Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Sikkert tatt opp dette før: Men hva syns dere egentlig om jenter som snuser? Turn off?

 

Jeg liker det. Blir ikke opphisset akkurat, men det er noe med det jeg liker. Felles interesser osv :p

Har flere venninner som bruker porsjon, og faktisk et par som har pleid å bomme løs fra meg i blant. Er bare ålreit det, så lenge de ikke røyker. Liker overhodet ikke jenter som røyker, uansett om det er fest eller fast.

 

Eneste som er litt turn off når jenter snuser er at mange gjør det kun til fest o.l og ikke helt veit hvordan de skal opptre med en pris i munnen. Er flaut og ubehagelig å se en porsjon som henger langt nedpå fortenna og brun saft grise til resten av munnen. Tips: hold munnen lukket (du trenger ikke gapskratte av alle vitsene), drikk sjeldnere og for all del ta ut prisen når den er gjennomvåt og på vei ut av munnen. Er ikke så mye nikotin igjen etter en halvtime uansett.

 

Har forresten lest i den tråden hvor det blir diskutert rundt "turn off" med menn som snuser. Ser at godt over halvparten av argumentene beskriver det jeg skrev i forrige avsnitt. Veldig få ingen fastsnusere griser på den måten.

Lenke til kommentar

Skruf porsjon er nå kjøpt inn, skal prøve straks og se om den fortjener en rull til neste innkjøpstur.

 

--

 

Skal nå skrive en logg, minutt for minutt og min opplevelse med skruf porsjon;

 

Setter i og kjenner ingenting, sitter godt under leppa og god fuktighet, temmelig kald. Etter ca. 30 sek kjenner man nikotinet skyte inn og det er et godt kick, ikke over det vanlige, men man kjenner det på kroppen at det er mer enn i vanlig porsjon (10% mer). Smaken er ikke til å klage på, dog litt varierende, når jeg slikker opp på snusen så kjenner jeg ikke så mye tobakksmak, men noe.. "tilsatt". Savner tobakken litt. Etter ca. 5 minutter merker man at smaken dabber litt av og at en annen smak holder igjen. Litt som olje av noe slag, fra en plante. Kan godt være den pølsa jeg nettopp spiste, men jeg tror ikke det. Anyways, god overall snus hittil, og takker for meg. Er ikke så mye mer å skrive på denne. Blir nok ett tårn om boksen er lovende.

Endret av Balto
Lenke til kommentar

Skruf porsjon er nå kjøpt inn, skal prøve straks og se om den fortjener en rull til neste innkjøpstur.

 

--

 

Skal nå skrive en logg, minutt for minutt og min opplevelse med skruf porsjon;

 

Setter i og kjenner ingenting, sitter godt under leppa og god fuktighet, temmelig kald. Etter ca. 30 sek kjenner man nikotinet skyte inn og det er et godt kick, ikke over det vanlige, men man kjenner det på kroppen at det er mer enn i vanlig porsjon (10% mer). Smaken er ikke til å klage på, dog litt varierende, når jeg slikker opp på snusen så kjenner jeg ikke så mye tobakksmak, men noe.. "tilsatt". Savner tobakken litt. Etter ca. 5 minutter merker man at smaken dabber litt av og at en annen smak holder igjen. Litt som olje av noe slag, fra en plante. Kan godt være den pølsa jeg nettopp spiste, men jeg tror ikke det. Anyways, god overall snus hittil, og takker for meg. Er ikke så mye mer å skrive på denne. Blir nok ett tårn om boksen er lovende.

 

Tror ikke det er pølsa :-). Skruf Orginal har et hint av Rose olje så det stemmer bra det.

Lenke til kommentar

Åja, jeg kjeder meg og vil dele snusmatte med dere. General ekstra sterk er sterkere pr. porsjon enn thunder!

 

General ekstra sterk - 22 porsjoner - 24 gram - 15 mg/g nikotin

Thunder ekstra sterk - 24 porsjoner - 22,6 gram - 16 mg/g nikotin

 

General: (24/22)*15 = 16,4 mg nikotin pr porsjon

Thunder: (22,6/24)*16 = 15 mg nikotin

Lenke til kommentar

Var veldig god smak i hvert fall. God i halsen også. Garantert noe å snuse når man er syk, hihi.

 

Var veldig god hittil. Blir nok noen tårn med skruf.

 

Noen som vet hvordan tollen osv. er når man kjøper snus på Gardermoen? Når man flyr innenlands?

 

Tror desverre at det ikke er noen taxfree innenlands.

 

Så da kan du antageligvis ta med deg så mye du får plass til, men til vanlig pris.

Endret av Barcarolle
Lenke til kommentar

I kjøleskapet til det som står under på etiketten, ute i vanlig luft et par dager.

 

Det var visstnok innenlandstaxfree, for du har samme avgang som utenlandsreisende på Gardermoen, og de har en egen innenlandsbutikk. Samme med én Rygge-Bergen rute, de har innenlandsbutikk med kvoter og hele pakka.

Endret av Balto
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hvor lenge holder en uåpnet boks med porsjon seg?

Ganske lenge, siden forseglingen ikke er blitt brutt.

Holder seg også lenge visst den ligger i fryseren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...