Gå til innhold

Mobb jager innvandrere i BØ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ettersom jeg har forstått så dreide det seg om innvandrere som helg etter helg har drevet kvalme, blind vold osv.

 

Nå tok nordmenn saken i egne hender, noe som kommer til å forekomme langt flere ganger i fremtiden da denne utviklingen ikke kommer til å stoppe så lenge vi fyller opp landet med asylturister uten å tenke konsekvenser.

 

På tide å få opp øynene og innse at norge ikke kan redde verden, men vi kan i det minste redde vårt eget folk.

Lenke til kommentar

Okei, jeg har ingen problemer med å tro at også invandrerne hadde en finger med i spillet her. At dette skulle skje fullstendig uprovosert er for meg helt usannsynlig (dog ikke utrolig).

Men reaksjonen har likevel gått over alle grenser, og det kan det vel ikke være tvil om, enten man imot "asylturister" eller ikke?

Lenke til kommentar

Skal jeg være helt ærlig så synes jeg det er bra at vi hører om slike hendelser til forandring fra all volden, ranene, voldtektene, overfallene og tjuveriene utført av våre nye "landsmenn" for de topper statistikken på alt som er av ulovligheter og det er ikke mulig å bestride en gang.

 

La oss snu på flisa og spørre oss om dette i det hele tatt hadde blitt en sak i det politisk korrekte Norge hvis det var Nordmenn som hadde blitt jaget? jeg tviler sterkt.

 

Innfør borgervern, få total stopp i denne multikultureksperimenteringen, straff de som har løyet til det norske folk om "internasjonale forpliktelser", send hjem de kriminelle og kom med en beklagelse overfor det norske folk.

 

For å presisere, jeg er glad det finnes vilje iallefall i noen steder i norge til å gjøre noe med dette problemet som har blitt påtvingt vårt folk.

Lenke til kommentar

Varden er en av Skiensavisene, men fungerer som lokalavis ja. En annen avis er TA: http://www.ta.no/nyheter/midt-telemark/article4246113.ece

 

Synes artikklene i lokalavisa er bedre, VG har det med å krisemaksimere.

 

Lokalavisa til Bø heter Bø Blad..

 

Strengt talt så grenser Gvarv til Bø, slik at flere bygder i Telemark må i dette tilfellet tolkes som to bygder.

 

Det at Bøherringene har litt skeptiske tendenser til våres nye landsmenn har strengt talt ikke vært en hemmelighet. Den lokale kebabsjappa Gondals ble lagt ned pga. de lagde bestandig bråk for innehaverne. De hadde faktisk god kebab der.

 

Det er ikke det stedet du burde være mest overrasket over å høre slengkommentarer som "Det luktar brent her".

 

For å si det ærlig så har man den samme holdningen mot alle som ikke er fra Bø, man er skeptisk til dem. I Bø er det to miljø, studentene vs. innfødte.

 

En liten triviera er vel at dette var det valgdistriktet der NS stod sterkest under 36 valget med en oppslutning på 8,7%.

Lenke til kommentar
[...]La oss snu på flisa og spørre oss om dette i det hele tatt hadde blitt en sak i det politisk korrekte Norge hvis det var Nordmenn som hadde blitt jaget? jeg tviler sterkt.

 

Selvsagt hadde det blitt en sak, noe annet er tåpelig å tro.

 

Men synes du det er en grei måte å løse konflikter på? At en flokk på femti mann jager tre personer, for så å samle seg rundt en 18-åring og grisejule ham? Og da vil jeg gjerne at du skal tenke rasenøytralt.

Lenke til kommentar

Vanskelig sak når det er ord mot ord, men som sagt, har jeg ingen problemer med å tro at dette kan ha blitt fremprovosert på en eller annen måte. Jeg sier altså ikke at innvandrerne er uskyldige på alle områder.

 

Men, det er likevel en overreaksjon av dimensjoner. Og ja, jeg hadde reagert likt om det var femti innvandrere som jaget tre nordmenn.

Lenke til kommentar
Det er ganske vanlig for våre nye landsmenn å operere i flokk.

 

Nå er det Nordmenn som har gjort det og da er det selfølgelig rasisme, for vi vet jo alle at det kun er hvite folk som er rasister.

 

Jeg vedder underbuksa min på at du stemmer FRP. Prøv å se de underliggende årsakene til hvorfor mange av våre nye landsmenn har det så tøft her til lands (elendig integreringspolitikk, diskriminering fra trangsynte bondetullinger etc).

Lenke til kommentar

Jeg har svært liten tro på at femti personer/femti biler (kommer an på kilde) forfølger tre andre over en så lang strekning, og atpåtil med politikortesje, uten at de sistnevnte har kommet med gjentatte provokasjoner.

 

Og bare så det er sagt, jeg stemmer ikke FrP, og det er svært lite sannsynlig at jeg noensinne kommer til å gjøre det.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Skal love deg att det finnes rasistiske holdninger blant våre ny landsmenn også. Har selv jobbet sammen med folk av innvandrer bakgrunn, og har hørt hvor mye mange av dem hater andre folkeslag.

 

Blir provosert att med en gang det gjelder innvadrere så er man rasist vis man åpner munnen. Se stykket i VG hva faren til disse guttene sier...

 

" - Rasister

 

Faren til innvandrerungdommene som beskyldes for å være bråkmakere er ikke i tvil om at det som skjedde var et rasistisk overfalll.

 

- Min sønn har ikke laget bråk. De kalte meg utlending og ba meg «komme meg tilbake dit jeg kom fra».

 

Det sier faren til en av de involverte Bø-ungdommene at ikke er riktig.

 

- En lokal ungdom ble forfulgt av de folkene i flere timer før politiet kom. Vi måtte ringe fem ganger før de rykket ut, i mens sirklet han rundt lensmannskontoret flere ganger.

 

- Helt skandale!"

 

Snart går vi rundt alle sammen og ikke tørr og si ett ord vis det er noe som gjelder våre nye landsmenn for da kommer ordet RASIST slengt etter deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...