Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan blå øyne tenne menn sexuellt? Og hva med kvinners mening?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vet ikke hva som gir dere ereksjon, men spiller øyenfargen inn?

 

jeg har mørke brunt langt hår med to lyse blå store øyne, men kunne tenke meg grønne øyne... Synes de blå mine ser for uskyldige ut....

 

Men kroppen min er jeg fornøyd med... Sammensetningen. Jeg har lange slanke pene bein, fin hud, og fine hofter, fine passe store bryster... Nei jeg tror ikke kroppen min ser så værst ut nei.... Men jeg liker ikke øyenfargen min, hater den.... hehe......

 

Selv tenner jeg på allslags øyenfarger på menn, så jeg tenker egentlig ikke over det, faller jeg for en mann så faller jeg for han... Men faktisk så liker jeg veldgi godt blå øyne på menn, men ikke på jenter som meg...

Lenke til kommentar

Det er vel egenlig uvensentlig hvilken øyenfarge man har, blikket derimot har mye mer å si. En ser/ fester blikket på øynene, men det er hva som er rundt det hele som tenner en, mimikk, smil osv.

 

Kan være at en etterpå fester mye av disse inntrykkene ved å si at h*n hadde bare den nydligste øyenfargen og utbrodere det hele med hva som assosieres med den fargen.

Lenke til kommentar

Dette må vel være opp til hver enkelt person. Noen tenner på noe, mens andre tenner på noe helt annet. For meg høres det ikke usannsynlig ut at noen tenner på blå øyne. Jeg er selv svært glade i blå øyne, men tenner vel ikke på øynene alene. Hvertfall må de da ha en ekstra pen form, være spesielt dype og ha en spesiell fin blåfarge.

Jeg vil svare: Ja, blå øyne KAN tenne folk seksuelt, men trenger overhodet ikke å gjøre det.

Endret av MVR
Lenke til kommentar
jeg vet ikke hva som gir dere ereksjon, men spiller øyenfargen inn?

 

jeg har mørke brunt langt hår med to lyse blå store øyne, men kunne tenke meg grønne øyne... Synes de blå mine ser for uskyldige ut....

 

Men kroppen min er jeg fornøyd med... Sammensetningen. Jeg har lange slanke pene bein, fin hud, og fine hofter, fine passe store bryster... Nei jeg tror ikke kroppen min ser så værst ut nei.... Men jeg liker ikke øyenfargen min, hater den.... hehe......

 

Selv tenner jeg på allslags øyenfarger på menn, så jeg tenker egentlig ikke over det, faller jeg for en mann så faller jeg for han... Men faktisk så liker jeg veldgi godt blå øyne på menn, men ikke på jenter som meg...

 

Hello there! :D

 

OnTopic: Blå øyne når man har brunt hår er nydelig.

Lenke til kommentar
Er vel smak og behag det. Blir vel ikke akkurat tent av blå øyne, men blå øyne er pene øyne for å si det slik. Personlig liker jeg f.eks ikke brune øyne:)

-------------------------------

 

opptikeren min sier at jeg har pene øyne, hehe .....så får stole på at de er pene nok hehe....

Lenke til kommentar
Myten sier at blå øyne gir uendelig mengde knull i asia. På tide med en tur?

 

Tror du har mer lykke med naturlig blondt hår. I de mindre landsbyene som ikke er globaliserte er det svært få som i det hele tatt har sedd noe annet en asiatere. I værste fall kan du risikere å bli omringet og bli en "sirkusattraksjon" :p

 

Glemte å si: Øyner tenner meg ikke i det hele tatt. Jeg har derimot sedd noen øyne som var en direkte turn-off. Var liksom store, runde, grå øyne. Om øynene er vinduet til sjelen så er ikke grå øyne et pluss i min bok :p

Endret av Hamnli2
Lenke til kommentar
Gjest Big_bang

Jeg finner grønne øyne utrolig sexy, jeg syns også is blåe øyner er fantastisk fine.

Men det kommer jo selvfølgelig også på hvem som har øyne.

For tror alle ville se helheten i det, og at noen har sexy øyner er bare en prikk over i :roll:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...