Gå til innhold

Aprilfest 2009 - iamluka - Mennesker og Gatebilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker veldig godt uttrykket du har fått til i mange av bildene dine - det ser nesten ut som noen av dem er tatt med grovkornet film. Kan du si noe om fremgangsmåten?

 

Høydepunkter fra den siste uken er for meg "Alene mot keeper" (liker godt hvordan utespilleren er uskarp, mens keeper og omgivelser er skarpe) og "Veien tok slutt" (generelt et interessant situasjonsbilde med en fin komposisjon og bra s/h-konvertering).

Lenke til kommentar

Mange fine stemningsbilder i aprilfesten. En spennende sjanger jeg ikke har helt har våget meg inn i - er en barriere å ta bilder av vilt fremmede mennesker på gaten - særlig i spesielle situasjoner..

Syntes du fanget Skål veldig bra - føler en historie om at mannen har et problem, og heller ikke vil innrømme det for seg selv. Samme sjanger som Veien tok slutt.

Nydelig stemning i Lengtende, og Trist var - vond - på den gode måten.

Fint øye for tristheten i Skulle ønske jeg hadde råd, og enda bedre i En trøstende klem.

 

Må si at du har et veldig godt øye for det triste og melankolske - bilder med følelser som gjør veldig mye for meg. Veldig, veldig bra aprilfest. :)

Lenke til kommentar
Liker veldig godt uttrykket du har fått til i mange av bildene dine - det ser nesten ut som noen av dem er tatt med grovkornet film. Kan du si noe om fremgangsmåten?

Grunnnen til at det har blitt slik er vel på grunn av et par tabber av meg. Bildene har blitt for mørke og jeg måtte gjøre dem lysere. I tillegg har jeg croppet dem litt.

 

...

Veldig, veldig bra aprilfest. :)

Tusen takk Trondster! Veldig hyggelig å høre

 

.. og så kommer endelig mitt siste bilde. Hadde ikke trodd at jeg skulle avslutte med å levere et bilde for hver eneste dag.

 

30. april - Utepils

 

post-188600-1241353296_thumb.jpg

 

f/4.5

1/500 sek

iso 125

48 mm

 

Da er det bare å gå igjennom og velge 3 favoritter. Har noen mening om dette er det bare å si i fra. Alle meninger mottas med takk

Endret av iamluka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...