Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Iflg Norid er Einar Flesaker mannen bak nwo.no.

 

Litt googling bringer fram følgende publiserte mailveksling, der Flesaker innrømmer at han og noen venner valgte domenenavnet for å ha det moro med diverse mennesker.

Kan starte med å si at jeg kom hit for å være sosial pga et ellers manglende sosialt liv. Stikker da innom steder som dette, og om det er en tråd med posts som er svarbare, tar jeg nytte av muligheten (opportunity). 1 post så har jeg vært sosial for dagen.

Videre betyr dette at jeg ikke er så veldig interessert i temaene, ganske sjeldent egentlig. Slike forumer er stappet fullt av for mye basics og ingenting å bryne seg på - konklusjon: jeg Googlet ikke, for latskapens skyld og generell mangel på interesse.

Og poeng: Jeg hadde aldri noen særlig faktisk interesse av å finne ut "mysteriet bak login-siden" :sleep2: , i tilfelle du insinuerte at jeg ikke 'tenkte på' eller "klarer" å Google (+properly).

Innloggingen leder kun tilbake til innloggingsbildet.

Hvor får du vite dette?

Leste 4 linjer på link, så orket jeg ikke mer.

 

Oh, oh!

Var jo grei nok den blogoversikten, selv om jeg angrer litt på at jeg innrømte at det var tull - kjipt hvis folk kan google seg frem til at den ikke er ekte, det vil ødelegge den ukentlige moroa vår med folk som lurer på om det er ekte eller ei, eller blir stressa.. :p

Genialt.

 

Håper denne svir midt i Balta's ansikt, hehe:

De fleste skjønner umiddelbart at det er en spøk, og så lenge serveren ikke blir brukt til kommersielle eller ulovlige ting, så bryr ingen seg.
.

 

Men... Han kan jo dobbelbløffe, ikke sant :roll: Først lage en side med navn nwo, så si at det er en spøk, for deretter å fortsette med skumle nwo-aktiviteter på nwo-domenet sitt. Konspirasjoner skal visst være litt sånn overkompliserte, har jeg skjønt - selv om det nok hadde vært lettere å unngå oppmerksomhet med et fullstendig intetsigende navn. :hmm:

Akkurat i dette tilfellet er ikke dette sannsynlig, men bare for morro skyld kan jeg informere deg om at omvendt psykologi ikke bare blir brukt i science-fiction.

 

On the top of my head: http://www.youtube.com/watch?v=8Cl6K15TQpg#t=55

 

Legge til 2 ting:

Leste tilfeldigvis rett etterpå at:

Webstedet i seg selv er bare den forsida, selv innloggingsboksene er fake og peker bare tilbake på forsida. Det er en ren spøk.

Og da til det andre poenget: dette gjør det ikke usannsynlig og en nødvendighet å skape ville konspirasjonsteorier, for at oppretter av domenet legger inn en selvironisk funksjon at login "Jens Stoltenberg" og "2012" som passord fungerer og redirecter deg til enda en tåpelig html-side hvor det er noen korte artikler om bunkere og romskipene som kommer og redder oss i 2012...

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fyren har nok videreutviklet siden i løpet av de siste to årene, antar jeg :)

 

Sannsynligheten for at det finnes satanister med reptilgener og skumle planer om verdensdiktatur og massedød bak nwo.no, anser jeg å være på linje med sannsynligheten for at Elvis Presley blir Cubas neste president.

 

 

Lenke til kommentar

Sannsynligheten for at det finnes satanister med reptilgener og skumle planer om verdensdiktatur og massedød bak nwo.no, anser jeg å være på linje med sannsynligheten for at Elvis Presley blir Cubas neste president.

Og jeg har ikke kommet med lignende utsagn som underbygger dette?

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg var langt fra sikker på hvordan jeg skulle tolke ditt siste avsnitt i forrige post :) - men det er jo artig å oppdage enighet i blant! (Selv om vi må sørge for at vi nå ikke smitter resten av diskusjon.no med all denne enighetsgreia - det ville blitt gørrkjedelig  :p )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

http://www.imdb.com/title/tt1215983/

Det morsomme her er at det ser enten ut som at de har selvironi, at dokumentaren ikke er regisert av Alex Jones selv (har ikke søkt opp dette, og er fortsatt for lat til å Google right now) fordi fokuset muligens er noe på konspirasjonsteoretikerene som er litt virkelighetsfjerne, eller at de commited self-expose :p

http://www.youtube.com/watch?v=r5kqXHflKnw

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Tja, det har vel skjedd i noen hundre år.

Det som faktisk har skjedd de siste årene, er at denne informasjonen er nå tilgjengelig på nettet.

Om du derimot gjør journalist-jobben din godt nok, vil du finne nesten like mye på den andre siden.

I politikk refereres dette til som... ?

Leftwing og Rightwing, helt riktig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

http://www.youtube.com/watch?v=iUTEOY1hre4#t=15s

0:15+

http://www.youtube.com/watch?v=iUTEOY1hre4

Wikipedia:

Aldous Leonard Huxley (26 July 1894 – 22 November 1963) was an English writer and one of the most prominent members of the famous Huxley family. He spent the later part of his life in the United States, living in Los Angeles from 1937 until his death in 1963. Best known for his novels including Brave New World and wide-ranging output of essays, Huxley also edited the magazine Oxford Poetry, and published short stories, poetry, travel writing, and film stories and scripts.

Aldous Huxley was a humanist and pacifist, and he was latterly interested in spiritual subjects such as parapsychology and philosophical mysticism. He is also well known for advocating and taking psychedelics.

By the end of his life Huxley was considered, in some academic circles, a leader of modern thought and an intellectual of the highest rank, and highly regarded as one of the most prominent explorers of visual communication and sight-related theories as well.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Har i den siste tiden vært veldig nysgjerrig på hele illuminati styret, finnes utallige videoer på youtube om dette emnet, mange sier 9/11 allerede var forutsett, de nevner artiser som er illuminati, lady gaga for å nevne en person. Det skal være illuminati motiver i forskjellige filmer, der de finner filmer som de tror på, deretter donerer penger til filmen for så å legge til et illuminati symbol.

 

Vil gjerne åpne en diskusjon om denne illuminati konspirasjonene, kom med innslag.

Ble litt dårlig forklart her, men om noen har sett flere videoer om dette så gjerne fortell hva du tror!

Lenke til kommentar

Jag tror att det är judarnas fel!

 

Det er riktig.

De som står bak illuminati og nwo, og som driver det hele er jøder. Men også den katolske kirke og islam(muslimsk brorskap og saudi-Arabia) er en drivende kraft i dette.

NWO er representert i Europa ved EU og globalt ved FN. Jødene bak NWO har nå for en stor del kapret regjeringen i USA, og dermed USAs militære og øvrige ressurser, som de har brukt til å fremme sine egne interesser, bla å beskytte Israel.

 

De fleste av verdens regjeringer er også med på dette i håp om å få sin del av kaka når den skal deles ut. På dette nivået arbeider også den norske regjering for NWO Jens Stoltenberg og regjeringens jobb er å ødelegge norsk økonomi, bygge ned landet og legge det under nwo.

Norge skal ødelegges som selvstendig land, og legges inn under EU.

Eu vil bli en superstat, som selv vil bli lagt under en verdensregjering.

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1328568/Nation-states-dead-EU-chief-says-belief-countries-stand-lie.html

 

De fleste partier på stortinget samarbeider mot dette målet, muligens med unntak av FRP.Når det gjelder FRP så lar jeg foreløpig tvilen komme tiltalte tilgode.

Politikerne har jobbet i hemmelighet med dette som mål siden like etter krigen, hovedsaklig gjennom mer eller mindre hemmelige organisasjoner som organisasjonen en verden

http://enverden.no/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=44

 

Og Europarådet

http://www.regjeringen.no/nb/sub/europaportalen/europaradet.html?id=115264

 

Skal de klare å få folket til å akseptere et medlemskap i EU, så må de først la alt forfalle slik at folk flest blir av den mening at et medlemskap i EU er bra for Norge.

 

Men EU er kun ute etter Norges ressurser, og Norge vil bli leverandør av kraft ol til Europa.

Mao det vi har av ressurser og råvarer vil bli brukt til å forsyne EU, som kommer til å bli et sentrum og en superstat under den nye verdensordenen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...