Gå til innhold

får ikke bilde på skjermen (trenger hjelp fort! skal LANe!)


Anbefalte innlegg

har 300W

Har du prøvd med en annen psu. kan være den som er defekt/dårlig.

Ville spurt noen greie venner om du kunne få lånt en av dem. :D

:yes: det er det jeg også tror kan feile pc'en...har en kompiss som har en storebror som hadde det samme problemet, ved å bytte PSU med den gamle funka PC'en helt fint! Prøv det Unix :yes:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hyggelig at du fant feilen :)  

Hæ, fant han ut feilen sa du. Han satte inn et gammelt hovdkort og en xp2400 som han fikk låne.

 

Eg kan fremdeles ikke se at han har prøvd mitt forslag med å prøve en annen psu, den han har kan jo være defekt :wink:

 

Den psu`en e bruker nå er jo den samme som på den gamle pcen.. så e skjønner ikke hvordan dette kan være problemet? mest sannsynlig så må det jo være hovedkortet? Byttet nemlig ut det med den gamle og en cpu fra en kamerat.. og foresten! han låner nå min cpu på sitt hovedkort (som forøvrig er Abit NF7-S) så cpu`en kan da ikke være ødelagt?

 

Uansett så sender e inn hovedkortet i morra til komplett.. så når e får det tilbake så skal e poste her om resultatet!

 

Hvor lang tid tror dere det tar før jeg får det igjen? eller ett nytt ett?

 

jeje.. nå skal e legge meg! natta

Lenke til kommentar
Har hatt akkurat samme problemet selv, og da var det skjermkortet som var ødelagt...

Hvis du har mulighet, prøv med et annet skjermkort...

 

Det funka jo rett før e kobla det sammen til den nye pcen....??? så e skjønnner ikke hvordan det kunne ødelegge no.. Det er jo ett g4 ti4600 så alle hovedkort skulle jo klare det helt fint

 

Bare lurer, prøvde du cpuen din (2800+) i et annet mobo? Funka det? Og prøv med en kraftigere psu før du sender inn moboet. :yes:

 

Som sagt: en kamerat av meg har den i sin pc nå og det funker helt greit, så det kan ikke være den heller

 

 

Så jeg har konkludert med at det er hovedkortet, så jeg sender det inn til komplett til fredag... kjipt...

Lenke til kommentar

Bare ett lite spørsmål til: den prosessoren jeg har i nå er en AMD xp2400+ tbred B. den skulle jo være på 1.833ghz eller no. men på min pc,både i bios og i windows, leses den av som 2.0ghz ??? hvodan kan det ha seg?? gjør meg egentlig ingenting da :D ..

Men bare lurer lissom

Lenke til kommentar
Bare ett lite spørsmål til: den prosessoren jeg har i nå er en AMD xp2400+ tbred B. den skulle jo være på 1.833ghz eller no. men på min pc,både i bios og i windows, leses den av som 2.0ghz ??? hvodan kan det ha seg?? gjør meg egentlig ingenting da  :D ..  

Men bare lurer lissom

XP 2500 med barton kjernen kjører på 1,833GHz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...