Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det å få litt brus eller annen drikke på prisen (imens den er i leppa) gjør noe? Jeg synes jeg har lest en plass at det fjerner alt av nikotin i prisen, men vet ikke om dette er sant.

 

EDIT: Ops, dobbelpost

Endret av Prisen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faren min stikker til sverige i morgen, og jeg sitter nå med det ekstremt vanskelige valget, om hva av snus han ta med tilbake.

Er jo ikke så altfor ofte vi stikker dit å handler, så gidder ikke be han komme tilbake med en rull general. Har selv noen ideer, men hva ville dere valgt i en sånn situasjon folkens? Kanskje noe man ikke får tak i her i landet?

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det å få litt brus eller annen drikke på prisen (imens den er i leppa) gjør noe? Jeg synes jeg har lest en plass at det fjerner alt av nikotin i prisen, men vet ikke om dette er sant.

 

EDIT: Ops, dobbelpost

 

Jeg for min del prøver å unngå å drikke noe som helst når jeg snuser. Er svært fort gjort at den begynner å renne, spesielt i fylla ol.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte 10 bokser skruf stark på Gardemoen for noen dager siden. Da jeg åpnet den første boksen luktet det småvondt og posjonene ser ut som om det er skruf white. Et hvitt belegg rundt hele snusen. De funker og snuse det, men er ikke i nærheten like godt som vanlig skruf stark. Hva kan det være? Hvordan er det med tanke på å få 10 nye bokser?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte 10 bokser skruf stark på Gardemoen for noen dager siden. Da jeg åpnet den første boksen luktet det småvondt og posjonene ser ut som om det er skruf white. Et hvitt belegg rundt hele snusen. De funker og snuse det, men er ikke i nærheten like godt som vanlig skruf stark. Hva kan det være? Hvordan er det med tanke på å få 10 nye bokser?

 

Er det slik på alle boksene i 10-pack'en?

Ta kontakt med Skruf, og be om å få noen nye? http://www.skruf.se/

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte 10 bokser skruf stark på Gardemoen for noen dager siden. Da jeg åpnet den første boksen luktet det småvondt og posjonene ser ut som om det er skruf white. Et hvitt belegg rundt hele snusen. De funker og snuse det, men er ikke i nærheten like godt som vanlig skruf stark. Hva kan det være? Hvordan er det med tanke på å få 10 nye bokser?

 

Er det slik på alle boksene i 10-pack'en?

Ta kontakt med Skruf, og be om å få noen nye? http://www.skruf.se/

 

Ja, alle er sånn (sjekket 4/10.) Best før datoen er i august så det er definitivt noe som ikke stemmer. Jeg tar kontakt med skruf. Takk :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du syns at snusen svir i nesa tror jeg at du har missforstått hvordan man snuser. Har aldri merket at noen snus har svidd i nesa.

Ble forresten et tårn med knox løs på meg etter en liten tur i nabolandet. Har ikke fått testa den ennå, men blir spennende å få prøvd den ut etterpå.

Lenke til kommentar

Er noen snus-merker jeg ikke liker lukten til (tenker da hovedsakelig på skruf, spesielt porsjon-variantene), men den lukten unngår jeg glatt ved å ikke kjøpe skruf. General, grovsnus, ettan osv elsker jeg lukten og smaken til. Jeg var redd for at knox skulle minne litt for mye om skruf, men til min store glede gjorde den ikke det :D Faktisk en veldig god snus, levde opp til forventningene. Fin konsistens, veldig stilig design på boksen, god smak og god lukt. Kosta vel 399,- NOK for et tårn på Töcksfors.

Endret av Philipo The Hippo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...