Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det irriterende med dialer one er at man KAN velge tekstfarge når man har valgt å ha bakgrunnen som tema, men et den nekter å endre fargen på linje to til det du endrer den til - så jeg kan ikke se teksten på linjen med telefonnummer, tidspunkt o.l. Det har virket en gang før, men har prøvd ørten ganger uten resultat nå. Hadde vært bedre om man kun velge at den skulle bruke bakgrunnen med en delvis gjennomsiktig farge op også, så kunne man funnet tekstfarger som passet over hele programmet, selv når bakgrunnen er i flere farger.

Lenke til kommentar

Sjekket begge to nå, man kunne ikke endre opacity på bakgrunnsfargen. Eller overså jeg noe?

Ja. Kan bekrefte at det et transpareny på Handcent i alle fall. Hvis det er bakgrunnsfargen på bubbles du tenker på.

 

Tenker endre farge/legge til bakgrunnsbilde der du har liste over alle applikasjonene. Hvordan får jeg til dette? Er det noe jeg overser helt?

Endret av Kim Salabim
Lenke til kommentar

Sjekket begge to nå, man kunne ikke endre opacity på bakgrunnsfargen. Eller overså jeg noe?

Ja. Kan bekrefte at det et transpareny på Handcent i alle fall. Hvis det er bakgrunnsfargen på bubbles du tenker på.

 

Tenker endre farge/legge til bakgrunnsbilde der du har liste over alle applikasjonene. Hvordan får jeg til dette? Er det noe jeg overser helt?

 

1: Jeg trenger transparency på "Background", ikke "Incoming background color".

2: Hvilken Launcher bruker du? ADWLauncher EX klarer det du ønsker.

Lenke til kommentar

Nå kan du måle puppestørrelser på Android med Breastimate laugh.gif

 

Haha, fancy!

 

Men hvorfor skal den ha tilgang på grov (nettverksbasert) plassering, detaljert (GPS) posisjon og full tilgang til Internett?

Nesten garantert pga slik informasjons-deling. Appen deler informasjon om deg videre.. VELDIG typisk for apper som har med pupper/sex/whatever å gjøre :lol:

 

Men jeg ble nesten fristet til å prøve denne selv, for å se om den har noe peiling :lol: Klarer den å si størrelsen på mini-puppene mine er den god!

Lenke til kommentar

Er ikke det ganske åpenbart?

 

Han skal lage et kart som viser geografisk spredning av puppestørrelser! :fun:

:p

Nøyaktig GPS.posisjon ser ut tilå vøre etterspurt av annonsører for tiden. Én stjerne med begrunnelse og en hyggelig mail ser ut til å hjelpe i en del tilfeller.

 

Men ikke f. om jeg tar puppbilder av noen som helst med en app med internettilgang før med mindre det er åpen kildekode og jeg har kompilert det selv. :p

Lenke til kommentar

Nå kan du måle puppestørrelser på Android med Breastimate laugh.gif

 

Haha, fancy!

 

Men hvorfor skal den ha tilgang på grov (nettverksbasert) plassering, detaljert (GPS) posisjon og full tilgang til Internett?

Er ikke det ganske åpenbart?

 

Han skal lage et kart som viser geografisk spredning av puppestørrelser! :fun:

Eller kanskje utvikleren vil lage seg en liten black book med adressen til fremtunge frøkner...

Lenke til kommentar

Har den siste uken brukt min rootede Desire med MoDaCo r9 ROM som Wifi-hotspot på hytta. Stort sett fungerer den tilfredsstillende, men det er irriterende at forbindelsen alltid brytes etter et kvarters tid, spesielt når jeg forsøker å laste ned eller opp større filer. Har lurt på om bruddene skyldes Telenor eller telefonen (bruker Telenors ti-kroner-om-dagen-ordning og har for lengst overskredet grensen på 200MB, noe som etter avtalen gir sakte fart), men kommer til at det må være telefonen som går over i hvilemodus selv om Wifi-hotspot er stilt inn på "always on".

 

1) Er problemet kjent for andre som har brukt Wifi-hotspot?

 

2) Vet noen om en app som ganske enkelt holder telefonen våken? (Kjenner flere som har dette som tilleggsfunksjon, men de har stort sett uheldige bivirkninger).

Lenke til kommentar

Settings -> Wireless and network -> Wireless -> 'menyknapp' -> advanced -> wifi sleep policy?

 

Always on, men dette skal ikke ha noe å si siden WiFi uansett automatisk deaktiveres ved bruk av tethering.

 

Tester nå med denne appen: http://code.google.com/p/android-wifi-tether/

 

 

("Sett inn lenke" virker ikke med min nyeste Chrome beta)

 

Ser bedre ut etter en times test med JDownloader og Rapidshare. JD melder stadig om "Connection lost", men klarer selv å gjenopprette. Internettsurfing virker også etter en halvtimes pause, mens JD gikk i bakgrunnen. Opplevde tidligere stadig problemer med FileZilla i forbindelse med nedlasting fra min egen hjemmeserver (S(SH-)FTP); skal forsøke dette senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...