Gå til innhold

Mobb jager innvandrere i BØ


Anbefalte innlegg

Misforstå meg riktig. Jeg har mange venner som er av minoritet bakgrunn, men det betyr ikke at jeg kan gå gjennom grønland/tøyen natt til søndag.

 

Jeg skal ikke gre alle under samme kam her, men ikke gjør det samme med oss.

 

Slutt å skremme bøndene. Jeg har gått gjennom grønnland/tøyen utallige av kvelder/netter, og jeg har aldri opplevd noe i nærheten av bråk.

 

Til opplysning, så er jeg en hvit fyr med helt normalt utseende og klesstil.

 

Ditto. Slutt å spre frykt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=1354043

 

Du husker sikkert omtalen av saken i Bø i Telemark; nordmenn var angivelig rasister og angrep de stakkars irakerne? Som halvt telemarking gjorde jeg litt detektivarbeide også i den saken, og det viste seg at irakerne hadde knust bilvinduer og plaget nordmenne i lang tid. De forsøkte bevisst å lage bråk mange ganger. Det toppet seg da en iraker plaget en norsk jente. En norsk gutt ba ham pent om å dra, og angivelig skal irakeren ha slått ham i hodet med en slåsshandske slik at nordmannens hodeskalle sprakk! Derfor forfulgte en rekke nordmenn irakerne til de dro (de angrep dem aldri).

 

Jeg sendte en e-post til NRK som hadde latt en av irakerne få spalteplass i nyhetssendingen med fordreid stemme og sladdet ansikt. Jeg skrev at det var mer å fortelle i den historien, og at NRK burde intervjue noen av de norske ungdommene også, for å få frem et mer nyansert syn. Hvis også de fikk sladdet ansikt og fordreid stemme, turte de sikkert å stå frem de også. Tror du jeg fikk svar? NEI...

 

Det er trist hvordan nordmenn holdes uvitende gjennom mangelfull info og direkte feilinformasjon.

 

 

sakset fra hegnarforum

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...