Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjære Diskusjon.no brukere! Skal si denne tråden vokser fort :-)

 

Flere tilbud kommer løpende utover kvelden men vi ønsker at de som vil handle tilbudene skal få tid til å handle dem før vi tar dem vekk :-)

 

Kan dere ikke legge ut litt flere tilbud på en gang da? :)

Lenke til kommentar
Kjære Diskusjon.no brukere! Skal si denne tråden vokser fort :-)

 

Flere tilbud kommer løpende utover kvelden men vi ønsker at de som vil handle tilbudene skal få tid til å handle dem før vi tar dem vekk :-)

 

Hva med å sleppe til litt flere tilbud da?

Lenke til kommentar
Kjære Diskusjon.no brukere! Skal si denne tråden vokser fort :-)

 

Flere tilbud kommer løpende utover kvelden men vi ønsker at de som vil handle tilbudene skal få tid til å handle dem før vi tar dem vekk :-)

 

Kunne godt latt de tilbudene som gikk fra 20- 21 bli byttet med noen nye. Hvis det er noen varer dere vil bli kvitt, så er det ikke noe i veien med å ha de i tillegg.

 

Men hadde som sagt vært bra om dere kunne disket opp med noen disker. Noen etterlyser tilbud på 1T disker, og jeg ville gjerne sett noe tilbud på 2,5" disker, helst Samsung M6.

Lenke til kommentar

Ser den nye konkurransen har følgende spørsmål:

Komplett.no er hovedsponsor på et stort LAN-arrangement på Hamar i påsken. Hva heter arrangementet ?

 

Nå skal ikke jeg avsløre hva svaret er, men dersom dere går inn på hjemmesiden til den happeningen, så finner jeg pent lite Komplett logoer... Noe som er dårlig når de er hovedsponsor... nesten så en tror Komplett bare finner det på selv...

Lenke til kommentar

Var en god del fine tilbud i første runde klokken 20, litt kjedeligere denne runden. Skulle som så mange andre her sett noen fete tilbud på samsung 1tb diskene. Hva med 50% avslag komplett? :-)

 

Premien i denne konkuransen var go ganske fin, men redd jeg likså gjerne kunne satset på lotto!

Lenke til kommentar
Noengang vært med på netshop sine supertirsdager? :p

Nytter ikke servere pølser til folk som er vant med gourmetmiddag, selv om pølser i utgangspunktet er nam

Hehe, Okæy da, jeg må innrømme at Netshop er enestående på dette punktet, men dette er Komplett's første gang (Ihvertfall som jeg har hørt/vært med på) og jeg må si at Komplett gir et svært godt inntrykk. Jeg trodde det skulle bli grisedårlig tilbud og lite hensiktsmessige produkter til salgs, men det er det ihvertfall ikke :)

Lenke til kommentar
Kjære Diskusjon.no brukere! Skal si denne tråden vokser fort :-)

 

Flere tilbud kommer løpende utover kvelden men vi ønsker at de som vil handle tilbudene skal få tid til å handle dem før vi tar dem vekk :-)

Kjære Komplett.no talsmann! Ja denne diskusjonen vokser fort, ikke uten grunn.

 

Dere skal legge ut 100-vis av tilbud i løpet av kvelden, kanskje ihvertfall 10 og 10 nye produkt hadde vært en ide.

 

Flesk til nå med ett lass, da blir vi glad :thumbup:

 

Måtte alle Komplett.no ansatte ha en riktig god påske uansett hvordan dette arter seg utover kvelden :yes:

Lenke til kommentar
Kjære Diskusjon.no brukere! Skal si denne tråden vokser fort :-)

 

Flere tilbud kommer løpende utover kvelden men vi ønsker at de som vil handle tilbudene skal få tid til å handle dem før vi tar dem vekk :-)

 

 

Siden det ikke er mulig å samle en ordre så kan jo dokker ha en tidligere tilbud link nederst under alle nye tilbud. på den måten kan kanskje flere bare trenge å lage en bestilling :) blir jo 160kr minst i frakt for hver pakke for min del så eg har ikke kunne lagt inn noen tilbud enda desverre pga at jeg ikke ser det lønnsomt. men tilbudene deres er for all del bra så det er ikke det.

Lenke til kommentar
Protips:

 

Den prisen varen har når du trykker på kjøp er den du får den for, vil du vente med å bestille fordi du venter på nye tilbud fullfører du ikke ordren, men legger nye tilbud inn i "kurven" etterhvert som de dukker opp. Fullfør så ordren når du har fått nok. Varen blir ikke reservert deg før du fullfører så jeg ville ikke anbefale dette på varer det er lite igjen på.

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=428491

 

Har DVI og HDMI

 

I teksten står det at det er en HDA mens i overskriften en HD...

 

På esken står det HD og varenummer stemmer.

 

Jobber du for komplett, eller har du kjøpt skjermen tidligere?

 

La oss si det slik at jeg har tilgang til skjermen fysisk og kan sjekke for dere.

 

kan du åpne den og sjekke om det er dvi?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...