Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Folder Organizer til å erstatte midterste ikon i docken i LauncherPro med snarvei til Folder Organizer folder med alle apps sortert etter brukshyppighet (med svart bakgrun og ingen tittelbar, ser ut som drawer)! I den folderen kan du også legge snarveier til andre folders. :D

Lenke til kommentar

Min liste:

 

Dolphin Browser Mini: Raskere enn HD, og har i tillegg de fleste funksjonene (gestures, men ikke plug ins)

ASTRO: standard

AppBrain: Veldig mye enklere å finne nye apps!

Best Apps: samme som over, men her blir appene testet manuelt og de finner blant annet den beste sms appen, beste musikk appen osv.

ColorDict: Offline ordliste, ikke norsk, men bruker ofte engelsk-spansk til skolen.

Titanium Backup: Et must når jeg skal bytte rom.

Endret av Habarug
Lenke til kommentar

Vil tipse andre spillgeeks om en kul app jeg fant i går kveld. Den heter Quests, og fungerer som en task manager hvor du legger inn oppgaver du skal gjøre. Du velger hvilken kategori de hører til (work, travel, sport, cook etc) og hvilken vanskelighetsgrad oppgavene har. Når du huker en oppgave av som utført, så får du XP og går opp i level på de ulike kategoriene. Jo vanskeligere du har satt en oppgave til å være, jo mer XP får du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...