Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har allerede mattilsynet her, så dette påvirker ikke oss dersom dette kommer til europa.

 

Vis meg gjerne hvor i lovforslaget det står at man ikke kan dyrke mat til eget forbruk.

 

Større firma kan ikke selge mat offentlig, uten godkjennelse.

Mindre firma kan selge mat med forenklet godkjennelse.

Privatpersoner kan selge mat til venner og bekjente akkurat som vanlig.

 

Loven ser ut til å være laget for å sikre matforsyning ved krig, og forhindre krigsprofittering på matsalg og sult grunnet høye matpriser ved krig, ved at myndighetene KAN ta kontroll over matindustrien ved krig.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det de ønsker med loven er å sikreat store firmaer som Monsanto skal få monpol, og at fol må spise Monsantos genmodifiserte mat.

Det er en forberedelse til NWO, hvor det vil bli forbudt for private å dyrke mat for eget bruk eller salg, alle vil bli nødt til å spise Monsantos genmodifisertekorn og grønnsaker.

 

http://www.youtube.com/watch?v=joweZ6uM5iY&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=qHobGDHtq4E&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=6SBH88lvlos&feature=related

Lenke til kommentar

http://www.nyhetsspeilet.no/2011/01/alternativ-fremtina/

 

annbefaler alle å lese denne artikelen og særlig kommentarfeltet.

Legg merke til at alle er like overbevist om at de har rett og kan begrunne dette med alt fra youtube til stjerner, forutsigelser og mediumer. Noen mener det er romvesener,2012, noen NWO osv. Alle har rett, og alle som ikke tror på noen av dem er blinde og "fornekter sannheten".

 

Du kan følge en konspirasjonsteori, men det vil alltid være en annen med en egen versjon som vil mene du er blind/ond og at det er så åpenbart at akuratt han har rett.

Lenke til kommentar

For meg, Baltazar, er bibelen et verk veldig åpenbart full av metaforer, preget av uoverstemmeligheter, og ser ikke ut, for meg, til å klare å forklare noe som helst utenom de metaforene den bruker - ikke mye konkret i Bibelen som kan tas seriøs, etter min mening.

Om det så hadde vært at Kristendommen som er svaret, så er det likevel absolutt IKKE slik at de Kristne er svaret. Den største fellesnevneren blant de Kristne [etter min observasjon] er deres 'blind faith' på at hva-de-enn-har-gitt-seg-ut-på-her, så må det fungere fordi det står "Gud" i boken de har dedikert seg til. Jeg har noe respekt for Kristne filosofer, det er helt OK med Kristne som ikke tvinger seg på andre, men ofte er Kristne generelt meget arrogante og overdøvene (og [ekstremt] defensive om sin religion, så klart).

Not my piece of cake. Jeg har også hatt diskusjoner og samtaler med 'de største' Kristne konspirasjonsteoridokumentarfolka, og disse var så klart et stort fremskritt fra den gjennomsnitlige Kristenmann, men det ender som alltid opp med, at p.g.a. deres Kristne tro, vil de til slutt skuffe (som de gjorde) når det er noe logisk de ikke kan svare på.

Kristendommen er absolutt Troens religion. Men jeg personlig ville heller blindt trodd på at Spagetti-monster - helst fordi det er mye mer interessant, og undertrykker kanskje ikke Menneskeheten like mye, som man gjør ved å si at Gud, den allmektige, er en hevngjerrig, bitter gammel mann som krever worship "og som bruker Jorden som fotskammel".

 

Bibelen er nå den mest nøyaktige og best dokumenterte bok som fins i dag.

Mange tusen gamle manuskrifter bekrefter det som er skrevet i Bibelen, og nå er også Qumranrullene frigitt og de bekrefter også at Bibelen er korrekt.

Flere arkeologiske utgravninger bekrefter også at det som står i Bibelen er korrekt.

Mange av profetiene i Bibelen har også skjedd, og flere er i ferd med å oppfylles.

Så du er nok ikke helt oppdatert når det gjelder kunnskap om Bibelen.

 

Du har imidlertid, som de fleste her, en del fordommer ang. Gud og kristendom som ikke er korrekt, men det får vi ta ved en senere anledning.

 

Det som imidlertid er litt viktig her, er å få frem at det er Satan som står bak og trekker i trådene når det gjelder NWO.

Nå sier du vel at du tror ikke på at det fins noen satan heller, og det er akkurat det satan vil. For de som ikke tror at satan fins, de er de letteste å forføre.

De bankeiere, ledere og politikere som jobber for å innføre NWO de tror imidlertid at satan fins, og mange er aktive satandyrkere.

De tilber åpent satan og hans demoner, og i mange tilfeller får de sikkert direkte instruksjoner fra dem også.

 

Det er her Bibelen kommer inn i bildet, fordi dette som skjer nå ble nedtegnet som profetier i Bibelen for flere tusen år siden som noe som kommer til å skje i endetiden, like før denne verden tar slutt.

Unnskyld meg, men har du slått deg? Hvordan kan en demon i helvete styret oss? En som bor under føttene våre styrer oss og ler godt. Han fikk vel Led Zeppelin til å lage Stairway To Heaven som en hyllest til satan? Og energidrikken Monster er vel også "satandrikken"? Det er ganske drøyt det du sier her. Og hvorfor akkurat 2012? Hvorfor skal de i det minste ta over verden og drepe så mange?

 

Og jeg setter pris på om du kan svare meg på spørsmålene, og helst komme med kilder. For det er ganske utrolig å finne på å si noe sånt som Illuminati-folka sier..

Lenke til kommentar

Det de ønsker med loven er å sikreat store firmaer som Monsanto skal få monpol, og at folk må spise Monsantos genmodifiserte mat.

Det er en forberedelse til NWO, hvor det vil bli forbudt for private å dyrke mat for eget bruk eller salg, alle vil bli nødt til å spise Monsantos genmodifisertekorn og grønnsaker.

 

Demokrati.

Ingen mennesker i verden vil gå med på at dyrking av mat i egen hage skal bli forbudt, og hele venstre og sentrum-siden av politikken vil sikre at økologiske varer vil fortsette å eksistere.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det de ønsker med loven er å sikreat store firmaer som Monsanto skal få monpol, og at folk må spise Monsantos genmodifiserte mat.

Det er en forberedelse til NWO, hvor det vil bli forbudt for private å dyrke mat for eget bruk eller salg, alle vil bli nødt til å spise Monsantos genmodifisertekorn og grønnsaker.

 

Demokrati.

Ingen mennesker i verden vil gå med på at dyrking av mat i egen hage skal bli forbudt, og hele venstre og sentrum-siden av politikken vil sikre at økologiske varer vil fortsette å eksistere.

De gjorde nok ikke det i Amerika, heller. Men det kan jeg ingenting om. Just saying. Nesten ingen Amerikanske innbyggere er enige i, eller aksepterer eller for "the patriot law" eller hva-den-nå-enn-heter-igjen. Den ble likevel lett implemptert etter 9/11. "Farlige terrorister er ute etter dere. Aksepterer dere ikke loven vi nå kommer med å beskytte dere, dvs. ta fra dere våpnene deres og kunne inspisere hjemmene deres med føderale agenter om natten for så å ikke rapportere dette videre, + mye mer, så er dere ikke-patriotiske, og som dere alle vet er vi alle "med patriotisme" her."

Vi er på bedre veie i Norge, men hey, si "bomstasjoner"... Trenger jeg si mer? Jeg har i hvert fall ikke tenkt til det, for det skal ikke være nødvendig. Og om det så er nødvendig, tar jeg ikke ansvaret på meg å forklare det.

Lenke til kommentar

Vi er på bedre veie i Norge, men hey, si "bomstasjoner"... Trenger jeg si mer?

 

Problemet med dette argumentet er at bomstasjoner ofte oppfattes som griskhet av staten, og ikke nødvendigvis betyr det samme som at "NWO" kommer marsjerende. Jeg irriterte meg grønn over at de økte bomsatsen med rundt 400% der jeg bor (på årsbasis), på samme måte som jeg irriterer meg over stadig økende strømpriser og bensinpriser, men det er ikke slik at det er helt åpenbart at dette er et ledd i NWO's plan. Griske politikere og ledere har man hatt i tusener av år, men om du kan legge frem mer håndfaste bevis for påstanden skal vi for all del lytte til det som kommer frem.

Lenke til kommentar

Det de ønsker med loven er å sikreat store firmaer som Monsanto skal få monpol, og at folk må spise Monsantos genmodifiserte mat.

Det er en forberedelse til NWO, hvor det vil bli forbudt for private å dyrke mat for eget bruk eller salg, alle vil bli nødt til å spise Monsantos genmodifisertekorn og grønnsaker.

 

Demokrati.

Ingen mennesker i verden vil gå med på at dyrking av mat i egen hage skal bli forbudt, og hele venstre og sentrum-siden av politikken vil sikre at økologiske varer vil fortsette å eksistere.

 

Det er ikke snakk om at noen får velge om de vil gå med på dette. De blir tvunget til det.

Det er ikke noe demokrati lenger i USA, det er som i Norge at politikerne trer forbud og påbud nedover hodet på oss enten vi vil eller ikke.

Landenes regjeringer jobber for å legge til rette for NWO, de jobber ikke for sine egne land og folk.

 

Jeg syns det er litt underlig at folk flest ikke ser dette, for vi ser jo at regjeringen også i helt Norge åpenbart tar mange avgjørelser som ikke er bra for landet, men er egnet til å odelegge landet og folks økonomi osv.

Lenke til kommentar

Det de ønsker med loven er å sikreat store firmaer som Monsanto skal få monpol, og at folk må spise Monsantos genmodifiserte mat.

Det er en forberedelse til NWO, hvor det vil bli forbudt for private å dyrke mat for eget bruk eller salg, alle vil bli nødt til å spise Monsantos genmodifisertekorn og grønnsaker.

 

Demokrati.

Ingen mennesker i verden vil gå med på at dyrking av mat i egen hage skal bli forbudt, og hele venstre og sentrum-siden av politikken vil sikre at økologiske varer vil fortsette å eksistere.

 

Det er ikke snakk om at noen får velge om de vil gå med på dette. De blir tvunget til det.

Det er ikke noe demokrati lenger i USA, det er som i Norge at politikerne trer forbud og påbud nedover hodet på oss enten vi vil eller ikke.

Landenes regjeringer jobber for å legge til rette for NWO, de jobber ikke for sine egne land og folk.

 

Jeg syns det er litt underlig at folk flest ikke ser dette, for vi ser jo at regjeringen også i helt Norge åpenbart tar mange avgjørelser som ikke er bra for landet, men er egnet til å odelegge landet og folks økonomi osv.

Selvfølgelig trer politikerne "forbud og påbud" nedover hodet på oss. Det er noe som heter lover og regler. Men det er fortsatt demokrati. Det virker som det eneste demokratiet for deg er et anarki, der ingen kan si noe som helst til deg om hva som er lov eller ikke.

 

Og kan du fortelle meg hvilke feil regjeringen har gjort de 2 siste åra?

Lenke til kommentar

Vi er på bedre veie i Norge, men hey, si "bomstasjoner"... Trenger jeg si mer?

 

Problemet med dette argumentet er at bomstasjoner ofte oppfattes som griskhet av staten, og ikke nødvendigvis betyr det samme som at "NWO" kommer marsjerende. Jeg irriterte meg grønn over at de økte bomsatsen med rundt 400% der jeg bor (på årsbasis), på samme måte som jeg irriterer meg over stadig økende strømpriser og bensinpriser, men det er ikke slik at det er helt åpenbart at dette er et ledd i NWO's plan. Griske politikere og ledere har man hatt i tusener av år, men om du kan legge frem mer håndfaste bevis for påstanden skal vi for all del lytte til det som kommer frem.

Jeg skulle tydeligvis sagt mer, for du ser ut til å ha misforstått.

Det var et generelt eksempel på hvor lett det er å sakte men sikkert innføre noe folk prinsippielt er imot.

 

Selvfølgelig trer politikerne "forbud og påbud" nedover hodet på oss. Det er noe som heter lover og regler. Men det er fortsatt demokrati. Det virker som det eneste demokratiet for deg er et anarki, der ingen kan si noe som helst til deg om hva som er lov eller ikke.

Dette er muligens et argument du kan bruke i Norge, i det minste i mitt åsyn da jeg ikke vet bedre.

Det er ikke et argument for f.eks USA, som igjen da bruker taktikker/metoder som sannsynligvis kan bli brukt her i Norge òg.

USA infører, og har de siste årene innført flere lover som strider sterkt mot den Amerikanske grunnlov og Amerikanerenes basis-rettigheter.

Deriblant kanskje den mest kjente, USA's PATRIOT Act.

Vit også at Anarki ikke er en ungdomsbevegelse fra 90 eller 2000-tallet...

Det er først i disse dager hvor "Anarki" blir latterliggjort slik det blir nå, kanskje i frykt, fremfor resonement.

Som kjent var mange, de fleste, eller nesten alle Amerikanske "forfedre" godt Anarkistiske.

Lenke til kommentar

 

Selvfølgelig trer politikerne "forbud og påbud" nedover hodet på oss. Det er noe som heter lover og regler. Men det er fortsatt demokrati. Det virker som det eneste demokratiet for deg er et anarki, der ingen kan si noe som helst til deg om hva som er lov eller ikke.

 

Og kan du fortelle meg hvilke feil regjeringen har gjort de 2 siste åra?

 

 

Når politikerne trer forbud og påbud nedover hodet på oss etter eget forgodtbefinnende, så er det ikke demokrati.

For de gjør dette mot folkets vilje, og til egen fordel, for å sikre sin egen makt.

Demokrati betyr ikke at vi får lov å velge partier hvert fjerde år, mens politikerne gjør som de vil den tiden de har makten.

 

Lover og regler er ok, det må vi vel ha.

Men vi trenger ikke stadig nye lover og regler hele tiden, som forsterker politikeres og byråkraters makt, og gradvis innskrenker vår frihet mer og mer.

 

En annen ting er jo at dette systemet gjør at samfunnet gradvis blir mer og mer totalitært, og følgelig mister vi gradvis og umerkelig vår frihet og våre rettigheter, slik vi jo har mistet mye av vår frihet og rettigheter i Norge allerede.

 

Hvis du ikke klarer å se hvilke feil regjeringen har gjort de siste to år, så er du totalt hjernevasket, og du vil ikke forstå det selv om jeg forteller det.

 

Dette siste spørsmålet burde forøvrig heller vært hva regjeringen har gjort riktig de siste to år.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

"Gary Harrington, an Oregon man, will be spending a month in jail, after being convicted on nine misdemeanor charges. His crime? "Illegally" collecting rain water on his own property.

Harrington, who lives in Eagle Point, Oregon, has been fighting for the right to collect rain water since 2002.

 

Now a decade later, he has been sentenced to 30 days in jail and fined over $1,500 for the man-made ponds he has built on his 170 acres of land. For filling “three illegal reservoirs” on his property with runoff water, Harrington has been convicted on nine misdemeanor charges in Circuit Court.

According to authorities, Harrington broke the law by collecting natural rain water and snow runoff, that landed on his property."

 

http://www.digitaljo...3#ixzz27waqdPcd

 

"Are we a police state yet? House to house search of a whole neighborhood for... wait for it..."

 

http://www.democrati...com/10021419154

 

"A new video reveals a strange TSA security tactic: demanding that travelers 'freeze' in place, even though they have already been through airport security."

 

http://www.dailymail...ce-airport.html

 

"Police Gone WILD! - Women & Children At Gun Point - 19 Cars Stopped & Cuffed"

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=i1Ikl_FM4O4&feature=player_embedded

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...