Gå til innhold

Progressive Nation i Oslo Spektrum, Lørdag 26. September. (Dream Theater, Opeth, Bigelf og Unexpect)


Joakim Skurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og då endar vi opp på om lag 90 minutt med musikk (Albumversjonar, dog).

 

Skuffande om dette er tilfelle, I mine auge. Det er jo faktisk DT eg er der for å sjå. Og Opeth, men det blir for min del meir ein bonus. Synest det er dumt om DT skal nesten halvere konserten sin fordi dei skal ha oppvarming :\

Du har misforstått ganske kraftig. Dette er Progressive Nation. Ikke "an evening with Dream Theater". Man drar ikke på Unholy Alliance f.eks og blir skuffet fordi Slayer spiller kort set. De andre bandene er en del av pakka. Ikke DT's oppvarming.

 

På min billett står det "Dream Theater", ikke "Progressive Nation" - på oslospektrum.no står det:

LIVE NATION PRESENTS:

DREAM THEATER

...

Special Guests:

Opeth, Bigelf og Unexpect.

Special Guest er i mine øyne/øre ekvivalent med oppvarming.

 

Jeg blir veldig skuffet hvis dette viser seg å være mer en minifestival, enn en DT konsert. Personlig misliker jeg Opeth. Unexpect syns jeg ikke var så jævlig bra. Bigelf var dog litt fett.

 

Don't get me wrong, DT blir sinnsykt uansett, og jeg gleder meg selvfølgelig!

Lenke til kommentar
Samme hva det står på billetten eller hjemmesiden til Spektrum da. Det ER Progressive Nation og de tre andre bandene er ikke bare oppvarming.

Poenget mitt er at Livenation, Oslo Spektrum, eller hvem det nå er som er arrangøren, har markedsført dette som en Dream Theater konsert. Derfor blir jeg lettere irritert hvis det viser seg at DT bare er litt av pakka.

 

Ser du den?

Lenke til kommentar

DT er headlinere, og spiller da selfølgelig lengst. Det tilsvarer minst et set på lengde med "vanlige" band. Men, dette blir ikke "An evening with Dream Theater", altså ikke 3 timers set. Get over it! Dette blir fantastisk!

Jeg synes du skal sende en mail til LiveNation, super_kalle2, i stedet for å whine deg grønn i denne tråden.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
DT er headlinere, og spiller da selfølgelig lengst. Det tilsvarer minst et set på lengde med "vanlige" band. Men, dette blir ikke "An evening with Dream Theater", altså ikke 3 timers set. Get over it! Dette blir fantastisk!

Jeg synes du skal sende en mail til LiveNation, super_kalle2, i stedet for å whine deg grønn i denne tråden.

Hvis de skal spille på lengde med "vanlige" band er jeg superhappy. Jeg ble litt skremt av spådommene om at de kanskje ikke kommer til å holde på mer enn 1t, og det var på bakgrunn av denne frykten at jeg skrev:

Derfor blir jeg lettere irritert hvis det viser seg at DT bare er litt av pakka.

Jeg beklager på det sterkeste hvis dette var for mye whining.

 

 

Don't get me wrong, DT blir sinnsykt uansett, og jeg gleder meg selvfølgelig!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Special Guest er i mine øyne/øre ekvivalent med oppvarming.

 

Band betegnet som special guest spiller som oftest lengre sett, enn band betegnet som support (ekvivalent med oppvarming).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...