Gå til innhold

Ny Ipod Shuffle lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Hvis det er snakk om å ha en spiller som fint kan brukes til å høre på musikk når man f.eks. jogger kan jeg gjerne se potensialet, men 649,- for 4 gb syns jeg allikevel virket litt feil.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
nå tror jeg nok apple har bæsja på leggen , tviler på at denne kommer til å selge særlig godt :p

Ikke når en ser hvor mange Apple fanboys det finnes som kjøper alt med Apple-logo på, og gjør alt de kan for å forsvare både prisen og hvor "bra" det er...

Lenke til kommentar
Ett av ankepunktene mot Apples Ipod Shuffle-serie har vært at spillerne ikke har skjerm. Nå har kritikerne fått enda mer å plukke på: Den nye spilleren har ikke taster. I stedet er det fjernkontroll på selve ledningen til hodesettet.
Haha, blir nesten slemt å påpeke hvor dumt dette er... xD

 

Som vanlig er den også latterlig dyr. Om man sammenligner med feks en Sansa Clip 8GB har man dobbelt så mye minne, 50 % kraftigere batteri, skjerm, garantert bedre lyd, en ikke-proprietær tilkobling (mini-USB), støtte for åpne lydformater (Ogg Vorbis og FLAC) og frihet fra lukket programvare for mindre penger.

 

Greit at den er mye mindre (6,2cm3 / 10g mot 18,4cm3 / 26g om jeg har regnet riktig), men er det virkelig verdt å betale mer for så mye mindre kun fordi den er liten, flashy og har en eple-logo?

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

dette var skuff! jeg tenkte "ååh ny ipod shuffle!!! :thumbup: " men så at det ikke var noen taster og hvor stygg den egentlig var så bare :wallbash:

og tastene er på ledningen? tror alle som har prøvd ipod vet at de øretelefonene SUGER! jeg liker apple ting, men det her håper jeg og regner jeg med blir den største floppen!! hvem gidder å kjøpe sånt?

Lenke til kommentar

Hvis ikke det er mulig å bruke noe annet headsett en de elendige som følger med er jo kjøp uaktuelt!

Det eneste de er gode for er for folk som føler en veldig trang for å vise at de har en ipod...

Håper virkelig man kan benytte seg av noen med bedre kvalitet...

Har selv hatt de 2 siste shuffle modellene og de er geniale til trening. Selv om lydkvaliteten på 2.gen shuffle er en del dårligere en 1.gen...:(

Endret av amiga600
Lenke til kommentar
Ett av ankepunktene mot Apples Ipod Shuffle-serie har vært at spillerne ikke har skjerm. Nå har kritikerne fått enda mer å plukke på: Den nye spilleren har ikke taster. I stedet er det fjernkontroll på selve ledningen til hodesettet.
Haha, blir nesten slemt å påpeke hvor dumt dette er... xD

 

Som vanlig er den også latterlig dyr. Om man sammenligner med feks en Sansa Clip 8GB har man dobbelt så mye minne, 50 % kraftigere batteri, skjerm, garantert bedre lyd, en ikke-proprietær tilkobling (mini-USB), støtte for åpne lydformater (Ogg Vorbis og FLAC) og frihet fra lukket programvare for mindre penger.

 

Greit at den er mye mindre (6,2cm3 / 10g mot 18,4cm3 / 26g om jeg har regnet riktig), men er det virkelig verdt å betale mer for så mye mindre kun fordi den er liten, flashy og har en eple-logo?

Vil man ha en iPod, kjøper man ikke noe billig drit fra Clas Ohlson. Apple er kvalitet, det kjenner man på produktene deres. Javel, hvis du ikke vil ha den, ingen tvinger den på deg, men det er faktisk noen som liker Apples produkter! Jeg synes de er veldig fine! :)

 

Og folkens. Det kommer GARANTERT et adapter slik at man kan bruke det headsetet man vil ha.

Lenke til kommentar
Vil man ha en iPod, kjøper man ikke noe billig drit fra Clas Ohlson. Apple er kvalitet, det kjenner man på produktene deres. Javel, hvis du ikke vil ha den, ingen tvinger den på deg, men det er faktisk noen som liker Apples produkter! Jeg synes de er veldig fine! :)

 

Og folkens. Det kommer GARANTERT et adapter slik at man kan bruke det headsetet man vil ha.

Jeg bruker Mac selv og synes Apple har veldig mange gode løsninger og flott design, men de er som regel veldig overpriset, og den nye shufflen ser ut til å ha store mangler i tillegg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...