Gå til innhold

patch 3.1.0. -Vinnerne & Taperne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har då ikkje lest patch notes, men utifra lause rykter i guild chat så har eg hørt at feral spec skal bli bedre no? (uten å hørt begrunnelsen for det..noken som har det klart for seg og kan forklare?)

 

Og også noke med at HP i bjørn skal nerfast?

 

cba med å lese patchnotes (iallefall ikkje heile), så berre en kjapp heads up? =)

Lenke til kommentar

også hørt atte blood death knights blir buffa

 

Death Strike: The weapon damage percent on this ability has been increased from 60% to 75%, but the amount of healing per damage done has been reduced by 20%.

 

Abomination’s Might: This effect can now also be caused by Death Strike.

 

Bloodworms now heal more

 

New talent: Improved Death Strike: Increases Death Strike damage by 10/20%, and critical strike chance by 3/6%.

 

bare for å nevne noe

Lenke til kommentar
Har då ikkje lest patch notes, men utifra lause rykter i guild chat så har eg hørt at feral spec skal bli bedre no? (uten å hørt begrunnelsen for det..noken som har det klart for seg og kan forklare?)

 

Og også noke med at HP i bjørn skal nerfast?

 

cba med å lese patchnotes (iallefall ikkje heile), så berre en kjapp heads up? =)

Jeg vet det, men cba med å poste det....

 

Gå på mmo-champion, scroll ned til der det står druid (med ikonet til druid på siden) og les det som er om druid, ikke vanskelig å finne, samt du slipper lese alt du driter i.

 

De nerfer forresten HP slik at det blir jevnere med warr/pala. Hvertfall med dagens gear itemization.

 

Edit: • Heart of the Wild: Stamina bonus changed to 2/4/6/8/10%

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Har då ikkje lest patch notes, men utifra lause rykter i guild chat så har eg hørt at feral spec skal bli bedre no? (uten å hørt begrunnelsen for det..noken som har det klart for seg og kan forklare?)

 

Og også noke med at HP i bjørn skal nerfast?

 

cba med å lese patchnotes (iallefall ikkje heile), så berre en kjapp heads up? =)

 

Er såpass mye som skal gjøres om på så gidder ikke poste alt, tar deg 2 sec å finne fram til det på mmo-champ uansett...

Men kort fortalt;

- Bedre og nye feral glyphs

- De gjør om SR til enrage effect og bytter buff effekten fra en prosent basert AP buff til en prosent basert dmg buff(30% mer dmg unglyphed om jeg ikke husker feil).

- Vi får en ny talent i feral treet, Primal Gore, som gir DoT'sa våre muligheten til å critte

 

Merk deg også at fra 3.1 av vil det igjen bli best å gemme/enchante AGI igjen, og roflololol på dem som har brukt XXXXXg på darkmoon trinketen og tatt STR saken :x

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg den helt store PvP'eren...men tror igrunn druid "ubernessen" kommer til å gå over etterhvert som vi kommer litt ut i sesongene og folk begynner å få skikkelig resilience og stam etc så de kan outlaste bursten vår i begynnelsen.

 

Når det kommer til 1v1 så ville jeg ikke holdt pusten...er rimelig lenge siden blizzard brydde seg om 1v1 om de noen gang har gjort det at all. Husker de hadde en blue post i de dager der warlocks var så sykt OP(sl-sl tider), da skrev de no om at de ikke kunne balansere wow i 1v1 uansett uten å sette teamplay i ubalanse.

Lenke til kommentar

Ret paladins ser ut til å bli fikset før 3.1 kommer live, ser også ut som 4piece t8 blir veldig bra, sansynligvis bedre en 4piece t7 er.

 

Også Arena....kommer til å bli en spøk for ret paladins viss de spiller i riktig setup, den bursten vi får..spesielt når vi får tak i high-end Ulduar 2handere.

 

Way to go blizzard med å nurfe burst men beholde stabil DPS =)

Lenke til kommentar

warrior er jo ikke nerfet fra alt jeg så på var det dette som stod om warrior

 

 

* Blood Frenzy improved to 2/4% increased damage.

* Heroic Throw missile speed increased. * Wrecking Crew (Tier 10) now states that it no longer stacks with enrage.

* Blood Frenzy (Tier 9) now increases all physical damage done to the target by 2/4%. (Previously was 1/2%)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En liten kommentar til innføring av strengere level restriksjoner på en del armour enhancements (libram, leg armor, enchants). Alle librams krever nå level 50, leg armour er level 60 og opp og for enchants varierer det en del, men 100 HP på chest krever for eksempel level 30.

 

Resultatet er som forventet at alle twinks har fått et kutt i total HP. Et eksempel for en 19 twink med fokus på stamina:

Shoulder enchant fjernet: -30 stamina

Leg enchant fjernet: -40 stamina

Chest enchant restriksjon: -65 HP (fra 100 til 35)

Libram: -100 HP

Dette resulterer i 865 HP mindre (pluss tapet fra sko om man bruker fiskeskoene og profession fordelene er også begrenset nå).

 

Tapet av offensiv styrke er langt mindre (12 agi på legs) medmindre man har gått offensivt ut eller er spellcaster. Resultatet er at twinks fremdeles meier ned nontwinks som før. Twinks dør litt kjappere enn før, men nontwinks har fremdeles ikke sjangs medmindre de er i gruppe mange mot få. Dette er forsåvidt greit, men slik jeg har forstått det så oppleves twinks offensive styrke som et større problem enn deres defensive fordel? Dette er det ikke gjordt noe med.

 

Selv synes jeg disse endringene er til det bedre, men det utgjør lite. Litt morsomt er det jo at det nylig ble mulig å skaffe seg skulderenchant og at dette nå faller bort. Dersom man tar tilsvarende grep på det offensive er man kanskje der man bør være. Forskjeller i level og utstyr kan man ikke gjøre noe med. Med enchants er det en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...