Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan blå øyne tenne menn sexuellt? Og hva med kvinners mening?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Favoritten er mørk grønne øyne dersom jenta er sexy.

 

Blå øyne dersom jenta er søt.

 

De fleste brune/mørke jentene har brune øyne, så hos eksotiske jenter er brunt absolutt godkjent.

 

 

Det har selvfølgelig null og niks å si, og yndlingsfargen er veldig avhengig av resten av jenta, men jeg kan si at dersom jeg ikke har følelser for personen og kun ser på øyenfargen, så er dette rankingen, sånn ca.

Lenke til kommentar
jeg vet ikke hva som gir dere ereksjon, men spiller øyenfargen inn?

 

jeg har mørke brunt langt hår med to lyse blå store øyne, men kunne tenke meg grønne øyne... Synes de blå mine ser for uskyldige ut....

 

Men kroppen min er jeg fornøyd med... Sammensetningen. Jeg har lange slanke pene bein, fin hud, og fine hofter, fine passe store bryster... Nei jeg tror ikke kroppen min ser så værst ut nei.... Men jeg liker ikke øyenfargen min, hater den.... hehe......

 

Selv tenner jeg på allslags øyenfarger på menn, så jeg tenker egentlig ikke over det, faller jeg for en mann så faller jeg for han... Men faktisk så liker jeg veldgi godt blå øyne på menn, men ikke på jenter som meg...

Visst du ikke liker øyenfargen din, kanskje du kan prøve linser da?jeg personlig synes sånn brun/blondt hår med lysebrune øyne er penest,.Noe mer du vil si om kroppen din?du glemte å ta med ørene, henda, føttene hehe,.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...