Gå til innhold

[Løst]Reklamasjon skjermkort, kan ikke skaffe likt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg svarte, så fort jeg fikk svar, at jeg ikke ønsket dette kortet, så da regner jeg ikke med dette blir sendt heller. Uansett bare nekter jeg å hente ut dette ja.

 

Mens jeg skriver her, fikk jeg "Leveringsbekreftelse for xxxxx..."

Men men, de kan sende så mye de bare vil, jeg står på mitt nå. Får ta en telefon til forbrukerrådet igjen, så ser jeg hva de sier :)

 

Mvh A

Lenke til kommentar

Pass på at du får formidlet at et "tilsvarende" kort må ha muligheter til å kjøre SLI med kortet du allerede har - ellers kan det ikke sies å være tilsvarende. Si at du godtar "gavekort"/tilgodelapp e.l. hos dem for den opprinnelige kjøpssummen på kortet, i stedet for tilbakebetaling, men at de i tilfelle bør bestemme seg fort, for du begynner å bli lei dårlig kundeservice, og må vurdere en annen butikk.

Lenke til kommentar
Pass på at du får formidlet at et "tilsvarende" kort må ha muligheter til å kjøre SLI med kortet du allerede har - ellers kan det ikke sies å være tilsvarende.

 

De har jo allerede definert kjøpet av skjermkortene som seperate varer uten avhendighet til hverandre. Så i Netshop sin verden vil et skjermkort som kan kjøre SLI være tilsvarende vare som den det ble reklamert på.

 

Jeg føler vel at dette blir som at butikken hadde tilbudt en Intel Core i7 920 i steden for Intel Core 2 Duo E6700 fordi hovedkortet og prosessoren ble definert som seperate varer siden det ikke var en ferdig pc!

 

Utrolig dårlig service rett og slett.

Lenke til kommentar
De har jo allerede definert kjøpet av skjermkortene som seperate varer uten avhendighet til hverandre. Så i Netshop sin verden vil et skjermkort som kan kjøre SLI være tilsvarende vare som den det ble reklamert på.
Det er jo da man må fortelle dem at de tar feil. :)
Lenke til kommentar

Selvfølgelig fins det situasjoner der 8800gtx i sli kan yte marginalt bedre, men det ligger ganske jevnt med ett enkelt gtx260. Forskjellen er bare at gtx260 bestandig yter på maks potensiale i motsetning til sli, der du får alt ifra ytelsen til to 8800gtx kombinert til ytelsen av ett enkelt 8800gtx avhengig av hvor godt sli fungerer med gitte spill.

 

Men nå har du forresten en mulighet til å passe på når gtx260 utgår og skaffe deg ett til slik at du får sli med to gtx260 til en billig penge.

Lenke til kommentar

Kommunikasjonen kunne vært klarere fra netshop sin side, de kunne bla. opplyst om ytelse på ett enkelt gtx260 i forhold til ditt oppsett.

 

Men det stemmer godt overens med hvordan jeg har opplevd netshop support tidligere. De setter seg ikke totalt på bakbena og nekter - men de prøver å finne en helt ok løsning. Virker som om de er greiere å ha med å gjøre på telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...