Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fotografen vet ikke navnet (eller vil ikke oppgi det), men det er tatt i Paris av en tilfeldig jente på gaten.

Her og her er originalbildene på Flickr. Har hatt det øverste bildet liggende i over et år, men gjorde et kjapt søk med Tineye for å finne originalene. Skulle selv gjerne hatt det som skrivebordbakgrunn, men jeg har en aldri så liten følelse av at samboeren min ville vært mindre fornøyd med det. :p

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste igjennom hele tråden på lørdag, og lagret en god del bilder. Mye bra som har blitt postet her tidligere, og noe mindre bra. Fra mine egne innlegg kan jeg se at smaken min har forandret seg til det bedre.

61610Sam_2136Web1.jpg

Skrevet

Flyttet en del av innleggene her (jenter som skrivebordsbakgrunn) til kaféen. Det hadde vært fint om vi kunne holdt denne tråden noenlunde fri for off-topic.

Reaksjoner på moderering kan tas på PM.

• Liker 3
Skrevet

Alle milliardærer går jo med lue. Duh!

Fotografen vet ikke navnet (eller vil ikke oppgi det), men det er tatt i Paris av en tilfeldig jente på gaten.

Her og her er originalbildene på Flickr. Har hatt det øverste bildet liggende i over et år, men gjorde et kjapt søk med Tineye for å finne originalene. Skulle selv gjerne hatt det som skrivebordbakgrunn, men jeg har en aldri så liten følelse av at samboeren min ville vært mindre fornøyd med det. :p

That's a natural beauty!

• Liker 2
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Det eneste upraktiske blir vel når man må stille klokken? "Knoppen" blir jo feil side

Skrevet

Det er derfor jeg tenker det er mest praktisk å gå med klokke på venstre hånd. Jeg pleier ikke ta den av når jeg stiller den, så for meg er venstre det eneste.

Skrevet

Fy faen. Dette var tragisk lesing. Heftig diskusjon om hvilken hånd klokken skal være på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...