Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sendte med bestemor en bestilling på et tårn skruf løs når de skulle til sverige, men endte opp med kronan...

 

Har aldri snust den før. Førsteinntrykket er litt skuffende. Helt ok snus, men ingenting mer. Halvkjip smak, liten effekt og føles litt "billig". Lurer på om jeg skal selge, men på annen side er det greit å ha litt drittsnus på lur også. Da varer den vel lengre.

Lenke til kommentar

Long time no see, kommer med et spørsmål om løssnus her nå.

 

Hvilken varer lengst - holder seg fuktigst over lang tid - av Skruf løs og General løs? Snuser særdeles lite, så burde kanskje ha porsjon med tanke på holdbarhet, men har fått sansen for løs.

 

Tenker at det er en liten forskjell iogmed at Skruf har plasteske mens General sin er av papp?

Lenke til kommentar
Long time no see, kommer med et spørsmål om løssnus her nå.

 

Hvilken varer lengst - holder seg fuktigst over lang tid - av Skruf løs og General løs? Snuser særdeles lite, så burde kanskje ha porsjon med tanke på holdbarhet, men har fått sansen for løs.

 

Tenker at det er en liten forskjell iogmed at Skruf har plasteske mens General sin er av papp?

 

Vil tro skrufen holder seg fuktig lengst pga eska er av plast og ikke fuktabsorberende papp :p Til gjengeld er skruf'en etter min erfaring like vanskelig å bake som knusktørr general uansett :p

 

Har forresten funnet min nye favorittsnus! Enda jeg har snusa General ekstra sterk porsjon lenge nå, så har jeg aldri prøvd løs versjonen før nå. Deiilig, grei smak, ingen renning eller oppløsning og helt grei å bake. Har aldri vært flink til det, og syns løs er litt grisete, men kommer sikkert inn i det :p

Endret av iPlex
Lenke til kommentar

Skruf løs må jo være en av de enkleste løssnusene å bake. Ikke at noen av dem er spesielt vanskelig å bake, men Skruf er særdeles enkel. Nå er jeg ikke særlig fan av smaken, så General er og forblir min favorittsnus.

 

Nick (and johnny) er den desidert beste porsjonssnusen, bare synd at jeg aldri har fått prøvd den i løs. Har enda til gode å se en plass de selger N&J løs..

Lenke til kommentar

N&J er en favoritt her også. Den selges vel løst i sverige fortsatt? Får prøve å få neste kompis som tar turen til å plukke med noe. Baking er jo vanvittig enkelt iPlex. Jeg trengte bare en forklaring fra en kompis, så gikk alt smooth.

 

Legg en passe menge midt i venstrehånda. Klem hard på siden og på toppen med andre hånda. Jobb sammen snusen til en rundt ball. Legg så ballen på venstre pekefinger og lag en O sammen inne ved tommelen. Så bruker du peke og tommelfinger på høyrehånd på hver sin side og presser sammen. Roter snusen rundt i O-en mens du presser den sammen til riktig størrelse. Så jobber du deg bare opp og ned snusen til du har fått en fin tønne.

 

Krever litt trening, men i løpet av min første boks ble det ganske bra. Finnes sikkert andre måter også, men det er sånn jeg har lært det.

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar

Hakke blitt snus på alt for lenge nå, er på ferietur og var syk før jeg dro så snuste ikke da. Er vel en måned siden eller no. Så når jeg kommer blir det salute med en classic løs. Går sannsynligvis for General løs, men har jo ikke prøvd General Ekstra Sterk Løs, er den å anbefale framfor vanlig General løs?

Lenke til kommentar
Eneste som fungerer skikkelig. Slenges den i ovnen eller tilsvarende blir snusen ødelagt og tørrere langt hurtigere enn normalen.

Mann vil jo gjerne ha seg en jævla prell når man våkner opp. To minutter i stekeovnen ser ikke ut til å ha skadet drittsnusen min uansett, så det overlever jeg.

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...