Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen apps som gir meg muligheten til å få en slags kodelås istedenfor "Slide to unlock" som er standard på min mobiltelefon? Og er det noen måte å hindre at skjermen hopper fra landscape til portrait?

En slags kodelås: Innstillinger - Sikkerhet - Opplåsingsmønster

 

Låse landscape/portrait vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Hmmmm.... Fikk en sms med mobilen i lommen, og når eg kom hjem så hadde eg "skrevet" masse i reply, og kommet inn på et valg for hurtigsvar.

 

Så tok eg en test. Hvorfor går tastesperren av når eg får sms??? Var inne på handcent settings, men var ingenting der. Kan jo ikke ha det slik.... Ser den slår seg på etter noen sekunder, men uansett nytteløst... Noen gode tips?

 

 

Innstillingene er der. Hvis du bruker popup screen: settings -> notification settings -> popup settings -> screen on for popup (skal ikke være huket av)

 

Hvis du ikke bruker popup screen: settings -> notification settings -> notification settings -> screen on (skal være ikke være huket av)

 

Hvis du i tillegg har reminders... : settings -> notification settings -> notification settings -> screen on for reminders (skal ikke være huket av)

Lenke til kommentar

Dere har trolig en mobil som ikke er kompatibel, androidversjon/skjermoppløsning. Tror den krever minimum 2.1, kjører OK på Samsung Spica med 2.1 og N1 med 2.2, men ikke på Magic med 1,5.

 

 

Fikk telefon fra buypass som har app. til norsktipping, SonyEricsson X10 støttes ikke pga skjermoppløsningen............. FA..

Lenke til kommentar

Skulle ikke Niorsk tipping komme med android app i dag?

 

Testet nå..installert og oppe og går :)

hadde vært lit komisk hvis de ikke hadde fått dette opp nå som de bruker X10 mini som demo :D

 

ikke den raskeste App'en som finnes...og litt lite tekst på min desire...men men kan leve med dette

Endret av Blackster
Lenke til kommentar

Skulle ikke Niorsk tipping komme med android app i dag?

 

Det er bare å sende "spill" til 1960, så får du link til nedlasting av android-app.

 

Lars Erik

 

Får link til nedlastningssiden, men når jeg velger last ned får jeg kun opp xml dokumentet. Testet over wlan og 3G.

 

Tips?

(Har tømt buffer, kjører X10)

Lenke til kommentar

Skulle ikke Niorsk tipping komme med android app i dag?

 

Det er bare å sende "spill" til 1960, så får du link til nedlasting av android-app.

 

Lars Erik

 

Får link til nedlastningssiden, men når jeg velger last ned får jeg kun opp xml dokumentet. Testet over wlan og 3G.

 

Tips?

(Har tømt buffer, kjører X10)

 

Tror jeg leste at det var en som hadde fått beskjed fra Buypass(de som leverer til NT) at X10 ikke funka med NT sin android versjon pga skjermoppløsningen. se innlegg #2187

Endret av Blackster
Lenke til kommentar

noen andre enn meg som har slitt med Yr.no applikasjonen etter at den ble tatt vekk fra Marked?

 

jeg får ikke riktig gjeldende. sitter i Lillestrøm, Igår viste han Kjeller, Idag Løvenstad, dagen før viste han grorud siden jeg hadde væt i Oslo tidligere.

dette er litt håpløst :(

Lenke til kommentar

Tror jeg leste at det var en som hadde fått beskjed fra Buypass(de som leverer til NT) at X10 ikke funka med NT sin android versjon pga skjermoppløsningen. se innlegg #2187

 

Det var da som p.... takk for raskt svar. Håpe det er pga 1.6 versjonen og at det kommer til å funke til neste versjon på X10

Endret av TheGizmo
Lenke til kommentar

Det var da som p.... takk for raskt svar. Håpe det er pga 1.6 versjonen og at det kommer til å funke til neste versjon på X10

 

Sannsynligheten er vel større for at NT kommer med en versjon som støtter x10. Igjen så er det litt moro når akkurat det skjer siden x10 mini er vist på demoen til NT.

Lenke til kommentar

Det var da som p.... takk for raskt svar. Håpe det er pga 1.6 versjonen og at det kommer til å funke til neste versjon på X10

 

Sannsynligheten er vel større for at NT kommer med en versjon som støtter x10. Igjen så er det litt moro når akkurat det skjer siden x10 mini er vist på demoen til NT.

 

 

Hehe, sant nok du. Like "smart" som Telenor Mobil

 

"Telenor har limt iPhone-skjermer på andre mobiler for å få dem til å se penere ut. Telenor ser ikke problemet, mens Forbrukerombudet er kritisk."

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10008641

 

 

 

Edit: Noen som har fått lastet ned klienten og kan evt laste opp denne slik at vi kan "just4fun" teste det?

Endret av TheGizmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...