Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Kontroll rundt rutine i butikker rundt salg av alkohol og tobakk til mindreårige, samt avdekke rutinesvikt i ølsalg utenfor tiden.. en del kameratitting med andre ord.

 

Kursing av ansatte til alkoholsalg osv. det er et spekter av mennesker som sitter bak kassene i de forskjellige butikkene og gir blanke i forskriftene som er satt.

 

Men ja, er jo skjenkekontroll også, så utesteder osv.

 

Ganske bred jobb, så det er bare å fantasere seg til arbeidsoppgavene ut i fra det jeg har sagt nuh.

Interesant jobb faktisk im, men nok av off topic :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ett spørsmål.. Drar til utlandet for lengre tid snart, og har tenkt å kjøpe med meg en 30-40 bokser ifra Norge. Tanken var då å kjøpe fra enten en tobakksbutikk eller fra matvarebutikk.. Problemet blir vell at de neppe har 3-4 rør på lager av f.eks. skruf sterk porsjon, så hvordan skal jeg gjøre det? Må eg ringe inn på forhånd og bestille eller?

Lenke til kommentar

Har ett spørsmål.. Drar til utlandet for lengre tid snart, og har tenkt å kjøpe med meg en 30-40 bokser ifra Norge. Tanken var då å kjøpe fra enten en tobakksbutikk eller fra matvarebutikk.. Problemet blir vell at de neppe har 3-4 rør på lager av f.eks. skruf sterk porsjon, så hvordan skal jeg gjøre det? Må eg ringe inn på forhånd og bestille eller?

 

Hvis du reiser med fly ville jeg satset på å kjøpe på flyplassen, reiser du med båt fra Norge kjøper du på båten, kjører du bil så kjører du sikkert gjennom Sverige. Hvis det ikke er så farlig med penger kan du forhøre deg på en (større) bensinstasjon, de pleier å selge kartonger med sigaretter og har sikkert et par ruller liggende på lageret.

Lenke til kommentar

Har ett spørsmål.. Drar til utlandet for lengre tid snart, og har tenkt å kjøpe med meg en 30-40 bokser ifra Norge. Tanken var då å kjøpe fra enten en tobakksbutikk eller fra matvarebutikk.. Problemet blir vell at de neppe har 3-4 rør på lager av f.eks. skruf sterk porsjon, så hvordan skal jeg gjøre det? Må eg ringe inn på forhånd og bestille eller?

 

Hvilket land reiser du til? Du kan få en saftig bot hvis du overstiger kvoten med f.eks 35bokser.

Lenke til kommentar

Gjentar mitt ubesvarte spørsmål i tilfelle ingen så det. Noen som veit når og hvorfor gøteborgs løs forsvant fra det norske markedet?

 

Synes og det er litt rart. Etter som jeg ser hos ulike forhandlere som selger på nettet er den en av bestselgerne. Veldig populær snus i Sverige også.Vil tro det kunne vært et marked for den her og fortsatt i og med den skiller seg litt ut fra vanlig snus med sin gode og unike smak/lukt.

Lenke til kommentar

Gjentar mitt ubesvarte spørsmål i tilfelle ingen så det. Noen som veit når og hvorfor gøteborgs løs forsvant fra det norske markedet?

 

Synes og det er litt rart. Etter som jeg ser hos ulike forhandlere som selger på nettet er den en av bestselgerne. Veldig populær snus i Sverige også.Vil tro det kunne vært et marked for den her og fortsatt i og med den skiller seg litt ut fra vanlig snus med sin gode og unike smak/lukt.

 

Må si meg enig der. Det virka som den var en av de mest populære, i alle butikkene jeg var i hadde de general løs, grovsnus løs og gøteborgs løs. Samt noen andre portion snuser.

Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg noen bokser løs før det braker løs på festival igjen. Tenkte jeg skulle prøve noe nytt i tillegg til min kjære Ettan og General. En løs snus jeg aldri har prøvd før er Skruf sine, jeg misliker prosjon versjonene så sterkt at jeg aldri har gitt løs versjonene en sjangs. Jeg ser at det er mange her som synes Skruf Sterk Løs er veldig god, men jeg trenger å vite hvordan den er i forhold til Skrufs porsjon snus. Ettersom jeg ikke liker Skrufs Porsjon snus :)

Endret av Insense
Lenke til kommentar

Har selv veldig lyst til å prøve skruf løs, ikke minst gi skruf porsjon en ny sjanse, så er usikker på hvilken rull det blir neste gang.

 

Noen som vet om noen gode kjøleskap til snus? Noen minibarkjøleskap eller noe slikt som HOLDER 5-6 grader, ikke kjøler ned 15 grader fra romtemperatur osv. Som man lett kan plassere under en arbeidspult med plass til ca. 4-5 ruller.

Lenke til kommentar

Har selv veldig lyst til å prøve skruf løs, ikke minst gi skruf porsjon en ny sjanse, så er usikker på hvilken rull det blir neste gang.

 

Noen som vet om noen gode kjøleskap til snus? Noen minibarkjøleskap eller noe slikt som HOLDER 5-6 grader, ikke kjøler ned 15 grader fra romtemperatur osv. Som man lett kan plassere under en arbeidspult med plass til ca. 4-5 ruller.

 

Skruf løs smaker seriøst auschwitz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...