Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På gutter liker jeg gjennomførte stiler, helst med tatoveringer/piercionger. Skjorte og vest med dongeri er nice! Hatter og smykker er et stort pluss!

 

På jenter synes jeg emostil er finest. Jeg snakker ikke om fjortiser med joggebukse og masse svart sminke, men gjennomført elegante klær, gjerne i svart og store hårting. Noe som skiller seg ut!

 

For begge kjønn gjeller at jeg synes det må være gjennomtenkt og elegant. Alt må stå i stil med hverandre, og det må gjerne utfordre, men samtidig være anstendig. Synes ikke noe om at folk viser mye hud og er vulgære. Det er en vanskelig å få det perfekt, men når noen får det, synes jeg det er vakkert!

Lenke til kommentar

På gutter liker jeg gjennomførte stiler, helst med tatoveringer/piercionger. Skjorte og vest med dongeri er nice! Hatter og smykker er et stort pluss!

 

På jenter synes jeg emostil er finest. Jeg snakker ikke om fjortiser med joggebukse og masse svart sminke, men gjennomført elegante klær, gjerne i svart og store hårting. Noe som skiller seg ut!

 

For begge kjønn gjeller at jeg synes det må være gjennomtenkt og elegant. Alt må stå i stil med hverandre, og det må gjerne utfordre, men samtidig være anstendig. Synes ikke noe om at folk viser mye hud og er vulgære. Det er en vanskelig å få det perfekt, men når noen får det, synes jeg det er vakkert!

 

Hmm, dette hang ikke helt på greip

  • Liker 6
Lenke til kommentar

På gutter liker jeg gjennomførte stiler, helst med tatoveringer/piercionger. Skjorte og vest med dongeri er nice! Hatter og smykker er et stort pluss!

 

På jenter synes jeg emostil er finest. Jeg snakker ikke om fjortiser med joggebukse og masse svart sminke, men gjennomført elegante klær, gjerne i svart og store hårting. Noe som skiller seg ut!

 

For begge kjønn gjeller at jeg synes det må være gjennomtenkt og elegant. Alt må stå i stil med hverandre, og det må gjerne utfordre, men samtidig være anstendig. Synes ikke noe om at folk viser mye hud og er vulgære. Det er en vanskelig å få det perfekt, men når noen får det, synes jeg det er vakkert!

 

Hmm, dette hang ikke helt på greip

 

Vel, jeg er ikke en person som gir mening i det store og det hele, men for meg hang det på greip. Du kan mene hva du vil, tråden spurte etter hvilken stil jeg liker å se, jeg svarte hvilken jeg liker å se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...