Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Finnes ikke original skruf løs? Finner bare sterk, men den er visstnok ikke så sterk som man skulle tro, bare 2 mg mer nikotin.

Skruf Sterk Løs = Skruf Original Løs

De har bare byttet navn, samme smak og samme styrke.

Lenke til kommentar

bakte min første som ikke brista igår :D Men sliter litt med å få bort alle sprekkene, så jeg trenger nok mer øving ja. men løs er så mye bedre en porsjon :D skruf stark løs og rl løs btw. MEn jeg har ikke snust så veldig lenge, så jeg ser helt mongo ut med løs, ser ut som om jeg har en bolle under leppa. :p Så det jeg lurer på, er hvor lang tid det tar å få en såkalt "snusleppe"? takk for svar :)

Lenke til kommentar

Tar vel ikke så lang tid det? Snusleppa er vel forsåvidt også permanent? Jeg fikk vel det for to år siden, men skjønner hva du mener, hadde ikke snust på to uker selv så var det vanskelig å ta inn like store priser som før. :tease:

 

Finnes ikke original skruf løs? Finner bare sterk, men den er visstnok ikke så sterk som man skulle tro, bare 2 mg mer nikotin.

Skruf Sterk Løs = Skruf Original Løs

De har bare byttet navn, samme smak og samme styrke.

 

Mottatt, og takk!

Lenke til kommentar

Jeg har personlig to deltidsjobber og en fast frivillig jobb, hvorav jeg har lov til å snuse på den frivillige (så fremt det ikke er synlig) og den ene deltidsjobben på kiwi. Den siste deltidsjobben er jeg litt usikker på, siden jeg enda ikke er satt i stilling, men blir satt i stilling 10. august. Det er jobb som vekter/alderskontrollør.

Lenke til kommentar

Jeg har personlig to deltidsjobber og en fast frivillig jobb, hvorav jeg har lov til å snuse på den frivillige (så fremt det ikke er synlig) og den ene deltidsjobben på kiwi. Den siste deltidsjobben er jeg litt usikker på, siden jeg enda ikke er satt i stilling, men blir satt i stilling 10. august. Det er jobb som vekter/alderskontrollør.

Har sett flere vektere som snuser, men hva gjør en alderskontrollør egentlig?(Litt offtopic, sry)

Lenke til kommentar

Kontroll rundt rutine i butikker rundt salg av alkohol og tobakk til mindreårige, samt avdekke rutinesvikt i ølsalg utenfor tiden.. en del kameratitting med andre ord.

 

Kursing av ansatte til alkoholsalg osv. det er et spekter av mennesker som sitter bak kassene i de forskjellige butikkene og gir blanke i forskriftene som er satt.

 

Men ja, er jo skjenkekontroll også, så utesteder osv.

 

Ganske bred jobb, så det er bare å fantasere seg til arbeidsoppgavene ut i fra det jeg har sagt nuh.

Endret av Balto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...