Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var jeg halveis i skruf løs dåsa mi. Kan ikke si jeg er særlig fornøyd. Den er lett bakelig, renner fort (selvom den er griselett og bake, og det har aldri vært et problem i før, og jeg tørker leppa.), smaken er blandet med sterkt og plastikk. Dessuten lukter ikke skruf som noe jeg egentlig kunne tenkt å ha i munnen min. Men i det hele, en snus jeg kan leve med. Går snabbt og bake, den gir meg en liten følelse i noen minutter og det er alltid kos med snus i leppa.

 

General Ekstra Sterk har en veldig spesiell smak som jeg ikke vet helt enda, om jeg liker eller ikke. Har hatt to bokser GESL, og da har jeg i etterkant merket at smaken var litt rar, og funnet ut at den er tørr og utgått på dato. General løs derimot har en helt egen smak. Den smaker; SNUS! Så tror jeg kjører gullrekka fremover, for hver gang jeg har kjørt utenfor å kjøpt skruf og lucky strike white osv.. har jeg aldri blitt helt fornøyd.

 

Så, gullrekka er General Løs, Ettan Løs og Grovsnus løs. Naaaam. Grovsnus er neste !

 

Ellers så har jeg lenge lett etter en effektiv og smart måte å kjøle snusen min uten et kjøleskap eller elektrisitet! Og konklusjonen er; I et 100 år gammelt hus er det KALDT om vinteren, da har vi vinduskarmen som er helt perfekt. I en sigar boks lagd av stål ligger snusen i vinduskarmen, og da går det et kvarter og den er iskald. Genialt !

Lenke til kommentar
Sier meg enig, ingenting smaker som General løs.

 

OT: Hvorfår ville du lagt en kirsebær på hodet når du skal ta livet ditt? Er det ikke bedre å spise den så du ihvertfall får en liten nytelse før du dør?

OT: John Olav Nilsen og Gjengen - Diamanter og Kirsebær ;)

 

Hvilken snus er det som holder lengst under leppa, med tanke på grov / fin kornet? Tre gode ?

Lenke til kommentar
Du vil nok få et godt lag med snus saft ned gjennom halsen ;) kompis sovna med tre snus poser og gikk dagen etter på med konstant brekninger mer eller mindre :p

Jeg sovner stadig vekk med snusposer, men da er de der dagen etter, selvom jeg har kjeften full av snus-saft. Det er ikke gærent. Bare en slurk med vann eller to så lukter det ikke havsalt av kjeften din lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...