Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

1) Det er kun skrullinger som påstår at noen med viten og vilje har startet hysteriet med svineinfluensa og mener at vaksinen er en del av et plot.

 

Det med at det kun er skrullinger er jo forsåvidt din personlige mening. Jeg har hørt mange forskjellige teorier ang. NWO, og syntes å sette de jeg har hørt om i diskusjonslyset er greit.

 

 

2) Det er ingen forskere som mener at faren for at svineinfluensaen utvikler seg ikke er reell.

 

Svineinfluensaen kan nok utvikle seg, men så langt jeg har hørt (av folk som har hatt sykdommen), og leger -> Så er ikke svineinfluensaen noe farligere enn en annen influensa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så er ikke svineinfluensaen noe farligere enn en annen influensa.

"Farligere"? Det jeg har hørt av ekspertene på området, de som jobber i alle verdensdeler og for WHO er at trusselen ikke betyr at svineinfluensaen er farlig idag. Svineinfluensaen kan godt være mindre farlig enn mange av de vanlige influensaene. Men den er helt ny og sprer seg mye fortere. Skulle det komme enda en mutasjon som gjør at den i tillegg blir svært agressiv og dødelig, så har vi et kjempeproblem! Derfor overvåker man på internasjonalt plan i nettverk nye virus og sykdommer, for å eventuelt komme dem i forkjøpet før de utvikler seg til å bli en ny pandemi.

Lenke til kommentar
Så er ikke svineinfluensaen noe farligere enn en annen influensa.

"Farligere"? Det jeg har hørt av ekspertene på området, de som jobber i alle verdensdeler og for WHO (...)

Minner meg om Rothschild på Alex Jones show, som brukte IPCC som kilde. Hva skjedde så 6mnder senere... WHO har lenge nok vært "konspiratert" og bør ikke brukes som noen bedre kilde enn IPCC. Forhåpentligvis får WHO besøk av noen hackere snart, óg.

Lenke til kommentar
WHO er den beste kilden, har du noen bedre?

Uavhengige forskere.

Du har ikke fått med deg logoen til WHO, eller?

Direkte tatt fra hjemmesiden www.who.int

who_logo_en.gif

Forstørret: http://web.iitd.ac.in/~tripp/course/2006/who.gif

who.gif

 

Ikke engang begynn å bable om hvor kristenlig og hellig slangen er, jeg orker det ikke.

 

Hva blir det neste - er det teletubbysatanister som styrer WHO?

Hvor mange ganger har du brukt ordet "teletubbysatanister" nå? Du må absolutt være blant de mest barnslige nordmenn jeg noen gang har diskutert eller snakket om konspirasjons-relaterte emner med.

Lenke til kommentar
Hvor mange ganger har du brukt ordet "teletubbysatanister" nå? Du må absolutt være blant de mest barnslige nordmenn jeg noen gang har diskutert eller snakket om konspirasjons-relaterte emner med.

Insinurerer du at slangen i WHO logoen hinter om satanisme? Isåfall, ikke kom til meg og snakk om hvem som er barnslig.

Lenke til kommentar
Staven heter Asclepius's stav, og Asclepius er da guden for medisin og helbredelse.
The serpent and the staff appear to have been separate symbols that were combined at some point in the development of the Asclepian cult.[4] The significance of the serpent has been interpreted in many ways; sometimes the shedding of skin and renewal is emphasized as symbolizing rejuvenation [5], while other assessments center on the serpent as a symbol that unites and expresses the dual nature of the work of the physician, who deals with life and death, sickness and health.[6] The ambiguity of the serpent as a symbol, and the contradictions it is thought to represent, reflect the ambiguity of the use of drugs[7], which can help or harm, as reflected in the meaning of the term pharmakon, which meant "drug", "medicine" and "poison" in ancient Greek[

Bare for å sette ting i perspektiv. Mye snakk om at "konspirasjons-teoretikerene" setter ting ut av sammenheng, men fy flate, jeg har aldri møtt noen som setter ting mere ut av sammenheng enn "konspirasjons-skeptikerene" o.l, bortsett fra fanatiske kristne.

 

Over til symbolet, så betyr det altså "vi har kontrol over helsen deres". Ikke bare "vi helbreder deg", men "vi har óg makten til å drepe deg".

 

Hvor mange ganger har du brukt ordet "teletubbysatanister" nå? Du må absolutt være blant de mest barnslige nordmenn jeg noen gang har diskutert eller snakket om konspirasjons-relaterte emner med.

Insinurerer du at slangen i WHO logoen hinter om satanisme? Isåfall, ikke kom til meg og snakk om hvem som er barnslig.

Uhm.. Jeg insinuerer at WHO-logoen er satanistisk, fordi du bruker teletubby-satanisme i hver eneste post, uten at noen andre har nevnt satanisme i det hele tatt? Det du driver med dude, er pro-satanisme-fanatisme. Du representerer den motsatte Kristne fanatisten; samme strategi, annen trosretning.

Håper jeg slipper å bli frosset ned (i motsetting til å bli brent på bålet) for det jeg har sagt nå..!

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
Mye snakk om at "konspirasjons-teoretikerene" setter ting ut av sammenheng,

 

Vel, du trakk nettopp frem et symbol som var 100% sikkert at var en kristen konspirasjon... og ved første motbevis, så dropper du den argumentasjonsrekken, og nå er det et symbol på organisert konspirasjon med ukjente bakmenn?

 

Er det ikke fare for at du ser en konspirasjon bare fordi du vil ha en konspirasjon?

Lenke til kommentar
Vel, du trakk nettopp frem et symbol som var 100% sikkert at var en kristen konspirasjon...

Wha-wha-what? XD Du mener kristen konspirasjons-teori/informasjon som jeg baserer meg på? Jo, takk for den du, men helt feil, uten at jeg gidder å gå noe dypere inn på det.

og ved første motbevis, så dropper du den argumentasjonsrekken, og nå er det et symbol på organisert konspirasjon med ukjente bakmenn?

Har aldri sagt at det er noe annet enn ukjente bakmenn, ei heller aldri insinuert til noe annet. Helt grunnleggende, så er utgangspunktet mitt å ikke nødvendigvis diskutere for en av sidene, men å høre på hva folk har og si osv. Når det er lite interessant som blir sagt eller annet, velger jeg en av sidene, i forhold til hvem som er mest ubalansert (ikke nødvendigvis kvantitet, men da istedenfor- kvalitet).

 

Er det ikke fare for at du ser en konspirasjon bare fordi du vil ha en konspirasjon?

Nei. Om du absolutt skal komme med argumenter på person fremfor sak, synes jeg at du i det minste skal møte meg irl og bli kjent nok med meg, før du kommer med personsangrep og annen dritt som det der.

Det går igjen og igjen av folk som deg, tydeligvis fordi dere selv ikke har gjort nok research, og at du ikke har argumenter nok selv. Fanatismen er på din side, som kommer med personangrep uten forvarsel.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
I is bored by this lunacy. Hvordan har det seg slik, at man bare venter littegranne, og så poster akkurat det samme feilaktige bullshittet i håp om at ingen skal reagere denne gangen, men bare "akseptere den guddommelige sannheten som youtube presenterer".

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=13800833

Fett å få inn noen som faktisk klarer å lære meg noe (dog, noe jeg ikke bryr meg veldig mye om - hvis ikke hadde jeg nok funnet ut av det fra før av, selv).

Jeg vet ikke helt hva du sikter til med "NWO-pjattet", for jeg må nok si meg enig i at det tydeligvis er en plan en del mennesker har siklet etter en stund nå - "NWO", eller: en verden med akkurat nok lite frihet for individet (casual civilian) for at individet (casual civilian) ikke har makt til å gjøre noe eller nok med/mot, hva enn disse siklende menneskene har av planer.

Et mål i å skaffe seg mere makt, på tross av etikk, moral og hva det nå enn skulle være; så lenge det ikke motsier dems egoisme/self-worship. Med andre ord: en verden ruled by sorcerers.

Tenker nå på en definisjon av "sorcerer" basert på filmen "Powaqqatsi" som ifølge filmen betyr "sorcerer life" som blir videre definert som, i følge Powaqqatsi.org: "the word Powaqa, I which refers to a negative sorcerer who lives at the expense of others".

Jeg har ikke tenkt til å sitte her og debattere det temaet her med kilder, men hvis du vil, så kan vi gjerne diskutere det "teoretisk sett", så kan jeg evt slenge med noe bevis/lenker når jeg føler for det - bare jeg slipper presset av at jeg absolutt må laste opp bevis på alt mulig, hele tiden - noe som ikke er grunnen til at jeg er her; da kunne jeg heller ha vært på skepticforum.com og debatert der.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

NWO-pjattet er reptilene/bilderbergerne som skal drepe 80% av befolkningen gjennom chemtrails m.m. og så ha en verdensregjering der de microchipper populasjonen og har en sentralisert hær.

 

Det finnes nok av mennesker som ønsker seg en global supranasjonal regjering, det finnes også de som ønsker å skaffe seg mer makt for å skape verden i sitt bilde. Det finnes nok av referanser til NWO, som rett og slett betyr en ny verdensorden, som kan være alt fra nye globale miljøregimer til felles handelsregler. Uten at det er noen referanse til denne konspirasjonen. Og alt blir plukket sammen til en suppe av "ondskapsfullt NWO"-pjatt.

Lenke til kommentar
NWO-pjattet er reptilene/bilderbergerne som skal drepe 80% av befolkningen gjennom chemtrails m.m. og så ha en verdensregjering der de microchipper populasjonen og har en sentralisert hær.

 

Det finnes nok av mennesker som ønsker seg en global supranasjonal regjering, det finnes også de som ønsker å skaffe seg mer makt for å skape verden i sitt bilde. Det finnes nok av referanser til NWO, som rett og slett betyr en ny verdensorden, som kan være alt fra nye globale miljøregimer til felles handelsregler. Uten at det er noen referanse til denne konspirasjonen. Og alt blir plukket sammen til en suppe av "ondskapsfullt NWO"-pjatt.

Mm, skjønner hvor du vil henn, men det spørs hvem du refr til når du beskriver NWO som "alt fra globale miljøregimer til felles handelsregler" og om du evt insinuerer til at at mesteparten av referansene til NWO er disse "uskyldige tankene", så er jeg totalt uenig, og dette kan du lese om overalt. Bl.a i boken "A culture of Conspiracy" som er skrevet av en skeptiker, i en skeptikers ånd, Michael Barkun; "an American professor of political science at the Maxwell School of Citizenship and Public Affairs, Syracuse University, specializing in political extremism and the relationship between religion and violence." som ikke beskriver NWO i det hele tatt som du beskriver det.

Selv om han ser ut til å ønske, og prøver å vinkle det til at det skal være minst mulig ondskapsfult for skeptikens skyld, så er vinklen hans heller at NWO ikke referer til noe annet/værre enn "en verden kontrollert/eid av eliten/en gruppe med mennesker". Altså at dette er majoritetens definisjon på en new world order, når det blir snakket om (av de som vil innføre noe sånt).

Jeg er enig i at folk/de fleste er altfor ukritiske og ikke har gjort nok research, men jeg er uenig med deg at det "for mesteparten" eller noe er en uskyldig idé. Bush Sr og Bilderbergs snakker definitivt ikke om noe mere uskyldig enn "en verden eid/kontrollert av eliten".

Chipping, vel.. det vil jeg ikke gå noe dypere inn på enn at det er en god idé for å få oss kontrollert. Om det er midellet de har valgt, vel, det spiller vel ikke så stor rolle når målet dems er å kontrollere "menneskeheten", the population. Det ser og hører dog ut som en enkel måte å oppnå målet sitt på. Alle vet at det alltid er enklest å kontrollere noe fra innsiden, det samme gjelder jo når man har en chip/noe inne i kroppen, fremfor å måtte bruke alt av "ekstern teknologi".

Lenke til kommentar

Jeg har ikke snakket om at ideene er "uskyldige". Jeg snakket om de logiske problemene de møter når man kobler alle ulike grupper sammen og hver eneste gang en referanse til "new world order" kommer opp (det er et begrep som statsmenn også bruker om slike regimeendringer som jeg nevnte), så er dette et bevis på at den illuminati/bilderbergstyrte verdenen er reell, der de setter igang hver eneste omfattende konflikt de siste 100 årene og gudene veit hva.

 

Det å avvise "den NWO"-en er ikke noe avvisning av konspirasjoner eller maktdannelse. Men denne dogmatiske tullete tilnærmingen er rett og slett fantasi.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke snakket om at ideene er "uskyldige". Jeg snakket om de logiske problemene de møter når man kobler alle ulike grupper sammen og hver eneste gang en referanse til "new world order" kommer opp (det er et begrep som statsmenn også bruker om slike regimeendringer som jeg nevnte), så er dette et bevis på at den illuminati/bilderbergstyrte verdenen er reell, der de setter igang hver eneste omfattende konflikt de siste 100 årene og gudene veit hva.

 

Det å avvise "den NWO"-en er ikke noe avvisning av konspirasjoner eller maktdannelse. Men denne dogmatiske tullete tilnærmingen er rett og slett fantasi.

Enig. Takk for oppklaringen.

Lenke til kommentar

Depopulation er allerede begynt, og i USA har drikkevannet og maten blitt forgiftet av kjemikalier. Dette har pågått lenge, og er et voksende problem også i europa.

ette er i henhold til Codex alimentarius http://www.natural-health-information-cent...imentarius.html

Og Obamas nye "helsereform" er heller ikke akkurat ment å hjelpe folk å leve videre.

 

Obama Depopulation Policy Exposed!

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Codex Alimentarius -- NWO's agenda -- Eugenics And Depopulation

 

Se filmen hos Youtube

 

Codex alimentarius ble bla underskrevet i av helseministeren i Norge i desember som planlagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...