Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Hvor lenge holder en uåpnet boks med porsjon seg?

Ganske lenge, siden forseglingen ikke er blitt brutt.

Holder seg også lenge visst den ligger i fryseren.

Det jeg også tenker. Burde den klare 1-1,5mnd tro?

Det klarer den fint, visst den ligger kaldt.

Lenke til kommentar

Så det var litt diskusjon om hvor mye tobakk man har lov til å innføre når man reiser, og Australia var jo veldig generøse med 1.5 kg. Er det noen som vet om dette også gjelder dersom man bestiller det på nett og får det sendt?

Sannsynligvis skal jeg studere i Australia neste år, start i juni 2011, og jeg kommer nok til å trenge mer enn de 62 boksene jeg kan kjøpe iom. at studiet er over 4 år.

Lenke til kommentar

Opplever at General Porsjon / Porsjon Mini gir brune tenner. Har gått over til Göteborgs Rapè White porsjon.Den funker bra :thumbsup:

 

Har hørt at løs ikke missfarger tennene. Noe om at den drepte noen bakterier i munnen.

 

Når jeg tenker på at man/jeg får brune tenner. Er det slikt som man kan pusse bort. Jeg jobber med kundebehandling og har absolutt ikke brukt for brune tenner på jobb.

 

Er det flere enn meg som ikke smaker snusen? Jeg har prøvd Skruf med Tranebær og flere varianter.Alle smaker mer eller mindre det samme.Eneste var Röda Lacket(stavefeil?) som ikke var spesielt god.

Endret av biudhveh
Lenke til kommentar

Opplever at General Porsjon / Porsjon Mini gir brune tenner. Har gått over til Göteborgs Rapè White porsjon.Den funker bra :thumbsup:

 

Har hørt at løs ikke missfarger tennene. Noe om at den drepte noen bakterier i munnen.

 

Når jeg tenker på at man/jeg får brune tenner. Er det slikt som man kan pusse bort. Jeg jobber med kundebehandling og har absolutt ikke brukt for brune tenner på jobb.

 

Er det flere enn meg som ikke smaker snusen? Jeg har prøvd Skruf med Tranebær og flere varianter.Alle smaker mer eller mindre det samme.Eneste var Röda Lacket(stavefeil?) som ikke var spesielt god.

Nei smaker en forskjell på de fleste, general løs har desidert den beste :D

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp en boks Lucky Strike Nites. Er egentlig ikke spesielt begeistret over black portion, men har god erfaring med Lucky Strike Bold Strong Portion og boksen er helt fantastisk. Det var nok boksen som var den utløsende faktoren til at jeg kjøpte LS Nites. Snusen har ikke strek lukt, men jeg kjenner en mild citrus lukt når jeg sniffer oppi boksen. Posene er veldig myke og deilige å ha under leppen. De er litt større en vanlige poser, de inneholder nemlig 1.2g snus pr. pose og 14mg pr. porsjon, altså en snus med litt styrke. Når jeg putter snusen inn kjennes det veldig fresht, enten er det en mintsmak eller så svir det bare litt siden jeg har snust General Portion den siste måneden. Effekten er god og det er smaken også, jeg klarer ikke helt å sette fingeren på om det er mint smak eller ikke, men tobakksmaken er ialle fall å kjenne etterhvert.

Endret av Insense
Lenke til kommentar

Tok meg lang tid å faktisk kjenne snussmak. Tror de første smakene kom etter første året.

 

Icetool da. Det er veldig praktisk når du har tatt i mye drit, står ute i -28 og ikke har de høyeste intensjonene om å sote til snusen.

 

Bare ta en porsjon da vel :p

 

Porsjonen fryser veldig fort i den kulda + at løs er mye bedre.

Lenke til kommentar

Heisann

 

Håper det O`mektige forum kan hjelpe meg litt:)

Er i New York, og har lyst på snus:) Kjøpte meg en Copenhagen Snuff, men den var jo helt forferdelig. Den var jo så tørr og finkornet, at baking var umulig. I tillegg luktet den som hoggorm i parringstiden.

 

Jeg skulle likt å visst om snus som var noe liknende som vi har i Norge.

Håper dere kan hjelpe:)

Lenke til kommentar

Heisann

 

Håper det O`mektige forum kan hjelpe meg litt:)

Er i New York, og har lyst på snus:) Kjøpte meg en Copenhagen Snuff, men den var jo helt forferdelig. Den var jo så tørr og finkornet, at baking var umulig. I tillegg luktet den som hoggorm i parringstiden.

 

Jeg skulle likt å visst om snus som var noe liknende som vi har i Norge.

Håper dere kan hjelpe:)

 

De selger General porsjon i USA.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Heisann

 

Håper det O`mektige forum kan hjelpe meg litt:)

Er i New York, og har lyst på snus:) Kjøpte meg en Copenhagen Snuff, men den var jo helt forferdelig. Den var jo så tørr og finkornet, at baking var umulig. I tillegg luktet den som hoggorm i parringstiden.

 

Jeg skulle likt å visst om snus som var noe liknende som vi har i Norge.

Håper dere kan hjelpe:)

Vet de selger mye Skoal i USA.

Der har de Long Cut og Fine Cut.

 

Long Cut er for underleppa men kan ligge i overleppa.

Fine Cut er for overleppa men kan ligge i underleppa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...