Gå til innhold

Play.com - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva blir egentlig forskjelleg på om de sender separat eller ikke? Står forresten ikke noe på siden deres, så jeg er ikke sikker. Kan maile de og sjekke :)

Skrevet
Ehem... Vi snakket om dvd.co.uk! :roll:

Så det nå, men tenkte ikke over det siden det tross alt er en erfaringstråd om play.com og ikke dvd.co.uk....

Skrevet

Ja det hadde vært fint om dere holdt dere til Play.com i denne tråden. ;)

Play har forsåvidt et nytt tilbud me opp til 80% avlag nå! Mange gode titteler, spesielt i filmavdelingen!

Skrevet (endret)

Huff, ja, det er nesten fælt. Sa til meg selv at nå måtte jeg ikke handle mer, men tror du jammen i meg ikke at jeg kjøpte Prince of Persia derfra i går. Huffameg, kontoen lever i smerte :p

Og der blei det jammen UT3 til 9,99£ også...

Endret av Selvin
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Har kjøpt 5varer fra play.com fikk de 4 dvd'ne ganske fort,men den siste var ikke in stock,så den har jeg ikke fått enda.

Noen som vet hvor ofte de får ting instock igjen?

Skrevet

Bruker play.com jevnlig til både filmer og spill og er strålende fornøyd. De sender som nevnt tidligere forsendelsene hver for seg, dette for å unngå toll for alle varer som koster opp til 199,-.

Konklusjon om Play.com fra min side: 10/10 :)

Skrevet
Har kjøpt 5varer fra play.com fikk de 4 dvd'ne ganske fort,men den siste var ikke in stock,så den har jeg ikke fått enda.

Umulig å si, det kan ta | dag, og det kan ta 1 år. Er det en populær vare går det som oftest ikke så alt for lang tid.

Skrevet

Hvis det er snakk om varer som er på tilbud så kan det være litt kinkig å få varen hvis den ikke er på lager.

Jeg bestilte f.eks. Far Cry 2 med "eksklusiv" tin-boks mens det var på lager. Veldig mange dager etterpå får jeg en mail om at de ikke kunne selge varen til meg siden den ikke var på lager, til tross for at varen var på lager da jeg bestilte. :wallbash:

Skrevet

Enkelte varer får dem vell aldrig inn heller.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

But it's prepaid. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...