Gå til innhold

patch 3.1.0. -Vinnerne & Taperne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, var mye diskusjon rundt dette, så de endte opp med å tweake numrene litt høyere. Så nå tapte man ikke så mye crit, og vil få mer ettersom vi gearer opp. Spirit er derimot fortsatt en dårlig stat, om man kunne fått samme mengde i crit rating.

Men nå "scaler" vi ihvertfall med spirit. Så BoK, spirit buff, druid buff osv. gir oss faktisk mer crit enn vanlig (vi får jo alltid litt fra int).

 

Endret: Var vel 45% glyphed, mens det nå er 55% av spirit -> crit rating. Med buffs gjør vel det at vi nå faktisk bare trenger 250 spirit ubuffet for å tjene på det.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Jepp, var mye diskusjon rundt dette, så de endte opp med å tweake numrene litt høyere. Så nå tapte man ikke så mye crit, og vil få mer ettersom vi gearer opp. Spirit er derimot fortsatt en dårlig stat, om man kunne fått samme mengde i crit rating.

Men nå "scaler" vi ihvertfall med spirit. Så BoK, spirit buff, druid buff osv. gir oss faktisk mer crit enn vanlig (vi får jo alltid litt fra int).

 

Endret: Var vel 45% glyphed, mens det nå er 55% av spirit -> crit rating. Med buffs gjør vel det at vi nå faktisk bare trenger 250 spirit ubuffet for å tjene på det.

 

Mener du ubuffet som i uten Molten Armor?

Jeg lå på 35,1% crit med Molten Armor før patch. Har som sagt 320 spirit, og ligger nå på 33,98% crit med Molten Armor...

MEN, dette er selfvølgelig ikke i raid, og som du sier så kommer vi jo til å få enda mere med priest, Kings og druid buff.

Når jeg tenker meg om, så skal jeg komme rimelig tett opp mot det jeg hadde før patch med alle buffs?

Interessant...

Lenke til kommentar

patch 3.1 gikk akkurat som forventet, alle slackers i guildet gjør nå at vi ikke klarer andre bossen i ulduar engang.. de kan ikke hvile på andre guildmembers nå som det faktisk krever litt av deg.. synd men:/ får levle en alt å chille med naxx å se content på video istede:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...