Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det gjør den! Mest standard snusen, så du burde nok få tak i den hvor som helst. Kom med tilbakemelding!

Fikk boksen igår, siden jeg har kutta ned på snusen har jeg bare tatt 3 foreløpig.

 

Design: Boksen er sort med skrift i sølv/grå. Greit design, kanskje noe kjedelig

5/10

Posene: Som veldig mange andre porsjonssnuser så er tobakken inni altfor tettpakket så må klemme en god del på den for å få tobakken delt jevnt utover hele posen. Posene er ikke slim men de er heller ikke altfor store. 7/10

 

Effekt: Jeg kjenner så og si aldri noe til nikotinen så denne skal ikke få minus for at jeg ikke blir påvirka 7/10

 

Smak: Smaker veldig lite, og jeg som pleier å snuse snus som har smak ble jeg glad for dette. Lukter veldig nøytralt

9/10

 

Renning: Hadde den i ca 30min før jeg tok den ut, merka ikke noe renning. skulle gjerne testa lengre men jeg måtte dusje og legge meg. 6/10

 

Totalt: En helt grei snus, kan sikkert kjøpe den igjen, men da heller med long/slim pose fordi jeg vil ikke at snusen skal sees av en blind pensjonist på kilometers avstand. Kan anbefales for nybegynnere.

Lenke til kommentar

Hei, føler jeg sliter litt med dette. Jeg snuser endel i det siste. Det går gjerne i 06, General ekstra sterk, 66 grader nord esktra sterk eller strong white for varigheten, noe 05 å. Jeg bruker snus såsi hele tiden. Hver time på skolen og det går veldig mye til gamingen.

 

Har vel brukt snus i et år nå og er snart ferdig med førsteåret på vgs, dvs. jeg er 17 år. Brukte noe på ungdomskolen men det har eskalert mye nå siden det er så mye av det om går rundt her...

 

Jeg lurer på hvordan jeg vender meg til snussafta? Synes personlig ikke dette er en spesiell god smak, og det kommer gjerne etter 30-45 min. I starten går det helt greit, men når det renner i svære bølger da mån ut... Hah....

 

Noe annet jeg er redd for er tannkjøttet mitt. Gjør ganske vondt i den "strikken" som er i toppen av leppa, i og med at jeg nesten bare bruker porsjon snus nå. Bake var digg med den ble så stor at jeg følte leppa mi sprakk... Den "strikken" er nesten borte snart og jeg lurer på om dette er en negativ eller farlig ting?

 

Jeg elsker snusen min og føler jeg slapper av så godt med den, om det er på skolen, gaming eller jobb etc. Jeg har ikke tenkt å slutte med det første får å si det sånn da...

 

Redigert: Jeg vil bare legge til at jeg kan si at jeg ikke er avhengig av nikotinet, det har bare blitt en så sinnsykt deilig vane å ha det under leppa eller noe under leppa. Det kan godt hende at dette skyldes nikotinet fordi det er absolutt ikke det samme med noe annet... Hva enn det kunne vært da... Hva betyr dette for noe?

Endret av Prins-e30
Lenke til kommentar

 

 

Snussafta må være en vanesak, jeg tar den alltid ut når det begynner å renne enda jeg har snusa i 4-5 år. Når det gjelder "strikken" så kan du prøve å bytte på å legge prisen på høyre og venstre side, den har ingen funksjon, så det er ikke farlig om den blir "slitet" vekk ;)

Lenke til kommentar

Snussafta må være en vanesak, jeg tar den alltid ut når det begynner å renne enda jeg har snusa i 4-5 år. Når det gjelder "strikken" så kan du prøve å bytte på å legge prisen på høyre og venstre side, den har ingen funksjon, så det er ikke farlig om den blir "slitet" vekk ;)

 

Ah, skjønner:) Takk ;)

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål. På nettisder som buysnus.com er det ofte sånne tilbud 10 for 7. Om jeg feks bestiller 10 bokser får jeg de tre gratis da? Eller tar jeg feil her?

 

Bestiller du snus fra utlandet blir det aller mest sannsynlig stoppet i tollen og returnert.

Men for å svare på spørsmålet ditt: 10 for 7 betyr at du får 10 bokser for prisen av 7.

Lenke til kommentar

Hei, føler jeg sliter litt med dette. Jeg snuser endel i det siste. Det går gjerne i 06, General ekstra sterk, 66 grader nord esktra sterk eller strong white for varigheten, noe 05 å. Jeg bruker snus såsi hele tiden. Hver time på skolen og det går veldig mye til gamingen.

 

Har vel brukt snus i et år nå og er snart ferdig med førsteåret på vgs, dvs. jeg er 17 år. Brukte noe på ungdomskolen men det har eskalert mye nå siden det er så mye av det om går rundt her...

 

Jeg lurer på hvordan jeg vender meg til snussafta? Synes personlig ikke dette er en spesiell god smak, og det kommer gjerne etter 30-45 min. I starten går det helt greit, men når det renner i svære bølger da mån ut... Hah....

 

Noe annet jeg er redd for er tannkjøttet mitt. Gjør ganske vondt i den "strikken" som er i toppen av leppa, i og med at jeg nesten bare bruker porsjon snus nå. Bake var digg med den ble så stor at jeg følte leppa mi sprakk... Den "strikken" er nesten borte snart og jeg lurer på om dette er en negativ eller farlig ting?

 

Jeg elsker snusen min og føler jeg slapper av så godt med den, om det er på skolen, gaming eller jobb etc. Jeg har ikke tenkt å slutte med det første får å si det sånn da...

 

Redigert: Jeg vil bare legge til at jeg kan si at jeg ikke er avhengig av nikotinet, det har bare blitt en så sinnsykt deilig vane å ha det under leppa eller noe under leppa. Det kan godt hende at dette skyldes nikotinet fordi det er absolutt ikke det samme med noe annet... Hva enn det kunne vært da... Hva betyr dette for noe?

 

Leser du ikke selv hvor selmotsigende dette er? Du snuser kun de sterkeste snustypene, men er ikke avhengig av nikotinet? Narr ikke deg selv til å tro du ikke er avhengig, og hvis du faktisk ikke er det enda, slutt mens du enda kan! Jeg har snust i 8 år nå, og sa også til meg selv for 6-7 år siden at jeg ikke var avhengig så derfor gjorde det ikke noe om jeg tok en snus av og til. Nå, 8 år senere, går det med en boks om dagen og en kostnad på ca. 2000 kr i mnd som strengt tatt er svært unødvendig.

 

Om man vender seg til snussafta er vel ganske individuelt. Jeg har aldri vent meg til den og spytter ut snusen så fort jeg kjenner det begynner å renne. Hvis du har problemer med tannkjøttet anbefaler jeg deg å gå over til slim porsjoner, etter jeg gikk over til det er tannkjøttet så å si alltid helt fint hele tiden.

 

Og hvis du først skal bytte snus, gå for de med minst nikotin. Noen anbefalinger er 01, skruf slim stark white, general long strong. Synd at man ikke får tak i general slim "regular" i norge såvidt jeg kan se. En av de desidert beste på smak imo.

Lenke til kommentar

 

Leser du ikke selv hvor selmotsigende dette er? Du snuser kun de sterkeste snustypene, men er ikke avhengig av nikotinet? Narr ikke deg selv til å tro du ikke er avhengig, og hvis du faktisk ikke er det enda, slutt mens du enda kan! Jeg har snust i 8 år nå, og sa også til meg selv for 6-7 år siden at jeg ikke var avhengig så derfor gjorde det ikke noe om jeg tok en snus av og til. Nå, 8 år senere, går det med en boks om dagen og en kostnad på ca. 2000 kr i mnd som strengt tatt er svært unødvendig.

 

Om man vender seg til snussafta er vel ganske individuelt. Jeg har aldri vent meg til den og spytter ut snusen så fort jeg kjenner det begynner å renne. Hvis du har problemer med tannkjøttet anbefaler jeg deg å gå over til slim porsjoner, etter jeg gikk over til det er tannkjøttet så å si alltid helt fint hele tiden.

 

Og hvis du først skal bytte snus, gå for de med minst nikotin. Noen anbefalinger er 01, skruf slim stark white, general long strong. Synd at man ikke får tak i general slim "regular" i norge såvidt jeg kan se. En av de desidert beste på smak imo.

 

Ja, er veldig mye bra du sier her:) Skjønner at det kan virke litt motsiende ja haha... Jeg er ganske sikker på at det jeg mente var at jeg er mer avhengig av vanen å ha en ganske sterk i leppa når for eksempel jeg mekker bilen min, ser på film, kjedelige skoletimer, etc... Er ikke slik at jeg klikker helt om jeg ikke får snus på 2 eller 3 dager, men jeg føler meg rett og slett bare litt tom? Jeg er litt usikker selv i grunn...

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål angående å bestille snus fra utlandet, eller da Sverige... Er en nettside som heter http://www.snusbolaget.se/ og de har jo ganske greit utvalg. Hva ville mest sannsynlig skjedd om jeg bestilte? Ville det bli stoppa i tollen og returnert, eller ville jeg få det i postkassa? :)

Import av alkohol/tobakk varer er ikkje lovleg i Norge (Andre reglar om du reiser til sverige og kjøpar sjølv og tar med heim, då er det ei viss grense du må forhalda deg til), så om tollen sjekkar det, så vert det stoppa og sendt til destruksjon.

Kan hende at du er heldig at dei ikkje sjekkar... veit ikkje korleis det er med firma om dei må sei ifrå til tollvesenet eller korleis det er... men ville ikkje tatt sjangsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...