Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Har en kompis som har vært i sverige, også kom han hjem igår, så skulle jeg kjøpe noen billige bokser av han. Først kjøpte jeg 5 bokser med general løs av han, så 5 til med Kronan portion. Så ga han meg en thunder frosted boks vedsiden av. Selv tenkte jeg at Thunder frosteden var portion, Helt til jeg åpnet den for å sniffe på tannkrem lukTa! Det var løs gitt, den var SKIKKELIG god. Mye bedre enn portionen. Noen andre som har vært borte i denne? Trodde det bare fantes thunder frosted portion. Jeg visste jo at det fantes vanlig rød thunder løs, Men frosted?! hadde jeg aldri trodd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bytter litt på. Pleier som oftest å holde den bakte prisen mellom tommel og pekefinger og føre prisen opp i leppa. Andre ganger "kaster" jeg prisen inn i munnen og fører den opp med tunga. Når jeg kjører bil tar jeg en klype med tommel og pekefinger og trykker det inn på siden av leppa.

Porsjon trykkes inn med pekefinger og langfinger samlet (som når du lager en "pistol" med hånda).

 

Har stort sett prisen midt i leppa over strengen, unntatt når jeg kjører bil eller har sår leppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...