Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Historisk gode tilbud på flere hundre produkter!"

 

Slik det står der er det flere hundre forskjellige produkter!

Hadde de hatt mange hundre av hvert produkt skulle de ha formulert seg helt annerledes.

 

Edit: Yay samme tilbudene som var istad er tilbake.

Du skjønte kanske ikke at kommentaren min var en spøk? :blush:

Lenke til kommentar
Protips:

 

Den prisen varen har når du trykker på kjøp er den du får den for, vil du vente med å bestille fordi du venter på nye tilbud fullfører du ikke ordren, men legger nye tilbud inn i "kurven" etterhvert som de dukker opp. Fullfør så ordren når du har fått nok. Varen blir ikke reservert deg før du fullfører så jeg ville ikke anbefale dette på varer det er lite igjen på.

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=428491

 

Har DVI og HDMI

 

I teksten står det at det er en HDA mens i overskriften en HD...

 

På esken står det HD og varenummer stemmer.

 

Jobber du for komplett, eller har du kjøpt skjermen tidligere?

Lenke til kommentar
Svar rett på disse 4 spørsmålene og bli med i trekningen av en fet HP-laptop!

 

1. Komplett.no Arena er hjemmebanen til et norsk Tippeligalag. Hvilket?

2. Komplett.no er hovedsponsor på et stort LAN-arrangement på Hamar i påsken. Hva heter arrangementet ?

3. Hva er navnet på skuespilleren som spiller Asbjørn Brekke?

4. Hva er navnet på helligdagen som finner sted førstkommende torsdag

 

For at du skal bli med i trekningen, må du sende en e-post til [email protected] med fullt navn, adresse og riktig svar. (Har du et kundenummer, vennligst oppgi dette!)

Lenke til kommentar
Protips:

 

Den prisen varen har når du trykker på kjøp er den du får den for, vil du vente med å bestille fordi du venter på nye tilbud fullfører du ikke ordren, men legger nye tilbud inn i "kurven" etterhvert som de dukker opp. Fullfør så ordren når du har fått nok. Varen blir ikke reservert deg før du fullfører så jeg ville ikke anbefale dette på varer det er lite igjen på.

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=428491

 

Har DVI og HDMI

 

I teksten står det at det er en HDA mens i overskriften en HD...

 

På esken står det HD og varenummer stemmer.

 

Jobber du for komplett, eller har du kjøpt skjermen tidligere?

 

La oss si det slik at jeg har tilgang til skjermen fysisk og kan sjekke for dere.

Lenke til kommentar
Hehe, tenkte å fortsette å lese til matte tentamen som det er bare litt over 2 uker til, men nå sitter jeg her og venter på noen gode tilbud :).

du har jo enda 7 dager igjen i påsken, skal nok gjøre mye av det samme selv. heldags i R2 er noe jeg ikke gleder meg til. :(

 

men tilbake til topic.

kan de ikke få ut en eller annen billig 500gb+ ekstern disk, så kanskje vil komplett tjene noe penger på meg, må innom der for å levere inn en ødelagt Creative Zen. og gidder ikke å betale for porto når det tar meg 20 min i bilen :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Hvis medfølelse folkens! Tenk hvordan de stakkars IT-folkene har det i dette øyeblikk. De er sikkert på gråten hele gjengen. "Hvordan kunne dette skje med oss?", tenker de.

 

Ny konkurranse er ute! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...