Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
syns folket om ettan løs da?

Ettan er en veldig god løs snus, flott og fin aroma.

 

8/10.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hvordan er ettan løs i styrke? Samme som general løs omtrent? Har faktisk aldri prøvd ettan løs.

Samme styrke som General 8 m/mg

Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd Nick (and Johnny) finner jeg ikke en eneste portion snus som er bedre. Måtte nylig kjøpe en General portion i et nødstilfelle siden N&J ikke fantes i butikken. Fikk lyst å hive Generalen, merket ingenting, selv med to poser under leppa... :(

 

 

Har sett litt på nettbutikker fra Swedish Match. Er interessert i å bestille et tårn eller to, men ut i fra det jeg forstår så er det ikke mulig å bestille N&J fra Sverige?

 

Noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar

De var tomme for ettan løs på 7-11 så gikk for den gode gamle generalen. Ingenting var som å bake seg en stor prell å legge den opp å nyte det. Hakke smakt så godt med snus på lenge. Er som om gud ikke vil jeg skal prøve ettan løs, alltid tomt når jeg spør overalt. Men få som slår general løs spør du meg. God aroma, fin styrke, klassisk boks, god å bake og holder seg godt under leppa etter min mening. Andre som føler meg?

Endret av Sleeip
Lenke til kommentar
De var tomme for ettan løs på 7-11 så gikk for den gode gamle generalen. Ingenting var som å bake seg en stor prell å legge den opp å nyte det. Hakke smakt så godt med snus på lenge. Er som om gud ikke vil jeg skal prøve ettan løs, alltid tomt når jeg spør overalt. Men få som slår general løs spør du meg. God aroma, fin styrke, klassisk boks, god å bake og holder seg godt under leppa etter min mening. Andre som føler meg?

 

Alltid godt å komme tilbake til generalen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Er som om gud ikke vil jeg skal prøve ettan løs, alltid tomt når jeg spør overalt.

Kanskje fordi den er så mektig god at den blir utsolgt hele tiden, hehe.

 

Var i Sverige idag, hel pølse med Skruf Sterk porsjon, følte det denne gangen.

Lenke til kommentar
Koster det mye for en strut i vanlig butikk? er det rabatt eller er det vanlig pris * 10?

 

Vanlig pris * 10. Men for ikke mer enn 10-15 år siden så fikk man faktisk gratis røyk når man kjøpte en kartong. Kjøpte man en kartong fikk man med 1 pakke gratis :p

Lenke til kommentar

er det ikke slik at du betaler for 9 bokser og den siste får du gratis?

eller 1 boks koster mindre når du kjøper ei limpe, slik at til vanlige priser så blir den siste gratis :p

 

1 boks = 45 kr

45 x 9 = 405 kr

så siste boksen får du gratis, og de 5 kr blir borte i valutaen ;p

 

svensk priser da btw **

Endret av Haelas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...