Gå til innhold

Den kuleste theme-sangen?


Anbefalte innlegg

Terminator og The Rock står ganske sterkt i min bok iallfall... Sammen med Indiana Jones, The Hunt for Red October og The Good, the bad and the ugly theme (ingen som har sett spaghettiwestern'ene til Sergio altså? Skam dere :D ) Cheers theme er heller ikke så verst...

 

Når det gjelder spill så rankerer Deus Ex theme høyt på lista... Sammen med Cannon Fodder theme :D

 

WAR! Never been so much fun... [/flashback]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*mimrer med en tåre i øyekroken*

Gamle datamaskiner:

Last Ninja

Rambo (Spillet til C64, altså)

Gauntlet (Nettopp, det sinnsykt fete spillet Atari klarte å komme opp med)

Frankie goes to Hollywood (Elendig spill på ZX Spectrum)

 

SNES:

Secret Of Mana

Zelda

 

TVserier:

Miami Vice

Starski & Hutch

Streets Of San Francisco

Den originale Batman-serien (Ping, Pow, Schmock, Boom)

 

Og litt moderne:

Need For Speed Hot Pursuit 2. Stort sett alle låtene som spilles gjennom spillet er helt konge, men spesielt en låt som heter Wall Of Shame. Bandnavnet husker jeg ikke....

Lenke til kommentar
Terminator og The Rock står ganske sterkt i min bok iallfall... Sammen med Indiana Jones, The Hunt for Red October og The Good, the bad and the ugly theme (ingen som har sett spaghettiwestern'ene til Sergio altså? Skam dere :D ) Cheers theme er heller ikke så verst...

 

Når det gjelder spill så rankerer Deus Ex theme høyt på lista... Sammen med Cannon Fodder theme :D

 

WAR! Never been so much fun... [/flashback]

 

veldig enig i Deus Ex temaet... spillet er forresten genialt (spiller det nå)... måten temaet kommer på nytt i forskjellig melodier og stemmninger, så stikker temaet fram :-P

Lenke til kommentar

Akkurat nå sitter jeg på skolen, men når jeg kommer hjem skal jeg lage plass på FTP`n min. Altså her er cluet:

 

Jeg skal komme tilbake med brukernavn og passord til en FTP der alle som har disse perlene kan legge dem ut, og så skal dere få tilgang til dem igjen så snart spørsmålet om copyright er avklart. DVS sjekk helst om det er LOV å dele dem før dere uploader..... ;) Jeg skal selv sjekke sangene så fort jeg har tid til det og legge dem ut igjen :yes::yes:

 

hvis det er noen som har perleLenker så kan vi kansje få dem i klartekst her??? Jeg vet mesteparten av C64 themene er gratis der ute et sted :yes::yes:

Lenke til kommentar

Broken Arrow , Jurassic Park , The Rock , Con Air , Crimson Tide , Cheers , Speed , Dallas , Daylight , Conquest of paradise , The Thin Red line , Halloween , Air Wolf , The gladiator , Lord of the Rings fellowship of the ring , Lord of the rings the two towers , Terminator , Crouching Tiger Hidden Dragon , Braveheart og Alien. :D

Lenke til kommentar
Broken Arrow , Jurassic Park , The Rock , Con Air , Crimson Tide , Cheers , Speed , Dallas , Daylight , Conquest of paradise , The Thin Red line , Halloween , Air Wolf , The gladiator , Lord of the Rings fellowship of the ring , Lord of the rings the two towers , Terminator , Crouching Tiger Hidden Dragon , Braveheart og Alien.   :D

 

Anbefaler også:

 

*Lion King - Hans Zimmer

*Beyond Rangoon - Hans Zimmer

*Tears Of The Sun - Hans Zimmer

*The Peacemaker - Hans Zimmer/Gavin Greenaway

*Drop Zone - Hans Zimmer

*Spy Game - Harry Gregson-Williams

*Antz - John Powell/Harry Gregson-Williams

*Chicken Run - John Powell/Harry Gregson-Williams

*Bad Boys - Mark Mancina

*Twister - Mark Mancina

*The Time Machine - Klaus Badelt

*Armageddon - Trevor Rabin

*The Last Mohican - Randy Edelman/Trevor Jones

*Gods and Generals - Randy Edelman/John Frizzel

*Harry Potter-filmene - John Williams

*Indiana Jones-filmene - John Williams

*Far and Away - John Williams

*Home Alone - John Williams

*Amistad - John Williams

*The 13th Warrior - Jerry Goldsmith

*The Mummy - Jerry Goldsmith

*The Crow - Graeme Revell

*Independence Day - David Arnold

+++

 

Regner med du liker/kommer til å like mye av det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...