Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Joda, men vil ikke komme til skade for å kalle det et supertilbud. Disse prosentene er omtrent det vi pleier å få på ukens tilbud.

Sant nok. Er ikke imponert enda. Selv om den radiostyrte bilen frister litt.

;)

Endret av roberteh
Skrevet (endret)

Seriøst, dette er villedende markedsføring

"Historisk gode tilbud på flere hundre produkter! "

De må virkelig stå på om de skal motbevise dette. Status pr.nå er iallefall slik. Ja, noen gode tilbud er der...men stor forskjell på noen ( ev. 10-talls) og hundrevis...-.

Dette her provoserer!

Endret av HBK
Skrevet
Seriøst, dette er villedende markedsføring

"Historisk gode tilbud på flere hundre produkter! "

De må virkelig stå på om de skal motbevise dette. Status pr.nå er iallefall slik.

Dette her provoserer!

musen og musematta var billig, den usb stikken var jo også forsåvidt et godt tilbud.

Skrevet

Det var da svært til syting her da!

Vær takknemlig for de tilbudene som kommer!

Kjempebra tiltak fra Komplett! :) Kommer garantert noen gode priser til enhver mann tilslutt.

Skrevet

Greit nok at jeg selv ikke har vært helt fornøyd hittil i kveld, men jeg synes ærlig talt Komplett har gjort en helt OK jobb tatt i betraktning at dette er første gangen demmes.

Skrevet

Enig, musen og musmatta var faktisk et historisk godt tilbud. Jeg tror ikke komplett tjente så mye penger på å selge varer på 94% salg..

Skrevet

Stakkars gamle Komplett. De sliter nok noe veldig med dette her. Ikke noe kult for dem. Vi får håpe at detløsner utover natten og at de stanhaftige iallefall får noe ut av tolmodigheten.

Lykke til Komplett.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...