Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg noen bokser løs før det braker løs på festival igjen. Tenkte jeg skulle prøve noe nytt i tillegg til min kjære Ettan og General. En løs snus jeg aldri har prøvd før er Skruf sine, jeg misliker prosjon versjonene så sterkt at jeg aldri har gitt løs versjonene en sjangs. Jeg ser at det er mange her som synes Skruf Sterk Løs er veldig god, men jeg trenger å vite hvordan den er i forhold til Skrufs porsjon snus. Ettersom jeg ikke liker Skrufs Porsjon snus :)

 

Jeg har snust Skruf løs i mange år, men jeg takler ikke porsjonssnusene deres (er generelt ikke begeistret over porsjon). Er jo bare å prøve.

 

Skruf løs smaker seriøst auschwitz

 

Ok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal kjøpe meg noen bokser løs før det braker løs på festival igjen. Tenkte jeg skulle prøve noe nytt i tillegg til min kjære Ettan og General. En løs snus jeg aldri har prøvd før er Skruf sine, jeg misliker prosjon versjonene så sterkt at jeg aldri har gitt løs versjonene en sjangs. Jeg ser at det er mange her som synes Skruf Sterk Løs er veldig god, men jeg trenger å vite hvordan den er i forhold til Skrufs porsjon snus. Ettersom jeg ikke liker Skrufs Porsjon snus :)

 

Jeg har snust Skruf løs i mange år, men jeg takler ikke porsjonssnusene deres (er generelt ikke begeistret over porsjon). Er jo bare å prøve.

 

Skruf løs smaker seriøst auschwitz

 

Ok.

 

Den smaker med andre ord ganske "kjemisk" på en måte. Det er ikke en naturlig tobakksmak

Lenke til kommentar

Skrufen smaker som regel veldig godt den. Etter å ha snust General i årevis gikk jeg over til skruf for et par år siden, og kjøper jeg General nå til dags er det vel mest for variasjonens skyld.

 

Men i det siste har jeg kjøpt et par esker på min lokale rema som ikke lukter godt i det hele tatt, lukter nesten mugg og maling, helt ubeskrivelig jævlig.. Men virker som om smaken er den samme. Er også helt grei dato på den. Rart.

 

Men bortsett fra det så er det ikke tvil om at Skruf er min favoritt. God å bake, smaker godt, renner veldig lite.

Lenke til kommentar

Når prisen løser seg opp så blir det jo til at man dytter det litt opp med tunga når det kommer korn ned, og smaken er jo forsåvidt god den, men om jeg liker å måtte dytte? Skulle jo helst sett at prisen holdt seg intakt under hele seansen, men det er vel greit nok. Liker det sånn passe.

 

Når det gjelder porsjon så har jeg få ganger opplevd at det renner så mye at det blir plagsomt. Eneste var vel General Maxi som jeg ved en feiltakelse kjøpte 5 bokser av en gang. Skulle tro det var tappekraner inni prisene.

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg general løs er bedre enn alle skrufene, på alle punkter. For det første syns jeg skruf smaken er vond, smaker "fake". Skruf løs er lett å bake, det skal den ha. Men så lenge det ikke er umulig å bake snusen har vel ikke det så mye å si hvor lett det er.

Lenke til kommentar

En diskusjon rundt lovligheten rundt kjøp av snus som mindreårig utartet seg etter et innlegg som ønsket tips til dette. Det er fastslått i førstepost at denne typen innlegg ikke er ønsket. Hvorvidt diskusjonen kunne vært beholdt er egentlig opp til trådstarter å vurdere, men den forsvant denne gang som produkt av off topic.

 

Husk at trådstarter i dette tilfellet har bestemt en del regler utover de vanlige retningslinjene og disse skal følges :)

 

Tilbakemeldinger tas på PM og ikke i tråden!

Lenke til kommentar

Ja, fins jo visse grenser, men sånn generelt er det veldig turn ON for meg med gutter som snuser.. Aner ikke hvorfor!

Samme sier flere av mine venniner og dama mi, de sier det ser mer mandig ut :new_woot:

 

Men når det gjelder jenter som snuser syns jeg det ikke passer veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...