Gå til innhold

kjørt minnepenn i vaskemaskin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så dere anbefaler meg og kjøpe ny. Why?

Jeg hadde en mobil, dette er egen erfaring!

Denne mobilen var en egentlig ganske solid Nokia 3510i, en dag mistet jeg den i en ferskvanselv, der lå den i ca 2 minutter før jeg merket noe. Tok den opp og la den til tørk, der lå den i ca 24 timer og tørket. Tok den i bruk og jada, den fungerte som før den.. i en måned. Da døde den helt av rust.

Selv om minnepennen fungerer nå er det ikke sikkert den gjør det om to måneder.

Skrevet

En ny USB-pinne koster så lite at jeg på det sterkeste vil anbefale å kjøpe ny. I værste fall kan du skade maskinen du bruker den på også, noe som blir langt dyrere enn en ny USB-pinne.

Skrevet
Hvorfor ikke kjøpe en ny. Koster ca en hundrings, og du er sikker på at den ikke blir ødelagt.

Minnebrikker er forbruksvare.

Dette varierer veldig da men :p

Skrevet

Kontaktene og komponentene på kretskortet kan jo f. eks begynne og irre eller ruste, dette kan jo f. elk føre til kortslutninger en god stund etter at du vaska den.

Skrevet

Bare se i nærmeste elkjøp/expert/whatever-butikk. Man trenger ikke surfe på nett og finne en skikkelig bra minnepenn. De fleste butikker(elektronikk) har greie minnepenner til få kr.

Skrevet

Jeg har 3 samme som din i 4GB og 5 av den andre der i 8GB. Disse er "reisepenner" også har jeg noen 32GB som ligger fast i en skuff som jeg benytter ved backup. av div systemer.

Skrevet

Skjønner ikke at alle maser om at den er herpa uansett hva. Jeg har en mp3-spiller som gikk i vasken ikke bare en eller to, men faktisk 3 ganger. Det er sikkert 3-4 år siden og ikke bare spiller den like godt som før, den lukta også deilig tøymykner i lange tider etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...