Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Men her sier du bare det samme igjen. La meg prøve å klargjøre dette for deg: Det at det er flere gutter som spiller enn jenter betyr ikke at, og merk deg; Dersom du tar en random jente og en random gutt som aldri har spilt data, og setter dem fremfor dataen, er det ikke større sjangs for at mannen blir avhengig enn jenta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men her sier du bare det samme igjen. La meg prøve å klargjøre dette for deg: Det at det er flere gutter som spiller enn jenter betyr ikke at, og merk deg; Dersom du tar en random jente og en random gutt som aldri har spilt data, og setter dem fremfor dataen, er det ikke større sjangs for at mannen blir avhengig enn jenta.

Godt noen klarer å ikke bli irritert og få fram poenget klart og tydelig.

Lenke til kommentar
Ja, menn har enklere for bli avhengig av pc, fordi det er flere menn som bruker pc

Jesus kristus kjærring, les det du sier. I følge din logikk ville en mann som brukte en pc akkurat like mye som ei dame ha større sjanse for å bli avhengig av den. Det er bare tull.

 

For det første - du er i ingen posisjon til å kalle meg kjerring. Vær høflig.

For det andre, utover flere innlegg poengterer jeg at grunnen til at menn blir lettere avhengig er at de bruker pc mer. INGEN steder in mine innlegg har jeg sagt at dersom en mann og en kvinne som bruker like mye tid på pc, så er det større sjanse for å bli avhengig.

Lenke til kommentar
For det første - du er i ingen posisjon til å kalle meg kjerring. Vær høflig.

Kjærring.

 

INGEN steder in mine innlegg har jeg sagt at dersom en mann og en kvinne som bruker like mye tid på pc, så er det større sjanse for å bli avhengig.

Du sier "menn har større sjans for å bli avhengig av pc". Det er ganske bra selvforklarende, men det er også helt feil. Gjør deg selv og meg en tjeneste, dropp dette. Du tar feil, godta det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da får du bare skylde på tannverk, for det er veldig lett å forstå det sånn for oss andre, men kanskje enda et eksempel på at kvinner og menn er fra to forskjellige planeter.

 

Edit: Å skrive nynorsk-stil og å være på diskusjon er ingen god kombinasjon :p

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Ja, menn har enklere for bli avhengig av pc, fordi det er flere menn som bruker pc

Jesus kristus kjærring, les det du sier. I følge din logikk ville en mann som brukte en pc akkurat like mye som ei dame ha større sjanse for å bli avhengig av den. Det er bare tull.

 

For det første - du er i ingen posisjon til å kalle meg kjerring. Vær høflig.

For det andre, utover flere innlegg poengterer jeg at grunnen til at menn blir lettere avhengig er at de bruker pc mer. INGEN steder in mine innlegg har jeg sagt at dersom en mann og en kvinne som bruker like mye tid på pc, så er det større sjanse for å bli avhengig.

sorry as men jeg vil nesten si at kvinner blir lettere hekta på pc enn menn.

av alle kvinnfolka jeg kjenner, har de alle en laptop, alle har facebook, alle sitter MYE på pcen, ikke alle men du skjønner poenget. menna derimot bruker mer tid på å spille, og det er uavhengig om det er på pc eller konsoll.

man får bare et større inntrykk av at menn er mer hekta på pc siden de spiller på den.

Lenke til kommentar
INGEN steder in mine innlegg har jeg sagt at dersom en mann og en kvinne som bruker like mye tid på pc, så er det større sjanse for å bli avhengig.
Jo, det er faktisk akkurat det du skriver. :)

Når du sier at menn blir "enklere avhengig" (underforstått: enn kvinner, siden vi nå engang bare har to kjønn), skriver du at det skal mindre til for at menn skal bli avhengig, enn for at kvinner skal bli det. Med andre ord at av en mann og en kvinne som spiller like mye, har mannen størst sjanse for å bli avhengig. Det er det det du har skrevet betyr. Ta en paracet for tannverken og les det om igjen. Lat som om det er noe noen andre har skrevet, og at du ikke kjenner meningen bak fra før, så ser du det nok.. ;)

 

Hvis det ikke er det du ønsker å formidle, må du formulere deg annerledes. Eks. "Jo mer man bruker pc, jo lettere er det å bli avhengig, derfor hadde jeg foretrukket at han dro til trysil/svigermor/på julebord.", uten å dra med en feilaktig påstand om at menn blir "enklere" (eller "lettere" som det egentlig heter) avhengig av pc enn kvinner.

 

red: leif + lagt til

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Jo, det er faktisk akkurat det du skriver. :)

Når du sier at menn blir "enklere avhengig" (underforstått: enn kvinner, siden vi nå engang bare har to kjønn), skriver du at det skal mindre til for at menn skal bli avhengig, enn for at kvinner skal bli det. Med andre ord at av en mann og en kvinne som spiller like mye, har mannen størst sjanse for å bli avhengig. Det er det det du har skrevet betyr. Ta en paracet for tannverken og les det om igjen. Lat som om det er noe noen andre har skrevet, og at du ikke kjenner meningen bak fra før, så ser du det nok.. ;)

 

Hvis det ikke er det du ønsker å formidle, må du formulere deg annerledes. Eks. "Jo mer man bruker pc, jo lettere er det å bli avhengig, derfor hadde jeg foretrukket at han dro til trysil/svigermor/på julebord.", uten å dra med en feilaktig påstand om at menn blir "enklere" (eller "lettere" som det egentlig heter) avhengig av pc enn kvinner.

Perfection.

Lenke til kommentar

Genial tråd:)

 

Har en samboer som er sjarmerende til tusen, men hun har sine øyeblikk hun og;)

 

Hun: Ååh, du sitter BARE å spiller det fotballspillet (FM) hele tiden. Med en gang du er kommet hjem så setter du deg ned og spiller det helt til vi skal legge oss.

Eg: Nei, eg spiller ikke hele tiden.

Hun: Jo, det gjør du.

 

 

Etter en stund...

Hun: Kan eg få bruke pcen nå? Eg må spille Facebook-spill (Farmville og et restaurant-spill)

 

Og hun sier at eg spiller mye....

 

 

Fotball

Eg: Kan eg få se på denne fotballkampen?

Hun: Og hvor lenge varer denne da...?

Eg: drøyt 1,5 timer, det vet du...

Hun: Feil for du skal se på fotball etter kampen er ferdig. Da skal det prates på tv om kampen, og vises masse videoer fra andre kamper. Så nei, det tar mye lengre enn 1,5 timer.

Eg: Eg trenger bare å se kampen.

 

Hun skal se på et program som begynner 21:30.

Eg: OI, kan eg få se sporten på tv2 (begynner 2125, og varer maks til 2135)

Hun: Men da får eg ikke med meg starten på serien min...

Eg: Joda, det gjør du. Det pleier alltid å starte noen minutter etter satt tid.

Hun: Nei, det gjør det ikke. Alltid skal du få se på det du vil. Eg får heller lese en bok. Fornøyd nå?!?!?!

Eg: sukk...

 

 

Er disse som dukker opp oftest:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynnelsen på en serie-episode er ofte det viktigste. Dette er ikke fra dama, men fra søstera mi, rekner med det er godtatt.

 

Søster: Jeg har laget en kake, bare ta!

(Var bare halve kaka igjen, ettersom mamma, pappa og søster hadde spist når jeg var ute)

Jeg: Yeey *Tar meg selvfølgelig et godt stykke når jeg først har fått tilbud*

Søster når hun ser størrelsen på stykket, som faktisk ikke var så enorm som hun skulle ha det til: Er du helt idiot? Du tenker bare på deg selv, vi skulle liksom ha til dessert.

 

Typisk jenter å forvente at gutter skal være tankelesere.

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Hvis showet begynner 2130 så bytter man over 2128. Jeg hadde ikke godtatt noe annet, jeg må se starten av et show. Ikke at jeg ser på tv. Men du skjønner.

 

Du får en netbook til 2000kr elns, vurder det til jul. To maskiner er verdt det.

 

Hvis det ene begynner 21.30 og det andre slutter 21.35, så skrur man over 21.33 pluss minus. Og kjøper en TV til førstkommende uke, dersom det er uakseptabelt for minst en av partene. Å skru over 2 minutter FØR er hvertfall idioti. Med mindre man er 100% egoist, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Noen trenger en ekstra data og tv.

 

Er faktisk ikke det som er poenget her du...

 

Med fotballen er det at hun mener jeg ser for mye på fotball. Og med sporten betyr det at eg alltid må se på sporten, selv om eg vet hva som kommer (hennes utsagn)

 

Og garantert; den dagen eg kjøper en ny tv, så betyr det at det er eg som må se på programmene mine et annet sted:P

 

Litt artig; for vi har et rom i huset som ikke er i bruk ennå, men som skal bli brukt som et "underholdningsrom" når det brukes (dvs. spill og slikt skal være der, og ikke i stua) Innebærer at eg må henge der oppe når eg skal spille:P

Lenke til kommentar
Noen trenger en ekstra data og tv.

 

Er faktisk ikke det som er poenget her du...

 

Med fotballen er det at hun mener jeg ser for mye på fotball. Og med sporten betyr det at eg alltid må se på sporten, selv om eg vet hva som kommer (hennes utsagn)

 

Og garantert; den dagen eg kjøper en ny tv, så betyr det at det er eg som må se på programmene mine et annet sted:P

 

Litt artig; for vi har et rom i huset som ikke er i bruk ennå, men som skal bli brukt som et "underholdningsrom" når det brukes (dvs. spill og slikt skal være der, og ikke i stua) Innebærer at eg må henge der oppe når eg skal spille:P

 

Da fikser du en ordentlig TV som er større enn den i stua ;) Så får kvinnfolket som fortjent. Skjønt, greit å avtale hva som skal sees hvor før du går til innkjøp...

Lenke til kommentar
Noen trenger en ekstra data og tv.

 

Er faktisk ikke det som er poenget her du...

 

Med fotballen er det at hun mener jeg ser for mye på fotball. Og med sporten betyr det at eg alltid må se på sporten, selv om eg vet hva som kommer (hennes utsagn)

 

Og garantert; den dagen eg kjøper en ny tv, så betyr det at det er eg som må se på programmene mine et annet sted:P

 

Litt artig; for vi har et rom i huset som ikke er i bruk ennå, men som skal bli brukt som et "underholdningsrom" når det brukes (dvs. spill og slikt skal være der, og ikke i stua) Innebærer at eg må henge der oppe når eg skal spille:P

 

Da fikser du en ordentlig TV som er større enn den i stua ;) Så får kvinnfolket som fortjent. Skjønt, greit å avtale hva som skal sees hvor før du går til innkjøp...

 

 

Jepp, fight fire with fire;)

 

Men må samtidig også finne en balansegang. Kan ikke være på rommet for mye. Da er det fare for konfrontasjoner med "hvorfor kan du ikke litt oftere sitte sammen med meg i stuen? Betyr spillet virkelig mer enn det jeg gjør?"

 

Viktig å finne den balansegangen;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...