det er mye mer stabilt enn det Vista var til å begynne med. Mindre ressurser krever det også. Så nå er det bare å vente på at det kommer skikkelige drivere og programvare til Windows 7 :)

Lenke til kommentar
RC1 ble tilgjengeig for betatestere også fra i går.

Jammen er det ikke en norsk utgave av RC1 ute også, men bare x86.

 

 

Rask ute med norsk versjon Windows 7 må jeg si og det en RC versjon.

Noen som veit om den norske versjonen blir å finne når den blir fritt tilgjengelig for alle 5 mai?

Lenke til kommentar

Har Win Vista Ultimate 64 bit.

Er det mulig for meg å oppgradere til Win 7 RC?

Eller må jeg formatere og greier? :)

 

Og har Win 7 RC norsk språk når det kommer ut? :) Er det jeg kjører nå, så håper ikke det skaper noen problemer.

Endret av MightyTor
Lenke til kommentar
Har Win Vista Ultimate 64 bit.

Er det mulig for meg å oppgradere til Win 7 RC?

Eller må jeg formatere og greier? :)

 

Og har Win 7 RC norsk språk når det kommer ut? :) Er det jeg kjører nå, så håper ikke det skaper noen problemer.

 

 

Med Win Vista Ultimate 64bit Norsk kan du "oppgradere" til Win 7 Ultimate 64Bit Norsk

( ikke Norsk til Engelsk )

Lenke til kommentar
Har Win Vista Ultimate 64 bit.

Er det mulig for meg å oppgradere til Win 7 RC?

Eller må jeg formatere og greier? :)

 

Og har Win 7 RC norsk språk når det kommer ut? :) Er det jeg kjører nå, så håper ikke det skaper noen problemer.

 

 

Med Win Vista Ultimate 64bit Norsk kan du "oppgradere" til Win 7 Ultimate 64Bit Norsk

( ikke Norsk til Engelsk )

 

Jess, det var det jeg mente altså, Vista norsk til Win 7 norsk :) og at RC er klar på norsk språk også.

Lenke til kommentar
Har Win Vista Ultimate 64 bit.

Er det mulig for meg å oppgradere til Win 7 RC?

Eller må jeg formatere og greier? :)

 

Og har Win 7 RC norsk språk når det kommer ut? :) Er det jeg kjører nå, så håper ikke det skaper noen problemer.

 

 

Med Win Vista Ultimate 64bit Norsk kan du "oppgradere" til Win 7 Ultimate 64Bit Norsk

( ikke Norsk til Engelsk )

 

Jess, det var det jeg mente altså, Vista norsk til Win 7 norsk :) og at RC er klar på norsk språk også.

 

Ja men kun fra X64 -> X64 og X86 -> X86 . Ikke X64 -> X86 , ikke X86 -> X64 .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...