Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke bestilt noe, enda, da jeg i utgangspunktet har hva jeg trenger.

 

Men jeg vil komme med ros til komplett for å arrangere dette. Og neste gang vil de nok være mer forberedt på pågangen dette skaper.

Pluss gjerne det at man får alle kveldens ordre inn i en felles stor ordre før den sendes.

 

Ellers mye nice på tilbud, til helt greie priser, hadde jeg ikke handlet såpass som jeg har gjort i det siste, ville jeg nok brukt noen lapper i kveld.

Lenke til kommentar
Liten lekkasje for kveldens happening på tilbud som kommer i løpet av kvelden:

 

Harddisk: 90,-

Skjermkort: 200,-

LAPTOP: Surprise!

 

Flere HUNDRE premier vil trekkes ut i konkurranser og HW.nos lesere kan selv være med å bestemme hva det kjøres tilbud på utover de sene nattetimer.

 

Tips: Følg med :-)

 

OBS: Flere av tilbudene har lav lagerstatus, og noen produkter er det selvsagt bare et titall av. Førstemann til mølla er det som gjelder i kveld.

 

Så posten fra komplett.no på side en. Vi kan være med å påvirke hva det skal være tilbud på... 1TB disker fra samsung får min vote... men helst ikke for sent utover de sene nattetimer fordi noen av oss skal på jobb i morgen! :ermm:

Lenke til kommentar

 

Her kommer svarene folkens!"!!!!

 

1. Rosenborg BK

2. Hamar LAN

3. Per Lund

4. Kristi Himmelfartsdag

 

takk skal du ha, gidder ikke søke det opp selv.

 

Nei nei nei, det er feil svar, her er de riktige.

 

1. Oslo Sporveier OldBoys

2. The Happening

3. Espen Ackbo

4.Skjæretorsdag

 

 

(Fikk dårlig amvittighet i siste listen)

 

Men det var nå som i helv...

Hva med å lese spørsmålene ordentlig før en svarer... i min skumlesemodus, så fikk jeg for meg Telenor Arena...og svarte deretter...

Endret av Griffin
Lenke til kommentar
Straks jeg så supertilbudet på radiostyrt bil, fikk det meg straks til å tenke på at Komplett gjennomfører lagerrydding.
Det slo meg når jeg så DDR2-minne, en DVD-brenner og skruesettet også. Det er jo forsåvidt greit, men når prisene ikke skiller seg så veldig fra de ukentlige tilbudene synes jeg det faller litt i fisk.

 

Edit: Men de saftige tilbudene har vi kanskje enda til gode?

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...