Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er for tiden i kontakt med utvikleren av "Mobile Package Tracker". Har oversendt api's og noen sporingsnr., og han er veldig positiv til å legge til Posten i programmet :thumbup:

Mobile Package Tracker

Edit: Typos

Edit II: posten.no kommer i neste release :cool:

Endret av carwin
Skrevet

Jeg er for tiden i kontakt med utvikleren av "Mobile Package Tracker". Har oversendt api's og noen sporingsnr., og han er veldig positiv til å legge til Posten i programmet :thumbup:

Mobile Package Tracker

Det finnes jo også en bring widget hvis det er noe du trenger nå.

Skrevet (endret)

Det finnes jo også en bring widget hvis det er noe du trenger nå.

Jeg bruker den også, men å ha en app/widget for hver transportør gir ingen mening i min verden ;)

Edit: Jeg glemte å legge til at MPT er en betalings-app, for de som måtte lure. (US$ 1.99)

Endret av carwin
Skrevet

Mutu: Alice in Wonderland er gratis. Med den får du en idé om hvordan Kindle på mobil virker.

Men... Har endel bøker i pdf-format. Noen gode apps for å lese disse?

Skrevet

Mnja, kan lese pdf'er i alle pdf-lesere, det vet jeg.. Men hvilken egner seg godt i bok-format? Vet at iPhone har Stanza som er super, men finner ikke noe tilsvarende for Android? Forslag?

Skrevet

Sjekker ut Aldiko nå. Men finner ikke ut hvordan jeg adder de pdf'ene jeg allerede har i en mappe på min Desire? Er det ikke mulig med gratisutgaven?

Skrevet

Sjekker ut Aldiko nå. Men finner ikke ut hvordan jeg adder de pdf'ene jeg allerede har i en mappe på min Desire? Er det ikke mulig med gratisutgaven?

Jeg vet ikke om det er mulig i betalutgaven heller. Jeg mente bare at Aldiko er et alternativ til Kindle.

Skrevet (endret)

Okei, usikker på om det er meg...men er Bartender Lite heilt på trynet gæli ? Dette er en ganske genial appp vil eg si, når det fungerer. Eg har sortert alle apps i Apps Organizer, og vil gjerne tilføye favoritt mappen min i rullegardinen i topp av skjermen via. Bartender. Det fungerer fjell det, mappen Favoritter legger seg i topp.

Når eg trykker på den så kommer "Android" mappen i fra App organizer opp istedet...Er det noe eg gjør feil her eller ? :hmm:

EDIT: Fikk fjernet applikasjonene som låg under "Android" mappen, og erstattet disse med innholdet i "Favoritt" mappen. Men mappen som åpnes står fortsatt oppført som Android..småpirk ja! Men likevel :p

Endret av Mala
Skrevet

Aldiko var jo kjekk, fant et par bøker jeg søkte etter og lasta dem ned..men har jo bøkene i bokform fra før..mest for å sjekke hvordan det så ut på mobilen.

Skrevet

Mobile Package Tracker

...og da var posten.no på plass :new_woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...