Gå til innhold

Problemer med bugget avatar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De andre avatarene er nå endret tilbake, men ikke min. Hva er det som skjer nå da?

Trykk på F5

Og hva gjør F5 på min maskin da? Jeg vet det er en refreshfunksjon på Windowsmaskiner, men jeg har en Mac.

 

Hvis du trykker F5 på din Windowsmaskin, hvordan ser min avatar ut da? Slik som min normale

sealionblueavatar.jpg

Eller som en av dagens "bogus-avatarer"?

Lenke til kommentar

Jepp, jeg tror jeg klikker snart. :hrm:

 

Kanskje like lurt å klikke seg ut for godt fra et grunnleggende tøyseforum, der selv administratoren er hovedansvarlig for tøyset. :roll: Gamer.no kom seg ut herfra før tøysekoppene overtok forumet, jeg tror kanskje vi andre bør vurdere det samme.

Lenke til kommentar
Dette må være dagens dårligste aprilspøk. Det har jo ingenting med hvem som "gikk på den eller ikke". jeg er nå ufrivillig med på en aprilsnarr der jeg skal få folk til å tro at jeg synes Mr.T er så kul at jeg vill ha han som avatar. Teit. Hadde man enda hatt mulighet til å endre.

 

Edit: ser ut til at "det mrosomme" er at man ikke får lov til å laste opp avatar. Funker å velge en annen fra galleriet.

Ja huff så grusomt dette må være for deg, Diskusjon.no burde tilbudt støtte i etterkant av spøken til dei som får problemer med dette. Tenk å måtte ha ein tilfeldig avatar av tre personar i nokre timar på ein dag der alle andre har same bilete? :ohmy:

Jepp, jeg tror jeg klikker snart. :hrm:

 

Kanskje like lurt å klikke seg ut for godt fra et grunnleggende tøyseforum, der selv administratoren er hovedansvarlig for tøyset. :roll: Gamer.no kom seg ut herfra før tøysekoppene overtok forumet, jeg tror kanskje vi andre bør vurdere det samme.

Kven andre enn administratorane skal liksom ha tilgang til å utføre noko sånt? Trur du ikkje redaktøren i samtlege aviser som kjem med aprilspøker er klar over kva som skjer?

Lenke til kommentar

Men jeg skjønner fortsatt ikke hva dette har å gjøre med en aprilspøk. En normal aprilspøk skal høres litt sannsynlig ut, og de som blir lurt skal gjøre et eller annet før spøken blir avslørt.

 

Det som skjedde her i dag, det var ikke en spøk, det var bare et irritasjonsmoment. Ingen ble lurt, alle ble bare irriterte.

 

At forumledelsen på et forum som ønsker å framstå som seriøst ikke forstår forskjellen på slike grunnleggende språklige begreper tyder faktisk på at de ikke egner seg til å styre forumet. En gjeng fjortiser hadde antagelig gjort en like god/dårlig jobb.

Lenke til kommentar

Er definisjonen på ein aprilspøk lagt ned i Norges lover eller noko sånt sidan du påstår å inneha den riktige måten å utføre ein spøk på?

 

Eg har kome over 3-4 brukarar på forumet som på eit eller anna vis har prestert å bli støtt på grunn av dette, resten har synest det var artig.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Er definisjonen på ein aprilspøk lagt ned i Norges lover eller noko sånt sidan du påstår å inneha den riktige måten å utføre ein spøk på?

 

Eg har kome over 3-4 brukarar på forumet som på eit eller anna vis har prestert å bli støtt på grunn av dette, resten har synest det var artig.

Har dere intervjuet alle som én? Hvordan kan dere vite om absolutt alle de andre syntes det var morsomt? Noen synes sikkert det er moro å knuse flasker på gang- og sykkelster også, slik at jobbsyklister punkterer der mandag morgen.

 

Aprilspøker flest er basert på en del uskrevne regler. Det dere gjorde var bare barnslige pøbelstreker.

Lenke til kommentar
Dette må være dagens dårligste aprilspøk. Det har jo ingenting med hvem som "gikk på den eller ikke". jeg er nå ufrivillig med på en aprilsnarr der jeg skal få folk til å tro at jeg synes Mr.T er så kul at jeg vill ha han som avatar. Teit. Hadde man enda hatt mulighet til å endre.

 

Edit: ser ut til at "det mrosomme" er at man ikke får lov til å laste opp avatar. Funker å velge en annen fra galleriet.

Ja huff så grusomt dette må være for deg, Diskusjon.no burde tilbudt støtte i etterkant av spøken til dei som får problemer med dette. Tenk å måtte ha ein tilfeldig avatar av tre personar i nokre timar på ein dag der alle andre har same bilete? :ohmy:

 

:roll: nei på ingen måte forferdelig for meg (eller flaut), og det var litt av det som var poenget. Aprilsnarr handler om å narre folk, gjøre/si noe som mange tror på (altså holde noen for narr). Dette her var rett og slett en totalt misslykket aprilsnarr. Man holder ikke noen for narr, får bare folk til å tenke; herregud her er det noen som har gjort masse greier for å endre avaterer og gjøre det slik at de ikke kan endres tilbake. Hva er spøken? Hva er poenget? Hva var det folk skulle "gå på"? Som sagt misslykka.

Lenke til kommentar

Veldig som dere skulle syte da.

 

Hele greie begynnte jo med at forumet var "hacket" og at noen fra Bangladesh hadde byttet ut alle avatarene.

 

Om du synes det hele var så useriøst og teit så får du bare gjøre det. At dere skal si at diskusjon.no er blitt et useriøst forum fordi de hadde en original og festlig spøk 1. april, da synes jeg det er dere som er useriøse.

 

Hele poenget med 1. april er å tulle litt, må da tåle denne enkle lille spøken her.

Lenke til kommentar

Klart at folk har forskjellig mening om dette, og siden dette er et diskusjonsforum må da også folk få lov til å ytre forskjellige meninger. Jeg ble ikke støtt, jeg synes bare det var utrolig teit. Vil hverken kalle det orginalt eller kreativt. Jeg blir stadig vekk lurt 1. april og det er som regel festelig og jeg blir hverken støtt, irritert eller sur over det.

 

Å kritisere en "aprilspøk" er ikke det samme som å ikke tåle at det tulles litt. Man har mange aprilspøker, noen gode de fleste midt på treet og en del ubeskrivelig teite, barnslige og lite kreative. For meg falt dette i den siste kategorien og det var det jeg kommenterte.

 

Om andre ble støtt eller irritert over dette kan jeg selvsagt ikke svare for.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...